iDNES.cz

MĚSÍČNÍK NAFURT. Nový věrnostní program DPO 10+2

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Po zakoupení deseti 30denních kupónů v řadě získávají cestující MHD v Ostravě navazující kupón na DVA MĚSÍCE ZDARMA. Podnik krokem oceňuje věrnost cestujících.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

MĚSÍČNÍK NAFURT. Nový věrnostní program DPO 10+2 | foto: DPO

U všech kategorií 30denních nepřenosných jízdenek pro tarifní zónu 1 nebo 2 platí, že pokud si jich cestující zakoupí 10 v řadě za sebou, získá následující 2 měsíce ZDARMA. Tito cestující tak získají jízdné na celý rok za zvýhodněnou cenu, tzv. SUPERMĚSÍČNÍK.

Program 10+2 platí pro jízdenky zakoupené ve všech prodejních kanálech. Nezáleží tedy na tom, zda cestující nakupují jízdenky v e-shopu, prodejně nebo jízdenkomatu, způsoby mohou i střídat. Důležitá je pouze pravidelnost, tedy 10 na sebe navazujících nákupů.

Nový věrnostní program je součástí tarifu pro přepravu cestujících, platného od 11. prosince 2022.

„Chtěli jsme našim cestujícím výrazně zjednodušit a zpřehlednit celý nákup jízdného. Našim cílem bylo také najít způsob, jak odměnit ty, kteří s námi cestují pravidelně, a snaha motivovat je v pokračování využívání našich služeb. Proto zavádíme věrnostní program 10+2 a v e-shopu navíc i opakované platy. Dlouhodobé jízdenky se zkrátka musí vyplatit,“ uvádí Daniel Morys, předseda představenstva a generální ředitel DPO.

Automatizované platby

Právě pro uživatele e-shopu připravil DPO další odměnu. Zákazníci si už nemusí hlídat platnost navazujících kupónů. Nová funkce nastavení v podobě automatizovaných plateb to udělá za ně. Pokud si bude zákazník přát opakované platby, stačí při nákupu „zakliknout“ jedno políčko, a e-shop již od dalšího měsíce uskuteční platbu automaticky. Tuto funkci lze samozřejmě kdykoliv vypnout.

zpět na článek