Koupí náplastí pomůžete rodinám vážně nemocných dětí strávit čas spolu

Komerční sdělení
Vánoce jsou pro řadu z nás symbolem rodinné pohody. Některé děti však musí tento kouzelný čas strávit v nemocnici, daleko od svých blízkých. A právě na to myslí Dům Ronalda McDonalda. Podpořte jeho fungování nákupem designových náplastí v restauracích McDonald’s.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nadační fond Dům Ronalda McDonalda poskytuje dočasné ubytování a podporu přímo u zdravotnických zařízení, kde jsou děti hospitalizovány. Jeho posláním je zajistit, aby rodiče mohli zůstat nablízku svým dětem v těžkých chvílích, což pozitivně ovlivňuje jejich zdravotní stav a psychickou pohodu. Organizace proto po celém světě buduje domy, kde mohou rodiny zůstat pohromadě v prostředí, které je pohodlné, bezpečné a nepřipomíná nemocniční zařízení. Díky tomu se rodiče mohou soustředit na to nejdůležitější – na zdraví svých dětí. V Česku nadační fond působí od roku 2002, první český Dům Ronalda McDonalda byl otevřen v roce 2022 v areálu pražské Fakultní nemocnici v Motole, kde pomáhá rodinám dětí ze všech koutů republiky.

Za dva roky působení Domu Ronalda McDonalda v něm našlo zdarma ubytování přes 550 rodin z celého Česka. Jeho provoz ale stojí nemalé prostředky. A právě proto se do všech 123 tuzemských restaurací McDonald’s vrací charitativní kampaň, díky které můžou misi fondu podpořit přímo zákazníci: „Je to letošní poslední akce na podporu nadačního fondu, jehož jsme hrdým generálním partnerem. Naši zákazníci trhali historické rekordy v podpoře rodin s nemocnými dětmi. V adventním čase máme ve zvyku myslet na druhé a já věřím, že to tak budou mít i hosté našich restaurací,“ říká Impact Director společnosti McDonald’s pro Česko, Slovensko a Ukrajinu Tomáš Myler.

„Společně s námi slaví druhé narozeniny i syn naší první ubytované rodiny, který se narodil s mnohočetnými vrozenými vadami v den otevření Domu,“ říká Ivana Švingrová Pešatová, výkonná ředitelka nadačního fondu, a dodává: „Rodiny u nás podle průzkumů spokojenosti oceňují především ne-nemocniční prostředí, ve kterém mohou fungovat stejně jako doma. Mají vlastní prostor, mohou vařit v komfortní kuchyni nebo prát oblečení. Pro jejich fungování jsou to ty nejdůležitější aspekty.“

Veškerý výtěžek z prodeje náplastí bude věnován na podporu činnosti nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda. Ten už připravuje výstavbu druhého Domu na Moravě a zázemí v něm najdou další stovky rodiny ročně.

Balení 5 ks náplastí za 40 Kč si mohou do konce roku nebo do vyprodání zásob můžete koupit také na McDrive nebo prostřednictvím rozvozových partnerů služby McDelivery.

Nejčtenější

Láska má existenční problémy. Kofola ji vrací zpět do offline světa

Komerční sdělení

Víc jak 60 % párů se dnes seznamuje online. Obrazovky ale nenahradí osobní setkání. Na tento fenomén reaguje značka Kofola a vyzývá k offline potkávání. Na festivaly přiveze Náměstí lásky i...

Domácí šití zažívá boom. Přidáte se taky?

Komerční sdělení

Zapomeňte na představu babičky u šicího stroje. Dnes šijí maminky na mateřské, kreativci i milovníci udržitelné módy. Díky moderním strojům si doma vytvoříte spoustu radosti – a to i bez drahých...

Firma WITTE Automotive dále expanduje v Karlovarském kraji

Komerční sdělení

V Ostrově otevírá svůj další výrobní areál se stovkami nových pracovních míst.

Historický mlýn na Moravě láká na ničím nerušené romantické pobyty

Komerční sdělení

V hotelu Galerie Mlýn na vás dýchne minulost, vytříbený styl i rodinná atmosféra. Nechte se okouzlit zdejším geniem loci, rozmazlete své chuťové buňky ve vynikající restauraci nebo se vydejte na...

