Na festival Colours of Ostrava se prodalo přes 2 700 festivalových jízdenek v celkové hodnotě více než 675 000 korun. Jízdenku bylo možné zakoupit v mobilní aplikaci MojeDPO nebo na webu dpo.cz/festival, kterou bylo možné nahrát přímo na čip festivalového náramku.
Zároveň MHD v těchto festivalových dnech využilo o téměř 40 % více cestujících, kteří se odbavili na krátkodobou jízdenku přímo na validátorech ve vozech.
Na festival Beats for Love se letos prodalo přes 2000 kusů jízdenek v aplikaci MojeDPO v celkové hodnotě přes 500 tisíc korun. Oproti roku 2023 jde o nárůst 22 procent.
„Těší nás, že o festivalovou jízdenku je každý rok velký zájem. Festivalová jízdenka cílí hlavně na návštěvníky města, kterým chceme ukázat, že Ostrava má moderní a přívětivou MHD,“ říká generální ředitel a předseda představenstva DPO Daniel Morys.
Festivalovou jízdenku připravil DPO pro návštěvníky velkých kulturních a sportovních akcí poprvé již v roce 2018. Speciální zvýhodněná jízdenka umožňuje účastníkům vybraných akcí cestovat MHD levněji, sedmidenní festivalová jízdenka je v ceně standardní třídenní jízdenky.