Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Petr Hendrych: Vsadili jsme na skutečné hodnoty – kvalitu a český design

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Majitel české módní značky si pro tvorbu svých kolekcí vybírá experty a profesionály na slovo vzaté. A to, že je na to patřičně pyšný, nám potvrdil i v následujícím rozhovoru.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Petr Hendrych: Vsadili jsme na skutečné hodnoty – kvalitu a český design | foto: Pietro Filipi

Petr Hendrych založil před dvaceti čtyřmi lety svou firmu hlavně proto, že v porevolučním Československu cítil obchodní příležitost a také hlad po módě. Podnikatelského ducha uplatnil už u jejího pojmenování. Použil křestní jméno své a svého novorozeného syna, ovšem tak, aby výsledný název zněl patřičně světově. Měl dobrý odhad. Značka Pietro Filipi uspěla.

Jaká je mise firmy Pietro Filipi?
Hlavním poselstvím společnosti je „vyjádření své osobnosti“. Oblečení lze chápat hned z několika úhlů pohledů: můžete jej vnímat jako čistě spotřební zboží, nutnost, naplnění požadovaného dresscode. Pietro Filipi ale vnímá své produkty jako možnost sebevyjádření. Věříme, že zákazník Pietro Filipi zná sám sebe a oblékáním vyjadřuje svou osobnost.

Jak vaše produkty vznikají, kdo je navrhuje?
Svému zákazníkovi se snažíme předat skutečnou hodnotu a s ní je spojená kvalita. Stojíme si za tím, že velká přidaná hodnota produktu je jeho design. Design má v rámci České republiky velkou tradici nejen v módním průmyslu.

Značka Pietro Filipi se může pyšnit tím, že zaměstnává profesionály ze svého oboru. Produkty Pietro Filipi navrhuje v současné chvíli šest talentovaných designérů, které vede Pavel Ivančic, mj. vedoucí katedry Užitého umění na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze (UMPRUM). Ti tvoří v Praze dámské i pánské kolekce, které pak vidíte na našich prodejnách.

Petr Hendrych: Vsadili jsme na skutečné hodnoty: kvalitu a český design

Říkáte, že šijete pro muže i ženy. Můžete nám pro představu prozradit, v jakém množství necháváte své produkty vyrábět?
Kolekce jsou vždy limitované. V překladu to znamená, že od každého produktu necháváme vyrábět mezi 30 – 400 kusy. Nejsme velký globální řetězec, jsme česká značka s originálním designem, a proto svému zákazníkovi dáváme originální produkt v exkluzivním limitovaném počtu kusů. Asi nejlepším příkladem je prémiová dámská řada Pietro Filipi Silverline. Zde je 30 kusů od každého produktu opravdu maximum.

Dnes je velkým tématem výroba oblečení v Bangladéši, s ní spojená levná pracovní síla a chabá kvalita. Jak a kde vyrábí vaše společnost?
Budujeme dobré vztahy s ověřenými dodavateli, u kterých víme, že jsou schopni uspokojit naše požadavky v co nejlepším čase, kvalitě a bez problémů. Látky dovážíme z evropských módních velmocí, jako je Itálie, Francie ale také Řecko, Rakousko a Španělsko.

Obchodujeme s dodavateli z Koreji, ale i například Kanady. Jednotlivé typy produktů necháváme vyrábět v jednotlivých specializovaných výrobách. Spolupracujeme s tradičními českými výrobnami jako je například rodinná výroba VAVI Vimperk. Pokud se budeme bavit konkrétně v číslech, společnost dnes vyrábí své produkty z více než 80% na území České
a Slovenské republiky. Podporujeme tím i lokální výrobu a zaměstnanost.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Nová platební metoda v kryptoměně Bitcoin

Nová platební metoda v kryptoměně Bitcoin

Společnost Pražská plynárenská se od června zařadila mezi společnosti, které se nebojí využívat nové technologie a svým...

Dá se při zařizování interiéru spolehnout na jediného partnera?

Luxusní prémiová kuchyně a sestava skříní HANÁK FOTO: HANÁK NÁBYTEK

A kde ho najít? Vyhněte se stresu, ztrátě času i špatným rozhodnutím a najměte jednoho spolehlivého dodavatele. Obraťte...

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Chcete mít zahradu před zimou uklizenou stejně dobře jako obývací pokoj v neděli odpoledne? Poradíme vám, jak si s tím...

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Se začátkem školního roku vyvstává ve většině rodin se školáky otázka kapesného. Měly by děti dostávat svoje peníze,...

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Tipsport extraliga se už zase blíží! 14 týmů, 52 kol, 364 zápasů v základní části a elektrizující bitvy v play off....

Další z rubriky

Nová platební metoda v kryptoměně Bitcoin

Nová platební metoda v kryptoměně Bitcoin

Společnost Pražská plynárenská se od června zařadila mezi společnosti, které se nebojí využívat nové technologie a svým...

Univerzita přesně k vašim službám

Univerzita přesně k vašim službám

Je statisticky dokázáno, že čím má člověk vyšší vzdělání, tím pravděpodobně najde lepší uplatnění. Dnes je na trhu...

Program Národních oslav 100. výročí republiky

Program Národních oslav 100. výročí republiky

V letošním roce si připomínáme 100. výročí založení Československé republiky. Jak budou vypadat oslavy jubilea?

Najdete na iDNES.cz