Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Nový projekt OVB Allfinanz: vzdělávání dětí v oblasti financí

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Když OVB Allfinanz před více než rokem představovala v Liberci pilotní projekt finančního vzdělávání pro žáky základních škol, nikdo nepředpokládal, že vzbudí takový ohlas nejen v České republice, ale také za jejími hranicemi.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nový projekt spol. OVB Allfinanz, a.s. - Moje Familie | foto: OVB Allfinanz

Jen v České republice využilo šance na vzdělávání dětí v oblasti financí téměř 80 škol. Do projektu Moje Familie se díky tomu zapojilo více než 6,5 tisíce žáků. Projekt pokračuje i v dalším školním roce, díky zpětné vazbě ze škol je navíc vylepšen o podněty učitelů i samotných žáků.

Projekt Finančního vzdělávání žáků základních škol Moje Familie, budil pozornost již od svého slavnostního představení. Vyplňoval mezeru, která v českém vzdělávacím systému v této oblasti dlouhodobě byla. Mottem celého projektu je "být interaktivní a nenudit".

Jeho unikátnost spočívá v tom, že školy si mohou samy vybrat formát, ve kterém se k němu připojí. Mohou tak získat třeba jen materiály, které jim pomohou při výuce, připojit se k on-line aplikacím, nebo si mohou "objednat" odborné lektory, kteří jim připraví výuku doslova "na klíč".

Od myšlenky k realizaci

Nový projekt spol. OVB Allfinanz, a.s. - Moje Familie3

Myšlenka vznikla v reakci na ekonomickou krizi, která postihla svět před dvěma lety. Jako jeden z jejích důvodů se ukázalo nezodpovědné a nepromyšlené zacházení s penězi od většiny spotřebitelů.

"My v OVB jsme si tehdy řekli, že chceme-li zabránit podobným situacím, musíme se věnovat také těm, kterých se nejvíce dotýkají. A kdy jindy začít se vzděláváním, než na základní škole, kde informace vnímáme nejcitlivěji a kde si tvoříme základní návyky do života. Celý projekt Finančního vzdělávání žáků na základních školách je součást naší sociální odpovědnosti. A to znamená nejen to, že do něj OVB vloží finanční prostředky, ale především to, že se do něj aktivně zapojí její spolupracovníci. Jsem moc rád, že se to v případě tohoto projektu tak dobře podařilo a že Moje Familie se má i díky podpoře ze sítě tak čile k světu," říká Michal Knapp, generální ředitel OVB Allfinanz, a.s.

Moje Familie byla vidět v médiích

Nový projekt spol. OVB Allfinanz, a.s. - Moje Familie1

Projektu Finančního vzdělávání žáků základních škol si přitom všimla také média.

"Již spouštění pilotního projektu vzbudilo velký zájem médií. Na tiskové konferenci byla přítomna všechna média z Liberce a okolí  a o koncept jako takový projevila velký zájem. Z1 například přinesla ve svém zpravodajství také reportáž přímo z výuky," říká Jaroslava Matoušková, ředitelka marketingu a PR OVB.

Jak dále?

Nový projekt spol. OVB Allfinanz, a.s. - Moje Familie0

V současné době probíhá pokračování projektu Finančního vzdělávání pro žáky základních škol i v tomto školním roce. Z pohledu dalšího technického rozvoje hry pro nový školní rok byla vytvořena sekce Fanoušek, která tvoří podstránku  s různými informacemi určenými jen pro učitele.

OVB Allfinanz již podobné aktivity realizuje nyní, mimo jiné také prostřednictvím televizních obrazovek. Na TV Prima se například podílí na pořadu Horký prachy, kde její finanční poradci vysvětlují základní pojmy z oblasti financí a radí, jak moudře a bezpečně investovat či spořit. V České televizi potom poradci OVB vystoupí v pořadu Krotitelé dluhů.

Kromě toho OVB podporuje další projekty, jejichž primárním cílem je podpora informovanosti široké veřejnosti v oblasti financí a finančních produktů. Mezi ty nejúspěšnější se bezesporu řadí OVB Vstřícná banka, nebo Zlatá koruna.

Autor:

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Dá se při zařizování interiéru spolehnout na jediného partnera?

Luxusní prémiová kuchyně a sestava skříní HANÁK FOTO: HANÁK NÁBYTEK

A kde ho najít? Vyhněte se stresu, ztrátě času i špatným rozhodnutím a najměte jednoho spolehlivého dodavatele. Obraťte...

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Chcete mít zahradu před zimou uklizenou stejně dobře jako obývací pokoj v neděli odpoledne? Poradíme vám, jak si s tím...

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Se začátkem školního roku vyvstává ve většině rodin se školáky otázka kapesného. Měly by děti dostávat svoje peníze,...

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Tipsport extraliga se už zase blíží! 14 týmů, 52 kol, 364 zápasů v základní části a elektrizující bitvy v play off....

Rybářství Třeboň: Staráme se o klenoty v české krajině

Rybářství Třeboň: Staráme se o klenoty v české krajině

Na Třeboňsku je přibližně 500 rybníků, které tvoří geniálně důmyslný systém propojený desítkami kilometrů vodních...

Další z rubriky

Značka Strongbow osvěží město Brno

Značka Strongbow osvěží město Brno

V rámci kampaně značky Strongbow „Osvěž město jablky“ bylo možné hlasovat pro město, ve kterém bude uspořádána cider...

Nová platební metoda v kryptoměně Bitcoin

Nová platební metoda v kryptoměně Bitcoin

Společnost Pražská plynárenská se od června zařadila mezi společnosti, které se nebojí využívat nové technologie a svým...

Oborů MBA opět přibylo. Nabídka reaguje na zvyšující se zájem manažerů

Oborů MBA opět přibylo. Nabídka reaguje na zvyšující se zájem manažerů

Jednoroční dálkové programy Master of Business Administration, ve zkratce MBA, stále získávají na popularitě. Zaměřují...

Najdete na iDNES.cz