Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Neprodáváme zboží, prodáváme službu

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Firma Adler vznikla v roce 1999. Sídlí v Ústí nad Labem a v České republice patří mezi největší dodavatele reklamního textilu. Zaměstnává zhruba 130 lidí a roční obrat firmy činí 480 milionů korun.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Neprodáváme zboží, prodáváme službu. | foto: ADLER Czech, s.r.o.

Reklamní trička, mikiny, bundy, čepice. To si zřejmě vybaví každý, když se řekne Adler v Ústí nad Labem. Jenže tak jednoduché to není.

Kdo by si představil výrobní halu se spoustou pletacích strojů, u nich desítky šiček a další dělníků, kteří na textil aplikují reklamu, velmi by se mýlil.

V rekonstruované budově v Ústí nad Labem sedí na devět desítek lidí a ti se pečlivě starají o šedesát tisíc zákazníků z téměř celé Evropy.

Neprodáváme zboží, prodáváme službu.

Neprodáváme zboží, prodáváme službu.

„Veškerá výroba se odehrává v Asii, zejména v Bangladéši. Zajistíme materiál, dodáme střihy a výrobu zadáme některé z tamních továren,“ vysvětluje generální ředitel firmy Adler Radek Veselý.

Továrny se důkladně prověřují, zejména si Adler hlídá, aby nezadal výrobu fabrice, která své zaměstnance vykořisťuje či dokonce využívá dětskou práci. „Vybíráme dílny, jež disponují mezinárodním osvědčením, které je zárukou toho, že se s dělníky zachází slušně a dostávají řádně zaplaceno. Kromě toho výrobu přímo na místě kontrolují naši zaměstnanci. Dohlíží nejen na kvalitu výroby a pracovní postupy, ale i na to, zda jsou dodržovány pravidelné pracovní přestávky a dělníci mají k dispozici teplé jídlo,“ popisuje praxi Veselý.

Některé továrny v Asii, zejména v Bangladéši, pracují výhradně pro českého Adlera. „Takových provozů máme sedm. Dalších dvanáct nabízí své služby i jiným firmám. Dáváme práci tisícům místních obyvatel a na tamní poměry si zaměstnanci žijí vcelku slušně,“ dodává výkonný ředitel firmy Aleksandar Alačkov.

Z Asie pak putuje zboží po moři do Hamburku, kde se kontejnery překládají na vlak a směřují do ostravského logistického centra o rozloze více než pěti a půl tisíce metrů čtverečných. Stará se o ně desítka zaměstnanců. „A to je naše další výhoda, máme na skladě miliony kusů textilu, takže jsme schopni velmi pružně reagovat na požadavky zákazníka. Jeden den objedná, druhý den zboží má,“ dodává Alačkov.

U vzniku společnosti stáli dva bývalí spolužáci Pavel Neumann a Martin Hausenblas, kteří začali psát velmi úspěšný příběh původní české firmy. Orlici v logu společnosti dnes můžete najít na produktech po celé Evropě.

V současnosti Adler zaměstnává více než sto třicet lidí. Většina jich sedí v ústecké centrále, další pracují v logistickém centru v Ostravě.

„V Ústí máme call centrum, kde jsou koncentrovaní operátoři deseti národností. I proto se bez problémů domluví opravdu s celým světem. Našimi zákazníky jsou především reklamní agentury. Odebírají náš textil buď kompletně, tedy i s potiskem či výšivkou, nebo si potisk zadávají jinde. S koncovým zákazníkem naše firma nepřijde vůbec do styku. Kdybychom prodávali i konečnému spotřebiteli, konkurovali bychom našim zákazníkům, a to dělat nechceme a nebudeme,“ vysvětluje ředitel Veselý motto, „zjednodušit našim zákazníkům jejich vlastní business“. Adler nezapomíná ani na ekologii, myslí na charitu, stará se o své zaměstnance.

Neprodáváme zboží, prodáváme službu.

Neprodáváme zboží, prodáváme službu.

„Já tu pracuji už jedenáct let. Neměnila bych. Pracuji jako obchodnice a práce mě nejen naplňuje, ale i baví. Máme skvělé vedení i výborný kolektiv,“ tvrdí Magdalena Hausmanová, jež má na starosti české zákazníky. Iwona Berkyová je původem z Polska a souhlasí se svou českou kolegyní. „Já bych k tomu ještě dodala, že se tu o nás starají velmi dobře, nejsme jen bezejmenné pracovní síly, ale i lidé, kteří si zaslouží pochvalu a uznání.“

Adler je známý i svým vstřícným přístupem k otázce charity. „Již třetím rokem podporujeme ústeckou onkologii. Letošní podpora vyvrcholí 13. prosince vánočním charitativním koncertem, na němž se budou dražit trička s podpisem módní návrhářky Liběny Rochové. Celý obnos bude poukázán na účet onkologie. Podporujeme ale i Ateliér designu oděvu a obuvi UMPRUM, který tato věhlasná módní návrhářka vede, respektive jeho studenty,“ doplňuje vedoucí marketinkového oddělení Martina Weberová.

Adler letos slaví již patnáct let. Během své existence si prošel nejen lety úspěšného rozvoje, ale i lety krize. Nový management působící ve společnosti od roku 2011 z ní firmu zdárně vyvedl, a tak dnes ADLER patří k předním evropským výrobcům a distributorům reklamního textilu.

Autor:

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Dá se při zařizování interiéru spolehnout na jediného partnera?

Luxusní prémiová kuchyně a sestava skříní HANÁK FOTO: HANÁK NÁBYTEK

A kde ho najít? Vyhněte se stresu, ztrátě času i špatným rozhodnutím a najměte jednoho spolehlivého dodavatele. Obraťte...

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Chcete mít zahradu před zimou uklizenou stejně dobře jako obývací pokoj v neděli odpoledne? Poradíme vám, jak si s tím...

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Se začátkem školního roku vyvstává ve většině rodin se školáky otázka kapesného. Měly by děti dostávat svoje peníze,...

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Tipsport extraliga se už zase blíží! 14 týmů, 52 kol, 364 zápasů v základní části a elektrizující bitvy v play off....

Rybářství Třeboň: Staráme se o klenoty v české krajině

Rybářství Třeboň: Staráme se o klenoty v české krajině

Na Třeboňsku je přibližně 500 rybníků, které tvoří geniálně důmyslný systém propojený desítkami kilometrů vodních...

Další z rubriky

Optické kabely z Děčína spojují celý svět. A bude jich mnohem víc

Dnešní KABELOVNA Děčín Podmokly

Díky velkým investicím v minulých letech jsme upevnili svou pozici v evropské špičce, v roce 2017 jsme vyrobili více...

Obnova majetku je pro SVS prioritou, letos investuje 1,319 miliardy korun

Severočeská vodárenská společnost (SVS)

Severočeská vodárenská společnost zásobuje pitnou vodou více než 1,1 milionu obyvatel severočeského regionu. V letošním...

To nejlepší do piva je český chmel, žatecké Chmelařství přijímá nové lidi

To nejlepší do piva je český chmel.

Někdy je nazýván také naším „zeleným zlatem“. Určitě svoji kvalitou nejlepší na světě. Jeho aroma a vyvážená hořkost je...

Najdete na iDNES.cz