Ona

Doporučujeme

Úspěch v době koronakrize. Přišel s dezerty plnými vitamínů

Úspěch v době koronakrize. Přišel s dezerty plnými vitamínů | foto: 4FITNESS s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Úspěch v době koronakrize. Přišel s dezerty plnými vitamínů

Jarní pandemie roku 2020 nám zásadně změnila život i co do stravování. Během nejpřísnějších omezení byl jídelníček mnohých z nás spíše politováníhodný. Přitom kvalita stravy úměrně souvisí s obranyschopností před viry a bakteriemi.

Profese pod největším tlakem se kvalitou jídla odbývaly. Kdo byl naopak bez práce, daleko častěji sáhl po sladkém a po nezdravých jídlech, aby zahnal stres. Brněnská firma KetoFit, známá svými super–proteinovými jídly, to vzala jako výzvu. Podařilo se jí spojit požitek z jídla se skvělou výživovou hodnotou.

Historie firmy: Začalo to před 15 lety

Firmu na vývoj a výrobu zvláštní výživy založil Filip Degl během studií před 15 lety v přízemí rodinného domu matky. Od ní si tehdy vypůjčil první peníze 40 000 Kč a prvních 5 let vše vlastnoručně vyráběl B2C v Jihlavě, a pak v Brně. V té době mohl zaměstnat první pomocníky, v dalších letech i první zaměstnance. Dnes má výrobní halu, vyrábí stále v Brně, ale na moderních technologiích, i když zakázková výroba B2C je stále ručně. Jména zákazníků z prvních 5-ti let si stále pamatuje, ale s omluvou dodává, že nové si nepamatuje. Je jich bezmála 100 tisíc. Před sedmi lety se aktivita vývoje a výroby rozšířila o projekt KetoFit zaměřený proti obezitě.

Výzva na jaře 2020: Musí dezert škodit?

Pandemie na jaře roku 2020 vtrhla jako velká voda. Zatímco řada firem mohla zavřít, nebo jen s napětím sledovat průběh karantény, v KetoFit se rozjel vývoj. A i přes ztížené podmínky výroba dávala práci dvěma směnám. „Vyvinuli jsme lahodnou palačinku bez cukru, která obsahuje 50 % bílkovin. To je víc, než má řízek. A k ní jsme potřebovali přírodní 100% džemy bez cukru,“ vysvětluje Filip Degl, zakladatel a vizionář KetoFit.

„Jde nám o synergii. Z výživového hlediska je lepší namazat džemem bílkovinu než moučník. Výhodou bílkovin je, že přispívají ke správné obranyschopnosti organismu. Druhou výhodou, že sytí na mnohem déle než mouka. Ovoce je v lidské stravě přirozené a zdravé, ale my jsme dokázali vynechat přidaný cukr i konzervanty, které obranyschopnosti právě nepřidají. V kombinaci s džemy je to proteino-vitamínová bomba, kterou si můžu dát denně bez strachu o svoji váhu.“

Vývoj 100% džemů KetoFit, které budou zdravé

Ovoce povzbuzuje vitalitu a zlepšuje náladu, protože podporuje tvorbu serotoninu a dopaminu. Ale množství cukru v džemech je obvykle tak vysoké, že tyto plusy smazává. Výrobci konvenčních džemů kvalitu ovoce standardizují konzervanty, aromaty a stabilizátory barev. KetoFit se místo toho potřeboval zaměřit hlavně na výběrové vstupní suroviny. Třeba u jahod to znamená zralé plody bez hnilobných kazů či zárodků plísní.

Vyladit recepturu džemů bylo velmi náročné. Nejtěžší se ukázalo zajistit kvalitní a vyzrálé plody jahod, borůvek, malin a manga. Ovoce, které nebude potřebovat konzervanty. „Většina ovoce se dnes pěstuje zrychleně v hydroponii (růst mimo půdu). My používáme plody pěstované postaru – v hlíně. Výsledek stojí za to. Chuť pravého, nedoslazovaného ovoce pro děti i pro nesportovce. Aby takoví spotřebitelé nemuseli následně shazovat nadváhu. To byl náš cíl! Museli jsme nakonec navýšit sklady, abychom zvládli zásobovat celou ČR,“ pochvaluje úspěch inovace Filip Degl.

Úspěch v době koronakrize. Přišel s dezerty plnými vitamínů

Zvládneme i další vlnu

„Vzhledem k zájmu během první vlny koronakrize jsme připraveni, kdyby přišla i vlna druhá. Zvládneme zásobovat desetitisíce lidí kvalitními dezerty. A v případě, že by došly, tak alternativně trvanlivými jídly, jako jsou vitamíny napěchovaná proteinová smoothie,“ uzavírá Filip Degl.

Připraví supermarkety o zákazníky?

Zájem o vysokoproteinová jídla stále roste i během krize. Lidé zkrátka chtějí žít zdravě a cítit se fit. Zároveň jsou ale hodně vytížení a nejsou většinou ochotni lepšímu jídelníčku obětovat mnoho. Přesně pro ně by mohl být KetoFit řešením. A tak se nabízí otázka. Mohou tyto chytré potraviny postupně vytlačit historicky zažité jídlo, nebo dokonce oslabit pozici supermarketových řetězců?

„Myslím, že tady vždycky bude část populace, která z nějakého důvodu neřeší kvalitu a složení jídla. Bude se ale postupně zmenšovat, jak ukazuje trend. Stále více lidí se orientuje na své zdraví a chápe, že jídelníček je základ, na kterém je teprve možné stavět. Když se mohou cítit lépe, vypadat mladší a být fit, proč by to neudělali? Navíc letošní pandemie nám připomněla důležitost naší imunity. K ohrožení klasického sortimentu v supermarketech ale jistě nedojde :).“

Úspěch v době koronakrize. Přišel s dezerty plnými vitamínů

S palačinkami a džemem i krize chutná lépe

Džemy k palačinkám neodmyslitelně patří, takže PalaČinka od KetoFit a k ní 100% džem bez přidaného cukru je skvělá volba. Věřím, že se s nimi budeme setkávat stále častěji nejen u dětí, ale i u dospělých.

Úspěch v době koronakrize. Přišel s dezerty plnými vitamínů

Co vy, také už myslíte na své zdraví? Vybíráte si dezerty a jídla bez cukrů, konzervantů a chemie?