Orbit už podruhé oplácí úsměvy, zapojte se i Vy

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Úsměv je někdy to nejkrásnější, co Vás během dne může potkat, speciálně ten dětský. Ne všechny děti ale mají k úsměvu důvod, proto se značka Orbit již podruhé rozhodla chránit úsměvy ohrožených dětí z SOS dětských vesniček, a to nejen prostřednictvím správných návyků dentální hygieny, ale i osobního rozvoje dětí.

Orbit už podruhé oplácí úsměvy, zapojte se i Vy. | foto: MARS

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Ambasadorkou usměvavé kampaně se znovu stala Iva Kubelková a aktivně se do ní zapojit můžete i Vy. Kampaň „Oplať úsměv“ startuje již 8. 5. a až do 18. 6. 2017 věnuje značka Orbit 1 % z ceny každého v tomto období prodaného výrobku na ochranu zdravého úsměvu a sebevědomí dětí z SOS dětských vesniček. Koupí přispějete na úsměvy dětí a zároveň si můžete připomenout, jak důležité je oplácet úsměv, například i pod hashtagem #oplatusmev. Více informací i aktuální stav vybraných peněz lze sledovat na www.oplatusmev.cz.

Po velmi úspěšném prvním ročníku kampaně „Oplať úsměv“ se značka Orbit v letošním roce opět s radostí spojila s SOS dětskými vesničkami, aby tak pokračovala nejen v edukativní činnosti na poli dentální hygieny, jejíž jsou žvýkačky bez cukru nedílnou součástí, ale nově se zaměřila také na oblast osobního rozvoje dětí.

Ambasadorka kampaně - Iva Kubelková.

Ambasadorka kampaně - Iva Kubelková.

V duchu hesla „zdravým úsměvem ke zdravému sebevědomí“ bude značka Orbit v rámci kampaně vzdělávat děti i sociální pracovníky v oblasti správné péče o chrup a svou pozornost zaměří také na zdravé sebevědomí dětí, jež je se zdravým úsměvem velmi úzce spjato. Vytvořeny byly speciální Orbit omalovánky a dětská knížka s originálními ilustracemi, s jejichž pomocí děti krok za krokem objeví jednoduchost správné péče o chrup, zároveň podpoří jejich kreativitu a fantazii.

Děti a sociální pracovníci se v rámci kampaně „Oplať úsměv“ zúčastní dentálních workshopů, díky nimž si děti osvojí správné návyky dentální hygieny, a navíc získají potřebné pomůcky pro dentální péči v podobě dentálních balíčků. To vše nad rámec darované částky.

Samotné shromážděné finanční prostředky pak poputují nejen na vybavení nízkoprahového centra SOS Kajuta včetně vybavení koupelen, ale také na jeho celoroční provoz a mzdové náklady sociálních pracovníků, kteří pro děti zajišťují chod programů zaměřených na rozvoj sociálních dovedností včetně péče o zdraví a dentální hygienu i smysluplné využití volného času.

Zapojte se spolu se značkou Orbit do projektu „Oplať úsměv“ a přispějte dětem v SOS dětských vesničkách ke zdravému úsměvu i sebevědomí. Kupte v období od 8. 5. do 18. 6. 2017 jakékoli žvýkačky z portfolia značky Orbit, které jsou součástí péče správné dentální hygieny, přispívají ke zdravým a krásným zubům i k dětským úsměvům. Oplaťte úsměv, každý úsměv se přeci počítá – i ten Váš!


Nejčtenější

Užívejte si oblíbené aplikace bez čerpání dat

Užívejte si oblíbené aplikace bez čerpání dat

Sedíte v dálkovém autobuse z Ostravy do Prahy. Vlak má zase zpoždění. Potřebujete zabavit děti při čekání u lékaře nebo...

Samsung, nebo iPhone, to je oč tu běží

Black friday

Sparta, nebo Slavia? Blondýnky, nebo brunetky? Kančí se šípkovou, nebo se zelím? Svět je plný dilemat, což platí...

Plzeňské překvapení? Ne! Tipéři to vidí na druhou výhru Realu

Plzeňské překvapení? Ne! Tipéři to vidí na druhou výhru Realu

Druhá prohra s Realem, nebo plzeňské překvapení? Největší komunita sázkařů žene za druhou výhrou Real.

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

Při příležitosti festivalu Whisky Life Prague navštívil Prahu John Quinn, Global Brand Ambassador irské whiskey...

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Sedíte právě nad výpočty a cenami svého budoucího domu či přestavby? Myslete na to, aby se úspora v materiálu...

Další z rubriky

Náhradní díly Kasumex: bezproblémové fungování zahradních strojů

Bezproblémové fungování zahradních strojů: náhradní díly Kasumex

Nejrůznějším druhům strojů a nářadí je rozhodně jedno společné. Vše, co používáte k práci v dílně, na zahradě nebo při...

Dáváme lesu více prostoru

Dáváme lesu více prostoru

Že lesy nejsou jen na houby, ví lidstvo po tisíciletí. Dřevo se v lesích těžilo od nepaměti a jen díky lesníkům na...

Plastové jímky, septiky a nádrže. Kvalita na prvním místě

Nadzemní nádž

Plastové jímky a nádrže čím dál častěji vytlačují dříve používané materiály, neboť v sobě spojují řadu užitečných...

Najdete na iDNES.cz