Ona

Doporučujeme

Nová česká superingredience ozdravuje a omlazuje pleť

Nová česká superingredience ozdravuje a omlazuje pleť | foto: Ceskykaviar.cz s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nová česká superingredience ozdravuje a omlazuje pleť

Český kaviár je nová kosmetická značka, která se rozhodla představit inovativní anti-agingovou řadu založenou na neotřelé přírodní ingredienci a nejnovějších technologiích. Obojí si cíleně vyhledává v tuzemsku. Sebevědomou propagací produktů českého původu ovšem zaujala zákaznice i v Evropě a Asii.

Narušená kožní bariéra a projevy předčasného stárnutí pleti. Dva časté problémy, se kterými se potýká většina žen se zralou pletí. Přitom jen málokterá ingredience dokáže nabídnout řešení obou.

Kaviárový extrakt je výjimkou, která potvrzuje pravidlo. Ingredience, která byla dlouhou dobu považovaná za dekadentní pochoutku, má za sebou ve skutečnosti třicet let kosmetologického výzkumu a kromě zkoušky času obstála i u svých zákaznic, ke kterým již dlouho nepatří pouze hollywoodská smetánka.

Příběh značky Český kaviár je založený na obdivu k tuzemské vědě. Například té, které se již dlouhé roky věnují na Fakultě rybářství a ochrany vod ve Vodňanech, jež je součástí Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Zde totiž odborníci vyvinuli způsob získávání kaviáru tzv. Sturgeon Friendly metodou, tedy bez nutnosti usmrcování jeseterů. Tento patentovaný a mimořádně šetrný postup vede k získání vysoce kvalitního kaviáru a z něj následně pečlivě zpracovaného kaviárového extraktu.

Nová česká superingredience ozdravuje a omlazuje pleť

Samotný extrakt je koncentrátem téměř třiceti blahodárných látek, které slouží jako kompletní buněčná výživa. Vynikají mezi nimi vitaminy A a D, omega mastné kyseliny a kolagen, ale také řada minerálů a stopových prvků. Ty pleti přinášejí nejen hloubkovou hydrataci, ale i regeneraci a ochranu kožní bariéry a již zmiňovanou prevenci i korekci projevů stárnutí. Výsledkem je celkové zlepšení kondice a struktury všech typů pleti.

Pomocné technologie umožňují precizní doručení kaviárového extraktu i dalších aktivních látek do hlubších vrstev pokožky. Využívá se přitom i další známá zbraň českých výzkumníků – nanotechnologie.

V portfoliu značky jsou tři produkty vhodné pro každodenní i mimořádnou péči. Všechny tři obsahují transparentně deklarovaných 250 mikrolitrů vzácného kaviárové extraktu.

Denní krém je navíc doplněný o pečující pantenol, vitamin E a tolik populární skvalan. Pokryje potřebu celodenní hydratace a poslouží jako příjemný podklad pro líčení.

Noční krém posílený bambuckým máslem napomůže pleti přes noc hloubkově zregenerovat.

Kaviárová chytrá nanomaska je novinkou v portfoliu Českého kaviáru určená pro intenzivní péči, která do pleti dopraví vysoce koncentrovanou dávku až třiceti živin s preventivními i korektivními účinky.

Značka dál intenzivně pracuje na vývoji nových produktů i díky otevřené inovační platformě, která umožňuje zákazníkům ovlivnit podobu budoucího portfolia. Současně Český kaviár rozbíhá expanzi na zahraniční trhy, kde jinak nedostupný cruelty-free kaviár i dobrá reputace českých nanotechnologií vzbudila poptávku hned v několika evropských a asijských zemích. Brzy se tak ukáže, zda-li nová značka může navázat na dřívější úspěchy svých slavných českých předchůdců.

  • Nejčtenější

Nutricia dává stopku plastovým brčkům