Ondřej Moravec v kampani Procter & Gamble vzkazuje „Děkuji, maminko“

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Společnost Procter & Gamble u příležitosti Zimních olympijských her 2018 v Pchjongčchangu opět vzdává hold všem maminkám a děkuje jim za péči, kterou každý den věnují své rodině. Ambasadory kampaně „Děkuji, maminko“ se stali biatlonista a olympijský medailista ze Soči Ondřej Moravec s maminkou Magdou.

Ondřej Moravec v kampani Procter & Gamble vzkazuje „Děkuji, maminko“ | foto: Procter & Gamble

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Podtitulem kampaně „Děkuji, maminko“ je „Láska místo předsudků“ a vyzývá nás, abychom si představili, jak by mohl svět vypadat, kdybychom na sebe všichni pohlíželi očima maminek.

Pomáhají plnit sny

Nikdo to nedotáhne k úspěchu bez toho, aby za ním někdo pevně stál. Tím prvním, kdo děti vydatně podporuje, bývá maminka. Bez její schopnosti děti motivovat, vytvořit zázemí a obětovat svůj vlastní čas a energii by se nikdy nedostali tak daleko. Maminky pomáhají překonávat bariéry plynoucí ze stereotypů a předsudků, protože vidí nadšení dětí a pomáhají jim plnit jejich sny. 

Platí to i pro Ondřeje Moravce. „Ondřej byl velmi pilné a talentované dítě. Byl velmi pracovitý a nadšený pro sport už odmala. Když ho v deseti letech potkaly nemalé zdravotní komplikace, vždy jsem ho podporovala v tom, co chtěl dělat,“ říká Magda Moravcová, maminka úspěšného biatlonisty.

Ondřej Moravec v kampani Procter & Gamble vzkazuje „Děkuji, maminko“

Ondřej Moravec v dětství prodělal onemocnění, které ho mohlo poznamenat na celý život. Lékaři předpovídali, že bude sportovat jen rekreačně. 

„Mě to ale ke sportu pořád táhlo, proto jsem se postavil znovu na lyže, hned jak to bylo možné. Když mamka viděla moje odhodlání, podpořila mě v tom, co mě bavilo, ačkoli mě od toho ostatní zrazovali. A vydrželo jí to dodnes – při závodech svolává celou rodinu a fandí mi všichni společně. Chtěl bych jí za její podporu velmi poděkovat,“ popisuje biatlonista Ondřej Moravec, jak to u nich doma chodí.

„P&G a jeho značky slouží a pomáhají maminkám po celém světě při jejich každodenní péči o rodinu. Jsme rádi, že jim u příležitosti zimních olympijských her můžeme opět poděkovat za to, jak podporují sny svých dětí, že při nich stojí od samého počátku a pomáhají jim bojovat proti všem předsudkům, kterým čelí,“ dodává Malgorzata Mejer, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble.

Podtitulem kampaně „Děkuji, maminko“ společnosti Procter & Gamble k Zimním olympijským hrám 2018 v Pchjončchangu je „Láska místo předsudků“. Kampaň má za cíl překonávat předsudky, kterým museli někteří sportovci čelit.

Olympijský klip „Láska místo předsudků“ poukazuje na roli maminky jako prvního a největšího zastánce svého dítěte, jako člověka, který vidí potenciál dítěte bez ohledu na to, jak jej vnímají druzí. P&G doufá, že toto video pomůže lidi sjednotit, aby dokázali otevřeně hovořit o předsudcích, o jejich vlivu na lidský potenciál a o potřebě povznést se nad to, co nás rozděluje, a naopak hledat to, co nás může spojovat. Klip můžete zhlédnout zde.

.


Nejčtenější

Mountfield překvapuje: ve velkém se pustil do vánočních dekorací

Vánoční dekorace Mountfield.

Mountfield letos pojímá Vánoce ve velkém stylu. Připravil pro zákazníky ohromný výběr vánočních dekorací. Od LED...

Líbí se vám minimalistické betonové stěrky? Splňte si svůj sen

Betonepox

S přicházejícím podzimem, kdy trávíme všichni mnohem více času uvnitř domova, vám přinášíme inspiraci pro zvelebení...

Na televizorech QLED se nevypaluje obraz, potvrdily zahraniční testy

Na televizorech QLED se nevypaluje obraz, potvrdily zahraniční testy

Společnost RTINGS připravila už tři testy týkající se vypalování a retence obrazu.* Z výsledků jasně vyplynulo, že u...

Raketově rychle. Tak funguje půjčka od lidí

Raketově rychle. Tak funguje půjčka od lidí

O tom, že je půjčka od lidí levnější, už všichni vědí. Že mají peníze do pěti minut na účtu, si teprve lidé zvykají....

Myslete na budoucnost, nikdy není brzy začít spořit na důchod

Myslete na budoucnost – nikdy není brzy začít spořit na důchod

Dnes už víme, že do důchodu odejdeme nejpozději v 65 letech. Nikdo nám ale nezaručí, že to bude platit i za pár let....

Další z rubriky

Stříbrné náušnice v popularitě poráží zlaté

Stříbrné náušnice v popularitě poráží zlaté

Náušnice ze stříbra milujeme jako ideální šperk. Jsou levné, rozzáří je barvy vsazených kamenů a málokomu z nás...

Zachraňte vztah s erotickými pomůckami aneb v posteli to musí šlapat

Zachraňte vztah s erotickými pomůckami aneb v posteli to musí šlapat

Sex je koření života. Pokud zastáváte názor, že ve vztahu není intimní život prvořadý, potom lžete především sami sobě.

SOLGAR vitamíny aneb když vám není jedno, co kupujete

SOLGAR vitamíny aneb když vám není jedno, co kupujete.

Vitamíny i jiné doplňky stravy patří ke každodenní péči o vaše zdraví. Jak je ale vybíráte? Kde je kupujete? A jaké...

Najdete na iDNES.cz