Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Odložte o Vánocích své smartphony a buďte se svými nejbližšími

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Blížící se vánoční období je úžasnou příležitostí, jak strávit čas s rodinou. Odložte své smartphony a dejte svým blízkým ten nejlepší dárek – buďte s nimi a užijte si společné chvíle. Navíc můžete spolu se společností Huawei pomoci dětem z dětských domovů, aby i ony našly pod stromečkem svůj vysněný dárek.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

I když jsou chytrá zařízení, jako telefony nebo tablety neoddělitelnou součástí našeho každodenního života, zkuste je aspoň pro jednou odložit. Společnost Huawei spouští vánoční iniciativu #BePresent, prostřednictvím které nabádá lidi, aby aspoň během svátků na chvíli zpomalili a odložili „online svět“ bokem a strávili vánoční čas se svou rodinou. Tím skutečným dárkem pro naše blízké jsme totiž my sami a náš čas, který s nimi o Vánocích (a nejen v průběhu Vánoc) strávíme.

Sdílení hashtagu #BePresent podpoří organizaci Srdce na dlani

Součástí kampaně není jen televizní spot, kde se objeví i tvář značky Huawei v České republice, hokejová legenda Jaromír Jágr, ale především sdílení speciálního hashtagu #BePresent pod vánočním příspěvkem Huawei na Facebooku a prostřednictvím toho podpora dobré myšlenky, do čehož se zapojily i další známé osobnosti.

Fotogalerie

Společnost Huawei se rozhodla prostřednictvím charitativní organizace Srdce na dlani obdarovat děti v dětských domovech, které vánoční čas se svými blízkými strávit nemohou. Hodnota darů bude záležet na množství komentářů s hashtagem #BePresent pod speciálním vánočním příspěvkem na oficiálním Facebookovém profilu Huawei nebo známých osobností, které kampaň podpořily. Podpořte kampaň i vy – okomentujte příspěvek, přidejte hashtag #BePresent a sdílejte se svými přáteli. Čím více komentářů se pod příspěvkem objeví, tím více dětem splníme jejich vánoční přání.

Myšlenku #BePresent v České republice podpoří například i zpěvačka Monika Bagárová, muzikant Adam Mišík, olympijský vítěz David Svoboda, modelka a Miss World 2006 Taťána Kuchařová nebo Česká Miss 2015 Nikol Švantnerová a další.

Vánoční kampaň odstartovala 1. 12. 2016 a předání hodnotných darů charitativní organizaci Srdce na dlani proběhne v předvánočním čase. Více informací najdete na webových stránkách kampaně.

Nejčtenější

Poskytnutí virtuálního sídla firmy je snadné. Jak na to?
Poskytnutí virtuálního sídla firmy je snadné. Jak na to?

Toužíte po prestižní adrese pro svou firmu? Kvůli dobré vizitce a prestiži nemusíte celou svou společnost stěhovat. Poskytnutí virtuálního sídla firmy vám...  celý článek

Vydejte se s CK SEN na poznávací zájezdy do exotiky s 13% slevou.
Vydejte se s CK SEN na poznávací zájezdy do exotiky s 13% slevou

125 zemí světa, 25 let zkušeností, špičkoví průvodci – to nabízí Cestovní kancelář SEN, která startuje prodej poznávacích zájezdů first minute s rekordní 13%...  celý článek

Zbavte se pomalých videí na internetu jednou pro vždy. Máme pro vás trik.
Zbavte se pomalých videí na internetu jednou pro vždy. Máme pro vás trik

Dokáží vás při sledování filmů a videí na internetu pořádně vytočit rozostřený obraz a neustálé zasekávání? Zbavte se tohoto problémů rychle a jednoduše....  celý článek

Jak připravit děti na 21. století?
Jak připravit děti na 21. století?

Vývoj jde neustále kupředu. Proto je důležité, aby nezaostával ani styl výuky. Pro život v dnešním hektickém světě vašeho potomka kvalitně připraví program...  celý článek

Nastala nová éra datového centra Coolhousing.
Nastala nová éra datového centra Coolhousing

Datové centrum Coolhousing otevírá po půl roce optimalizování infrastruktury novou éru služeb! Těšit se můžete nejen na vysokou dostupnost, perfektní...  celý článek

Další z rubriky

Pro starší děti, které potřebují mít přehled, je autosedačka TRIFIX i-SIZE.
Ideální autosedačka? Podrží hlavičku i zajistí rozhled

Stovky kilometrů na dovolenou nebo pár set metrů do školky, na vzdálenosti nezáleží. Dítě musí být v autě bezpečně usazené, ať jedete kamkoliv. Jakou sedačku...  celý článek

Nemáte čas vařit? Zachrání vás Pomalý hrnec Crock-Pot®.
Nemáte čas vařit? Zachrání vás Pomalý hrnec Crock-Pot®

Zastavme se v dnešní uspěchané době a připravme si své oblíbené jídlo poctivým způsobem - pomalým vařením. Že na zdlouhavé vyváření nemáte dostatek času?...  celý článek

Jaký styl učení má vaše dítě?
Jaký styl učení má vaše dítě?

Pamatujete, jakým způsobem jste si během svých školních let vždy všechno nejlépe „vtloukli do hlavy“? Každému vyhovuje jiný styl učení. Zjistěte, jak se vše...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

Pandy nechceme: Tipy, jak správně odlíčit oči
Pandy nechceme: Tipy, jak správně odlíčit oči

Ani ty sebemenší zbytky řasenky nebudou mít šanci. A zarudlé oči? Těm dejte rovnou sbohem. Koukněte se na praktické tipy... celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.