Sobota 30. května 2020, svátek má Ferdinand
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 30. května 2020 Ferdinand

Je zde další ročník ankety Český výrobek roku 2019

  7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Společnost Český výrobek opět vyhlásila anketu o Český výrobek roku 2019. Hlasujte o svůj nejoblíbenější produkt. Který podpoříte?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Je zde už další ročník ankety Český výrobek roku 2019 | foto: Český výrobek s.r.o.

Anketa o Český výrobek roku 2019 má za cíl seznámit veřejnost s kvalitními českými potravinami i nepotravinářskými výrobky, které s hrdostí podporuje společnost Český výrobek. Zde je malá ochutnávka:

Je zde už další ročník ankety Český výrobek roku 2019
Je zde už další ročník ankety Český výrobek roku 2019
Je zde už další ročník ankety Český výrobek roku 2019
Je zde už další ročník ankety Český výrobek roku 2019

Anketa probíhá ve třech různých formách – jako ochutnávka potravinářských výrobků, hlasování výrobců a anketa na Facebooku. Potravinářské výrobky budou hodnoceny zástupci výrobců a spotřebitelů 27. září 2019 v Bzenci.

Je zde už další ročník ankety Český výrobek roku 2019

Nepotravinářské výrobky budou hodnotit zástupci výrobců českých produktů v samostatné anketě. Potravinářské i nepotravinářské výrobky může hodnotit široká veřejnost na Facebooku v otevřeném hlasování.

Výrobek s nejvyšším počtem obdržených hodnocení získá titul Český výrobek roku 2019 v anketě na Facebooku. Vyhodnoceny budou zvlášť potravinářské i nepotravinářské výrobky. Hlasovat můžete zde.

Je zde už další ročník ankety Český výrobek roku 2019

Slavnostní vyhlášení vítězných výrobků všech kategorií proběhne na zámku Berchtold 24. října 2019.

Je zde už další ročník ankety Český výrobek roku 2019

Ceny vítězným výrobcům bude předávat Antonín Panenka.

Je zde už další ročník ankety Český výrobek roku 2019

Český výrobek pomáhá výrobcům i zákazníkům již 13 let

Společnost Český výrobek uděluje svou ochrannou známku na základě přísných kritérií. Výrobci musejí prokázat, že svůj produkt vyrábějí na našem území, až ze 100 % místních surovin, že zaměstnávají české pracovníky, dodržují zákonné normy, platí daně a odvody na sociálním a zdravotním pojištění na území ČR, plní ekologické normy a ručí za jakost, bezpečnost a nezávadnost svých výrobků. Aby bylo zaručeno dodržování všech kritérií, jsou výrobci podrobeni kontrole v místě výroby.

Označení Český výrobek následně pomáhá nejen výrobcům, ale i spotřebitelům. Výrobci s tímto prestižním označením prodají více, protože zákazníci mají jistotu, že si kupují prvotřídní výrobek, kterému mohou důvěřovat. Navíc jim značka pomáhá k lepší orientaci, protože je srozumitelná, nezaměnitelná a výrazná. Na značku oceněnou tímto logem se mohou stoprocentně spolehnout.

K dnešnímu dni podporuje společnost Český výrobek 45 vybraných potravinářských a nepotravinářských výrobců a logo můžete najít na 2 521 produktech.

Víc informací o společnosti Český výrobek s.r.o. najdete na www.ceskyvyrobek.eu.

  • Nejčtenější

Jihočeská firma vyrábí hygienické produkty na ochranu proti koronaviru

Komerční sdělení Když koronavirus zasáhl do života v Česku, mnohé se muselo ze dne na den změnit. Na pandemii zareagovala velmi rychle...

Zájem o nové byty v krizi vzrostl. V Praze se zahajují nové projekty

Komerční sdělení I přes koronavirovou krizi zájem o nové byty vzrostl. Proto už v dubnu zařadil Central Group do prodeje byty v projektu...

Léto na zahradě nebo na terase? Bioklimatická pergola vám dopřeje stín

Komerční sdělení Blíží se léto a spousta z nás musela změnit svoje plány a dovolenou u moře vyměnit za krásy Česka. Ať už se chystáte na...

Zabere Sparta? Vsaďte si a získejte 150 Kč zdarma!

Komerční sdělení Sparta vs. Plzeň! Česká první fotbalová liga nabírá hned po nucené pauze pořádné tempo a láká na dlouho očekávané mače....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Už nikdy nechci být tlustá. Jak zdravě jíst a zhubnout?

Komerční sdělení Přečtěte si příběh Hanky Púllové, která zhubla 18 kg díky správné volbě. Dnes říká: „Už nikdy nechci být tlustá!“

Virus se mění pod rukama. Přírodní izoláty se tak nechovají, vysvětluje Peková

Premium Do povědomí širší veřejnosti se molekulární bioložka a viroložka Soňa Peková z laboratoře Tilia dostala pro své neshody...

Svoboda na dvou kolech Čechy láká. Porovnali jsme nejpopulárnější skútry

Premium Skútr, to znamená hlavně svobodu pohybu namísto stání v kolonách. V porovnání s automobilem nabízí levnější a...

Mám už celé krize dost, hyperbola strachu je šílená, říká šéfkuchař Pohlreich

Premium Když vidíte sedět Zdeňka Pohlreicha v úplně prázdné restauraci Next Door v centru Prahy, kde jste si dřív bez rezervace...

  • Další z rubriky

Stolní hry zase přicházejí do módy

Komerční sdělení Pamatujete si, jak jsme jako malí seděli s rodiči u stolu, hráli karty a piškvorky, házeli kostky, posouvali figurku po...

Přirozenost a ženskost. Nová kampaň APARTU pro jaro a léto 2020

Komerční sdělení Prvních 20 let 21. století bylo obdobím dynamiky, spěchu a mnoha revolučních změn. Proto se Apart rozhodl ve své jarní...

Kurz Hyaluron Pen pomůže rozšířit služby vašeho salonu

Komerční sdělení Neinvazivní kosmetické ošetření, zejména spojené se službou vyhlazení vrásek, ale rovněž třeba se zvětšením rtů, slaví...

Poctivá mletá káva je zpět! Soutěž o ceny začala

Komerční sdělení V devadesátých letech se zdálo, že svět patří rozpustné/instantní kávě. To, co naši rodiče kupovali v Tuzexu, se tehdy...

Najdete na iDNES.cz