Investice do Bitcoinu: Proč je teď ideální chvíle začít?

Komerční sdělení

Aktuální pokles ceny Bitcoinu přináší ideální příležitost k nákupu. Díky českým platformám můžete začít snadno, rychle a i s malou částkou, ať už chcete spořit, zhodnotit peníze, držet krok s...

12. května 2025

KOMA Vysoké Mýto: Růst, inovace a odpovědnost

Komerční sdělení

Strojírenská společnost KOMA Vysoké Mýto vstoupila do letošního roku s hrdostí, pokorou a jasnou vizí. Rok 2024 pro ni totiž představoval období dynamických změn, technologických inovací a cílených...

12. května 2025

Budoucnost průmyslové automatizace přímo v Ústí nad Labem

Komerční sdělení

Robotika, strojové vidění a umělá inteligence – pojmy, které se dnes čím dál víc skloňují ve světě moderní výroby. Málokdo ale ví, že právě v Ústí nad Labem sídlí firma, která v těchto oblastech...

12. května 2025

Transformace vnímání průmyslu a podnikových procesů

Komerční sdělení

V dynamickém světě lehkého průmyslu, kdy se ceny hutního materiálu mění ze dne na den a energetická krize zanechala hluboké stopy, je adaptabilita klíčem k úspěchu. Své o tom ví společnost SC Metal,...

12. května 2025

Táborsko: Kdo platí obnovu vodovodní sítě?

Komerční sdělení

Vodárenská společnost Táborsko s.r.o. vnikla v roce 2004 jako nástupnický subjekt bývalé společnosti, do které vložily svůj vodohospodářský majetek (vodovody, kanalizace, úpravny vod a čistírny...

12. května 2025

Revoluce v rychložehlení oblečení: vyzkoušejte napařovač s funkcí sání

Komerční sdělení

Nový napařovač oděvů AeroSteam od značky Tefal nasává během napařování látku a zrychlí tak práci až o půlku! Košili s ním vyrovnáte za pouhé 2 minutky, klidně těsně před odchodem do práce. Žehlicí...

12. května 2025

Znáte svého škůdce? TOP 3 největší hrozby - štěnice, potkani a vosy

Komerční sdělení

Škůdci dokážou způsobit celou řadu nepříjemností v domácnostech i komerčních objektech. DERA-INFEST vám představí tři největší škůdce, kteří patří mezi ty nejčastější a zároveň nejobávanější:...

12. května 2025

Dokonalý interiér malého bytu? Sklápět můžete skoro každý kus nábytku

Komerční sdělení

V současné době volí stále více lidí bydlení v menších bytech a garsonkách. Ať už kvůli dostupnosti nemovitostí nebo touze po jednodušším životním stylu. Bydlení na malém prostoru však neznamená...

12. května 2025

Dětí s nadváhou přibývá. S jejich léčbou neotálejte

Komerční sdělení

Svět kolem nás nahrává pasivnímu způsobu života. Technologie a sociální sítě k sobě poutají naše děti od útlého věku. Potomci se často stravují ve spěchu a láká je nezdravé jídlo. Vysoce průmyslově...

12. května 2025

Proč Praha stojí a Brno jede?

Komerční sdělení

Česká republika má nejméně dostupné bydlení v Evropě. Může za to neochota úřadů povolovat stavby.

12. května 2025

Skleněné popelnice za rok 2024 mají své majitele

Komerční sdělení

Doubice, Lipová, Loučná pod Klínovcem a Česká Kamenice. To je čtveřice obcí a měst, která ovládla letošní ročník soutěže „Skleněná popelnice“. Toto klání každoročně vyhlašuje Ústecký kraj ve...

12. května 2025

YATE radí, jak vybrat vhodnou karimatku

Komerční sdělení

Dobře se vyspat klidně i pod širákem? Jde to – důležitá je správná karimatka. Před výběrem si promyslete, jak ji chcete používat – do kempu, na trek či na chalupu? Podle odpovědí se můžete rozhodnout...

12. května 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.