Sobota 30. května 2020, svátek má Ferdinand
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 30. května 2020 Ferdinand

Před čtyřmi lety zazářil na Startovači. Jak se jeho firmě daří teď?

  7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Měl pověst frajírka a flákače, chtěl žít život naplno, dělat něco kreativního a prospěšného. A také potřeboval organizovat svůj čas a pracovat na sobě. A tak vymyslel motivační diář Doller a s heslem „Dokážeš-li o tom snít, dokážeš to“ způsobil na Startovači hotovou senzaci. Honza Emler.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jan Emler | foto: ČTK

Doller slaví čtvrté narozeniny. Co se za tu dobu změnilo?

Hlavní změna je, že už to vlastně není Dol-ler. Ten název vznikl spojením mého příjmení a příjmení Jirky Doležala, mého spolužáka ze zlínské univerzity a kamaráda, se kterým jsme ten diář vymysleli. Spolu jsme vytvořili produkt, spolu jsme vymysleli kampaň na Startovači, která byla neskutečně úspěšná, a spolu jsme vybudovali firmu. Letos jsme se ale rozešli, takže vlastně zůstal jenom –ler…

Před čtyřmi lety zazˇ¦¦¦ˇ¦¦ˇ§ˇě˘řil na Startovači. Jak se jeho...

Pozitivními změnami je, že jsem se trvale přestěhoval do Prahy, také jsme vymysleli a připravili nové produkty, pořádáme přednášky a workshopy, … Věnuji se firmě naplno a konečně mě to i živí a ještě pomáhám lidem. Žiju svůj sen.

Před čtyřmi lety zazˇ¦¦¦ˇ¦¦ˇ§ˇě˘řil na Startovači. Jak se jeho...

Zmínil jsi velký úspěch na Startovači. V čem spočíval?

Během krátké doby jsme nejen získali celou cílovou částku, ale vybrali 314 % požadované částky! Přispělo víc než tisíc lidí, takže nám pro ně ani nestačil první náklad diářů a museli jsme narychlo dotiskovat. První rok se pak celý vytištěný náklad vyprodal ještě 4x. Kromě peněz na výrobu jsme ale získali i spoustu cenné zpětné vazby. Jsou to čtyři roky a myslím, že většina snů z té doby se splnila, stejně jako většina našich slibů.

K narozeninám patří dárky…

No jasně! Jen nevím, jestli jsou spíš pro naše příznivce, nebo spíš pro mě a tým. Připravili jsme trička s vlastním designem a naším heslem Žij své sny. A také máme či připravujeme spoustu nových produktů: nástěnný Kalendář pro přehledné plánování ve více lidech, Journal pro ještě volnější plánování, poznámkový Notes pro ty, kdo potřebují mít své poznámky na papíře, nálepky pro dotvoření diáře, který je nyní již dostupný v několika světových jazycích.

Před čtyřmi lety zazˇ¦¦¦ˇ¦¦ˇ§ˇě˘řil na Startovači. Jak se jeho...

Často opakuješ své heslo o plnění snů, máš ho jako hastag i u svých příspěvků na Instagramu. Tak jak to je s těmi tvými sny?

Jako každý mám pořád nové a nové sny, ale myslím, že můžu říct, že z těch, která jsem si nakreslil do svého prvního Dolleru, se mi splnila většina. Firma funguje, živí mě, máme nové produkty, celá naše výroba probíhá v Česku, což byl mimochodem můj velký sen, protože rád podporuju lokální produkci – Diář a Notes a Journal tiskneme ve Zlíně, trika jsou z Pardubic, Kalendář a samolepky z Mělníka… A svoje heslo máme i zlatým písmem na nové Lennonově zdi v Praze. Napsal nám ho tam tvůrce loga Občanského fóra, protože nebýt 89., žádné sny by se nám asi neplnily. Díky, že můžem…

  • Nejčtenější

Jihočeská firma vyrábí hygienické produkty na ochranu proti koronaviru

Komerční sdělení Když koronavirus zasáhl do života v Česku, mnohé se muselo ze dne na den změnit. Na pandemii zareagovala velmi rychle...

Zájem o nové byty v krizi vzrostl. V Praze se zahajují nové projekty

Komerční sdělení I přes koronavirovou krizi zájem o nové byty vzrostl. Proto už v dubnu zařadil Central Group do prodeje byty v projektu...

Léto na zahradě nebo na terase? Bioklimatická pergola vám dopřeje stín

Komerční sdělení Blíží se léto a spousta z nás musela změnit svoje plány a dovolenou u moře vyměnit za krásy Česka. Ať už se chystáte na...

Zabere Sparta? Vsaďte si a získejte 150 Kč zdarma!

Komerční sdělení Sparta vs. Plzeň! Česká první fotbalová liga nabírá hned po nucené pauze pořádné tempo a láká na dlouho očekávané mače....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Už nikdy nechci být tlustá. Jak zdravě jíst a zhubnout?

Komerční sdělení Přečtěte si příběh Hanky Púllové, která zhubla 18 kg díky správné volbě. Dnes říká: „Už nikdy nechci být tlustá!“

Virus se mění pod rukama. Přírodní izoláty se tak nechovají, vysvětluje Peková

Premium Do povědomí širší veřejnosti se molekulární bioložka a viroložka Soňa Peková z laboratoře Tilia dostala pro své neshody...

Svoboda na dvou kolech Čechy láká. Porovnali jsme nejpopulárnější skútry

Premium Skútr, to znamená hlavně svobodu pohybu namísto stání v kolonách. V porovnání s automobilem nabízí levnější a...

Mám už celé krize dost, hyperbola strachu je šílená, říká šéfkuchař Pohlreich

Premium Když vidíte sedět Zdeňka Pohlreicha v úplně prázdné restauraci Next Door v centru Prahy, kde jste si dřív bez rezervace...

  • Další z rubriky

Krásná příroda, relax a zábava pod širým nebem ve Velkých Karlovicích

Komerční sdělení Neporušená příroda Beskyd s dřevěnými chaloupkami, čistými lesy a stády ovcí na úbočích hor. Pěší i cyklistické výlety...

Přirozenost a ženskost. Nová kampaň APARTU pro jaro a léto 2020

Komerční sdělení Prvních 20 let 21. století bylo obdobím dynamiky, spěchu a mnoha revolučních změn. Proto se Apart rozhodl ve své jarní...

Cestujete? Musíte se nechat testovat

Komerční sdělení Testování lidí je v současné fázi pandemie velmi důležité. Podařilo se nám sice již zastavit první vlnu šíření, ale...

Kurz Hyaluron Pen pomůže rozšířit služby vašeho salonu

Komerční sdělení Neinvazivní kosmetické ošetření, zejména spojené se službou vyhlazení vrásek, ale rovněž třeba se zvětšením rtů, slaví...

Najdete na iDNES.cz