iDNES.cz

Ostravar dnes zve deset tisíc lidí na jedno

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
V pátek 4. listopadu si Ostravar připomene založení ostravského pivovaru. Deseti tisícům návštěvníků v celkem 80 hospodách nabídne k ochutnávce své značky Mustang a Ostravar 12.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Ostravar dnes zve deset tisíc lidí na jedno | foto: Pivovary Staropramen s.r.o.

Ostravský pivovar patří k nejstarším dobře fungujícím podnikům na území města Ostravy. Výstavba pivovaru začala v Ostravě na Fifejdách již v červnu 1897. O čtyři měsíce později proběhla v Divadle Myron ustavující valná hromada. Původní název Ostravaru zněl Český akciový pivovar v Moravské Ostravě.

Založení pivovaru si Ostravar připomene tento pátek v 80 vybraných hospodách. Pro prvních 125 návštěvníků v každé hospodě je připraven půllitr ostravského piva zdarma. Na čepu budou ležáky ze spilky, tak akorát hořký Ostravar 12 a Mustang s divokým chmelem Kazbek. Hospody si mohly vybrat, které pivo pro své štamgasty zvolí. A pozor akce platí jen tento pátek 4.11.!

Ostravský pivovar je součástí skupiny Pivovary Staropramen, druhé největší pivovarské skupiny v Česku. Letos na jaře ohlásil celonárodní expanzi. Pod vedením v pořadí osmnáctého vrchního sládka Jana Řehůřka začal pivovar s distribucí svého piva po celé republice. Ostravské značky Ostravar 12, Mustang a Černá Barbora jsou nově k dostání v největších obchodních řetězcích i na moderních online platformách jako např. rohlik.cz a kosik.cz.

Ostravar dnes zve deset tisíc lidí na jedno
zpět na článek