Gwyneth Paltrow je tváří světové kampaně společnosti TOUS

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Romantická komedie, ve které je minulost klíčem k budoucnosti. Tématem tohoto příběhu, který uvidí diváci ve více než 50 zemích, je respekt

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Gwyneth Paltrow je tváří světové kampaně společnosti TOUS Tender Stories N°7 | foto: TOUS Tender Stories N°7

Barcelona, ​​říjen 2017. Společnost TOUS ve spolupráci s agenturou SCPF představuje novou sbírku šperků a doplňků pro sezónu podzim/zima 2017 se sedmým pokračováním příběhů Tender Stories. Jedná se o mezinárodní celosvětovou kampaň, která potvrzuje oddanost značky ke konceptu něhy jako univerzální hodnoty.

Nový příběh Tender Stories N°7 je romantická komedie, ve které hraje již počtvrté mezinárodně uznávaná herečka Gwyneth Paltrow.Vypráví příběh jejího přítele Jacka, posedlého medailonkem, který hrdinka neustále nosí.

Gwyneth Paltrow je tváří světové kampaně společnosti TOUS Tender Stories N°7

Je to dokonalý způsob, jak předvést novou kolekci TOUS Medallions, kolekci, která vrací na scénu klasický medailon – symbolický šperk, který tradičně sloužil jako vzpomínka na významné chvíle života – a vylepšuje ho takovým způsobem, že v nás probouzí chuť sbírat staré a nové zážitky.

Fotogalerie

Středobodem celé kampaně je tajemstvím kolem medailonku hrdinky a bude ji následovat široká globální strategie. Filmy byly přeloženy do více než 10 jazyků a budou se ukazovat ve více než 50 zemích, což je jasné vykročení značky směrem k šíření hodnot něhy, respektu a inkluzivity.

Na audiovizuální úrovni režíroval tento krátký film opět Víctor Carrey, kterému se povedlo zachovat kinematografický nádech a vizuální působení filmu, které dobře vystihuje značku.

Grafická kampaň je dílem fotografa Xavi Gorda a objeví se v tištěných médiích, na reklamních poutačích a ve více než 500 prodejnách TOUS po celém světě.

O značce TOUS

Společnost TOUS byla založena v roce 1920 a vyprofilovala se pod vedení a tvůrčí vizí Rosy Oriolové a Salvadora Touse. Vznikla jako osobitá značka, jejíž inovativní šperky předstihly tradiční produkty na trhu. Koncem 80. a počátkem 90. let se k rodinnému podniku přidaly čtyři dcery zakladatelského páru: Rosa, Alba, Laura a Marta. Časem si značka TOUS vybudovala pozici lifestylové značky, díky své řadě kabelek, parfémů, hodinek, brýlí a dalších doplňků. Splnila si tak svůj cíl nabízet cenově dostupné luxusní zboží.

Díky své přítomnosti na všech pěti kontinentech a více než 500 obchodům ve městech jako Barcelona, Madrid, New York, Miami, Šanghaj, Tokio, Moskva, Mexico City a Dubaj, má TOUS pověst zavedené vedoucí světové značky.

www.tous.com

Jaro a zdraví

Využijte krásného počasí a vydejte se pro zdravé pochoutky do přírody. Oblíbený medvědí česnek najde své místo v pomazánkách či domácím pestu. Jako zdravé sladidlo si můžete připravit pampeliškový med.


Nejčtenější

Dieta, která chutná! Lucie díky ní zhubla 14 kilogramů za 2 měsíce!

Dieta, která chutná! Lucie díky ní zhubla 14 kilogramů za 2 měsíce!

Hubnutí vlastně není žádná věda. Stačí naučit své tělo, aby spalovalo tuky a budovalo svaly. Jenže jak toho dosáhnout?...

Umělá inteligence úspěšně dokončila dílo Antonína Dvořáka

Antonín Dvořák

Dvořákův rozepsaný fragment si nastudovala a úspěšně dokončila umělá inteligence AIVA. Vznikl tak unikátní kulturní...

Tichá tepelná čerpadla vám pohodlí domova nenaruší

Tichá tepelná čerpadla vám pohodlí domova nenaruší

Tepelná čerpadla prošla v uplynulých 20 letech významnými konstrukčními změnami a výrobci vždy dbali především na...

Zdeptají Češi Italy? Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Zdeptají Češi Italy? Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Mistrovství světa v hokeji na Slovensku nabírá grády. Česká reprezentace se den po bitvě s Lotyšskem postaví Italům,...

Pokoří Češi v klíčovém boji Němce? Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Pokoří Češi v klíčovém boji Němce? Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Začínají klíčové chvíle hokejového mistrovství světa. Osm nejlepších týmů se srovnalo do pavouka pro play-off a...

Další z rubriky

Výrobky Geberit nyní naleznete nejen za zdí

Výrobky Geberit nyní naleznete nejen za zdí

Když před více než 50ti lety byla uvedena na trh první podomítková nádržka Geberit, už nikdy potom nebyly koupelny...

Den plicní hypertenze – společná cesta na Říp

Den plicní hypertenze – společná cesta na Říp

Již posedmé se Česká republika zapojila do osvětové kampaně v rámci akce Světový den plicní hypertenze, který připadá...

Dieta, která chutná! Lucie díky ní zhubla 14 kilogramů za 2 měsíce!

Dieta, která chutná! Lucie díky ní zhubla 14 kilogramů za 2 měsíce!

Hubnutí vlastně není žádná věda. Stačí naučit své tělo, aby spalovalo tuky a budovalo svaly. Jenže jak toho dosáhnout?...

Najdete na iDNES.cz