Ondřej Moravec v kampani Procter & Gamble vzkazuje „Děkuji, maminko“

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Společnost Procter & Gamble u příležitosti Zimních olympijských her 2018 v Pchjongčchangu opět vzdává hold všem maminkám a děkuje jim za péči, kterou každý den věnují své rodině. Ambasadory kampaně „Děkuji, maminko“ se stali biatlonista a olympijský medailista ze Soči Ondřej Moravec s maminkou Magdou.

Ondřej Moravec v kampani Procter & Gamble vzkazuje „Děkuji, maminko“ | foto: Procter & Gamble

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Podtitulem kampaně „Děkuji, maminko“ je „Láska místo předsudků“ a vyzývá nás, abychom si představili, jak by mohl svět vypadat, kdybychom na sebe všichni pohlíželi očima maminek.

Pomáhají plnit sny

Nikdo to nedotáhne k úspěchu bez toho, aby za ním někdo pevně stál. Tím prvním, kdo děti vydatně podporuje, bývá maminka. Bez její schopnosti děti motivovat, vytvořit zázemí a obětovat svůj vlastní čas a energii by se nikdy nedostali tak daleko. Maminky pomáhají překonávat bariéry plynoucí ze stereotypů a předsudků, protože vidí nadšení dětí a pomáhají jim plnit jejich sny. 

Platí to i pro Ondřeje Moravce. „Ondřej byl velmi pilné a talentované dítě. Byl velmi pracovitý a nadšený pro sport už odmala. Když ho v deseti letech potkaly nemalé zdravotní komplikace, vždy jsem ho podporovala v tom, co chtěl dělat,“ říká Magda Moravcová, maminka úspěšného biatlonisty.

Ondřej Moravec v kampani Procter & Gamble vzkazuje „Děkuji, maminko“

Ondřej Moravec v dětství prodělal onemocnění, které ho mohlo poznamenat na celý život. Lékaři předpovídali, že bude sportovat jen rekreačně. 

„Mě to ale ke sportu pořád táhlo, proto jsem se postavil znovu na lyže, hned jak to bylo možné. Když mamka viděla moje odhodlání, podpořila mě v tom, co mě bavilo, ačkoli mě od toho ostatní zrazovali. A vydrželo jí to dodnes – při závodech svolává celou rodinu a fandí mi všichni společně. Chtěl bych jí za její podporu velmi poděkovat,“ popisuje biatlonista Ondřej Moravec, jak to u nich doma chodí.

„P&G a jeho značky slouží a pomáhají maminkám po celém světě při jejich každodenní péči o rodinu. Jsme rádi, že jim u příležitosti zimních olympijských her můžeme opět poděkovat za to, jak podporují sny svých dětí, že při nich stojí od samého počátku a pomáhají jim bojovat proti všem předsudkům, kterým čelí,“ dodává Malgorzata Mejer, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble.

Podtitulem kampaně „Děkuji, maminko“ společnosti Procter & Gamble k Zimním olympijským hrám 2018 v Pchjončchangu je „Láska místo předsudků“. Kampaň má za cíl překonávat předsudky, kterým museli někteří sportovci čelit.

Olympijský klip „Láska místo předsudků“ poukazuje na roli maminky jako prvního a největšího zastánce svého dítěte, jako člověka, který vidí potenciál dítěte bez ohledu na to, jak jej vnímají druzí. P&G doufá, že toto video pomůže lidi sjednotit, aby dokázali otevřeně hovořit o předsudcích, o jejich vlivu na lidský potenciál a o potřebě povznést se nad to, co nás rozděluje, a naopak hledat to, co nás může spojovat. Klip můžete zhlédnout zde.

.


Nejčtenější

Zedník sobě – nezateplený dům z Ytongu

Zedník sobě – nezateplený dům z Ytongu

Z čeho postavit a jak? Co takhle se zeptat člověka, kterému stavební materiál prochází denně rukama? Majitel rodinného...

Tmavší barvy v interiéru? Rezidence Waltrovka inspiruje vzorovým bytem

Ve Waltrovce se v lednu 2019 otevírá nový vzorový byt. O jeho podobu se...

Nový vzorový byt navrhla designérka Beata Haškovcová, která nás pozvala do Rezidence Waltrovka na jeho návštěvu. Nejvíc...

Plzeň vs. Slavia! Vsaďte si a sledujte živě na TV Tipsport

Plzeň vs. Slavia! Vsaďte si a sledujte živě na TV Tipsport

První z fotbalových vrcholů jara je tady! Viktoria Plzeň vs. Slavia Praha. Souboj prvních dvou klubů tabulky nabídne...

České kluby v jarní části Evropské ligy! Vsaďte si a získejte 150 Kč

České kluby v jarní části Evropské ligy! Vsaďte si a získejte 150 Kč zdarma

Náš fotbal má dva zástupce ve vyřazovacích bojích Evropské ligy! Týmy Slavie a Plzně se utkají v 1. kole play-off s...

Tajemstvím dokonalé cesty jsou štěrkové rohože Nidagravel

Tajemstvím dokonalé cesty jsou štěrkové rohože Nidagravel

Trápí vás terén, do kterého se boří auta, chodci nebo cyklisti? Řešení nabízí štěrkové rohože Nidagravel, které jsou...

Další z rubriky

Přivýdělek na rodičovské dovolené: Jak najít časově flexibilní práci?

Přivýdělek na rodičovské dovolené: Jak najít časově flexibilní práci?

Na mateřské a rodičovské dovolené se hodí každá koruna. A tak není divu, že spousta rodičů hledá přivýdělek, který by...

Pět vlastností dobrého obchodního zástupce

Pět vlastností dobrého obchodního zástupce

Jak se pozná spolehlivý a důvěryhodný obchodní zástupce bankovních i nebankovních společností? Poradíme vám, na co se...

Laserová sezóna je v plném proudu. Co vše nám umí lasery vylepšit?

Laserová sezóna je v plném proudu! Co vše nám umí lasery vylepšit?

O rozšířených pórech se říká, že jsou novodobými vráskami, povadlé kontury často zbytečně čekají, než dozrají na...

Najdete na iDNES.cz