Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Originální dárky, které hledáte. Taková je Dárková strategie

Komerční sdělení   8:00aktualizováno  8:00
V posledních letech se přístup k financování 3D reklamy a propagačních předmětů posouvá k přesnému plánování. Ani jediná koruna nebude vynaložena bez rozmyslu, taková je DÁRKOVÁ STRATEGIE® od ORIGINÁLNÍ s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Originální dárky, které hledáte… taková je Dárková strategie® | foto: Originální s.r.o.

Když se před více než deseti lety zrodila myšlenka založení společnosti originální s.r.o., autoři asi netušili, kam až je práce této dárkařské společnosti dovede. Když se zeptáte, kolik dárků jim prošlo rukama, už dávno Vám nebudou schopni odpovědět.

Co však vědí přesněji, je počet těch nejzajímavějších dárků, které z jejich dílny vyšly. Originální s.r.o. má totiž ke svému oboru ojedinělý přístup, který spočívá v hledání řešení, nikoliv jen v realizaci klientova zadání, a zaměřuje se na zakázkovou výrobu i speciální dárky. 

Po letech praxe vzešel právě z těchto dvou oblastí, speciálních dárků a zakázkové výroby, zcela ojedinělý katalog a zrodil se nový produkt pod označením DÁRKOVÁ STRATEGIE®.

Dárková strategie se speciálními postupy

Originální dárky 1

Pro účely Dárkové strategie používají v originální s.r.o. speciálních postupů, během kterých pomohou zákazníkovi rozvinout jeho představu a konkretizovat její naplnění podle přesných vstupních dat.

Dárková strategie šetří čas i peníze

K sestavení dlouhodobého plánu, Dárkové strategie®, která šetří čas i peníze, používají i nejširší katalog dárkového zboží v republice. 

Zapomeňte na hromady abecedně seřazených produktů na nekonečných stranách doplněných o kódy, podle nichž hledáte tu správnou cenu v přiloženém českém ceníku.

Vyhledávání je inspirativní a intuitivní zároveň. Zboží, které je skladem a k dispozici v nejrychlejších termínech, je řazeno v přehledných tematických celcích. Udělejte si svou představu, projděte si s námi každou kategorii jednotlivě a posuďte sami.

Vybrali byste si dárek, který hledáte?

  1. Green Concept - ekologické dárky, šetrné k životnímu prostředí.
  2. Premiums - dárky na podporu image jejich dárce; skvělé pro branding a sezónní dárky ke kampaním.
  3. Kancelář a business - dárky, jež reflektují všechny nové technologie.
  4. Obraz a zvuk - od rádií po přehrávače s veškerým dalším vybavením.
  5. Čas - název napovídá, zde jsou hodiny a hodinky všech tvarů i funkcí.
  6. Hry - tato kapitola byla nutná, zde jsou ty nejvděčnější dárky.
  7. Dům a bydlení
  8. Zdraví a osobní péče - stejně jako 7. kapitolu, tvoří tuto část především dárky pro ženy.
  9. Volný čas - podobně jako 6. téma, dárky pro volný čas budují vztahy.
  10. Hardware - dárky především pro muže, kteří se v nich přímo vyžívají.
  11. Psací a kancelářské potřeby
  12. Cestování - nejrůznější tašky, batohy a speciální zavazadla pro business.
  13. Textil - trika, košile, kalhoty, bundy, vesty; prostě vše, nač si vzpomenete
  14. Čepice - potřebná věc k vybavení všech promo teamů a vděčný dárek, který se objednává do nekonečna.
  15. Deštníky - musely mít svou zvláštní kapitolu, vždyť je to dárkový evergreen.

Originální dárky 2

Listování v originálním katalogu je zábavné a přináší inspiraci. Zboží v něm zahrnuje produkty kvalitních značek, což je pro originální s.r.o. velmi důležité.

Samozřejmě vše, co v originálním katalogu najdete, lze dále zpracovat do podoby dle Vašeho brandu. Zároveň vždy platí, že kdybyste si v originálním katalogu snad nevybrali, originální s.r.o. ten váš dárek, který hledáte, najde vždycky, i když třeba není součástí žádného katalogu světa.

Originální Dárková strategie® vám ušetří spousty času i peněz.

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vybíráte výtah? Pozvěte si mobilní showroom Schindler.
Vybíráte výtah? Pozvěte si mobilní showroom Schindler

Výtah je v domě užitečným pomocníkem, který si můžete podle vlastních potřeb vyladit do naprostých detailů. Jejich výběr usnadní nový mobilní showroom...  celý článek

Místo, kde historie ožívá: K prohlídce Prahy patří i návštěva legendárního...
Co zajímavého vidět v Praze? Navštivte legendární Hotel Paříž

Podzimní měsíce jsou pro procházky Prahou jako stvořené. Slunce má ještě sílu, vše je zahaleno v teplých barvách podzimu a lístky stromů se ladně snáší k zemi...  celý článek

Češi touží po změně práce, hledají ji přes internet i na doporučení.
Češi touží po změně práce, hledají ji přes internet i na doporučení

V horizontu měsíce hodlá změnit práci až 23 % respondentů průzkumu společnosti Grafton, do půl roku pak 45 % z nich. Hlavním motivem je přitom vyšší mzda, ale...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.