Doporučujeme

Flotila Stadlerů je kompletní. DPO převzal poslední čtyřicátou tramvaj

Flotila Stadlerů je kompletní. DPO převzal poslední čtyřicátou tramvaj | foto: Dopravní podnik Ostrava a.s.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Flotila Stadlerů je kompletní. DPO převzal poslední čtyřicátou tramvaj

Rok a půl od převzetí první tramvaje Stadler dorazila do Ostravy i ta poslední. Švýcarský výrobce tak definitivně dokončil svou miliardovou zakázku na čtyřicet středo-kapacitních vozidel pro Dopravní podnik Ostrava (DPO). Další nové tramvaje čekají na cestující DPO už za rok.

Tentokrát půjde o velkokapacitní tramvaje od společnosti Škoda Transportation

Za rok a půl už ujely tramvaje Stadler téměř dva miliony kilometrů. Úplně první vozidlo s číslem 1701 dokonce 110 tisíc. Je to vůbec poprvé, kdy Ostrava získala tramvaje vyrobené na míru, přesně podle přání zákazníka. „Nákup Stadlerů byl jednoznačně pozitivním krokem. Jsem rád, že švýcarský výrobce tramvají, který se poprvé prosadil na českém trhu právě v Ostravě, deklaroval, že 40 % dodávky je tvořeno českými dodavateli. A co je nejdůležitější, jezdí zatím úplně bez poruch,“ říká na adresu Stadlerů předseda představenstva a generální ředitel DPO Daniel Morys.

Stadlery jsou klimatizované, nízkopodlažní, se zabudovaným kamerovým systémem i wi-fi. Všechny tramvaje DPO samozřejmě vytěžuje na maximum. Ve špičce obslouží Stadlery 20 % ze všech nasazených tramvajových spojů, o víkendu dokonce dvě třetiny. „Jakmile převezmeme i poslední tramvajové vozy od Škody Transportation v roce 2023, bude mít DPO nejmladší tramvajový vozový park v Česku,“ doplňuje Daniel Morys.

Flotila Stadlerů je kompletní. DPO převzal poslední čtyřicátou tramvaj

CHRONOLOGIE:

  • 25. 11. 2016 vyhlášení výsledků soutěže
  • 30. 12. 2016 podepsání smlouvy na dodávku tramvají
  • 9. 2. 2017 informace o vybavení tramvají
  • 6. 6. 2017 Ostravané rozhodli, že tramvaje budou s vykřičníky a budou se jmenovat „nOVA“
  • 24. 4. 2018 dorazila první tramvaj Stadler do Ostravy
  • 30. 5. 2018 zahájení testů pro zkušební provoz
  • 8. 6. 2018 zahájení zkušebního provozu bez cestujících
  • 18. 8. 2018 tramvaj ve zkušebním provozu s cestujícími
  • 31. 10. 2018 ostrý provoz prvních 20 Stadlerů
  • 6. 5. 2019 ujely Stadlery první milion km
  • 23. 10. 2019 dodání všech vozidel Stadler
Flotila Stadlerů je kompletní. DPO převzal poslední čtyřicátou tramvaj
  • Nejčtenější

Nutricia dává stopku plastovým brčkům