Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Petr Hendrych: Vsadili jsme na skutečné hodnoty – kvalitu a český design

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Majitel české módní značky si pro tvorbu svých kolekcí vybírá experty a profesionály na slovo vzaté. A to, že je na to patřičně pyšný, nám potvrdil i v následujícím rozhovoru.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Petr Hendrych: Vsadili jsme na skutečné hodnoty – kvalitu a český design | foto: Pietro Filipi

Petr Hendrych založil před dvaceti čtyřmi lety svou firmu hlavně proto, že v porevolučním Československu cítil obchodní příležitost a také hlad po módě. Podnikatelského ducha uplatnil už u jejího pojmenování. Použil křestní jméno své a svého novorozeného syna, ovšem tak, aby výsledný název zněl patřičně světově. Měl dobrý odhad. Značka Pietro Filipi uspěla.

Jaká je mise firmy Pietro Filipi?
Hlavním poselstvím společnosti je „vyjádření své osobnosti“. Oblečení lze chápat hned z několika úhlů pohledů: můžete jej vnímat jako čistě spotřební zboží, nutnost, naplnění požadovaného dresscode. Pietro Filipi ale vnímá své produkty jako možnost sebevyjádření. Věříme, že zákazník Pietro Filipi zná sám sebe a oblékáním vyjadřuje svou osobnost.

Jak vaše produkty vznikají, kdo je navrhuje?
Svému zákazníkovi se snažíme předat skutečnou hodnotu a s ní je spojená kvalita. Stojíme si za tím, že velká přidaná hodnota produktu je jeho design. Design má v rámci České republiky velkou tradici nejen v módním průmyslu.

Značka Pietro Filipi se může pyšnit tím, že zaměstnává profesionály ze svého oboru. Produkty Pietro Filipi navrhuje v současné chvíli šest talentovaných designérů, které vede Pavel Ivančic, mj. vedoucí katedry Užitého umění na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze (UMPRUM). Ti tvoří v Praze dámské i pánské kolekce, které pak vidíte na našich prodejnách.

Petr Hendrych: Vsadili jsme na skutečné hodnoty: kvalitu a český design

Říkáte, že šijete pro muže i ženy. Můžete nám pro představu prozradit, v jakém množství necháváte své produkty vyrábět?
Kolekce jsou vždy limitované. V překladu to znamená, že od každého produktu necháváme vyrábět mezi 30 – 400 kusy. Nejsme velký globální řetězec, jsme česká značka s originálním designem, a proto svému zákazníkovi dáváme originální produkt v exkluzivním limitovaném počtu kusů. Asi nejlepším příkladem je prémiová dámská řada Pietro Filipi Silverline. Zde je 30 kusů od každého produktu opravdu maximum.

Dnes je velkým tématem výroba oblečení v Bangladéši, s ní spojená levná pracovní síla a chabá kvalita. Jak a kde vyrábí vaše společnost?
Budujeme dobré vztahy s ověřenými dodavateli, u kterých víme, že jsou schopni uspokojit naše požadavky v co nejlepším čase, kvalitě a bez problémů. Látky dovážíme z evropských módních velmocí, jako je Itálie, Francie ale také Řecko, Rakousko a Španělsko.

Obchodujeme s dodavateli z Koreji, ale i například Kanady. Jednotlivé typy produktů necháváme vyrábět v jednotlivých specializovaných výrobách. Spolupracujeme s tradičními českými výrobnami jako je například rodinná výroba VAVI Vimperk. Pokud se budeme bavit konkrétně v číslech, společnost dnes vyrábí své produkty z více než 80% na území České
a Slovenské republiky. Podporujeme tím i lokální výrobu a zaměstnanost.

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Netrapte se se ztracenými klíči! Vyzkoušejte elektronický přístupový systém.
Netrapte se se ztracenými klíči! Vyzkoušejte elektronický přístupový systém

Zapomenutý klíč dokáže překazit plány na celý den. Ještě horší jsou komplikace spojené se ztrátou klíče. V takovém případě je nutné vyměnit zámek (zamykací...  celý článek

Rozdíly mezi protištěkacími obojky, aneb jak správně vybrat
Rozdíly mezi protištěkacími obojky, aneb jak správně vybrat

Trápí vás nepřestávající štěkání vašeho psa? Máte kvůli jeho špatnému zvyku problémy se sousedy? Prověřenou výcvikovou pomůckou, která tento problém hravě...  celý článek

Erik Štefanovič, jednatel projektantsko-manažerské kanceláře DELTA...
Udržitelná výstavba jde ruku v ruce s hospodárností

Závěr měsíce září patří celosvětovému svátku trvale udržitelných budov. Jak taková udržitelná výstavba probíhá v praxi jsme se zeptali Erika Štefanoviče,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.