Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Největší pobřežní jeřáb využívá motorové bubny Conductix-Wampfler

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Přední světový výrobce systémů pro přenos energií a dat k pohyblivým spotřebičům Conductix-Wampfler dodal energetické napájecí jednotky pro největší pobřežní portálový jeřáb na světě.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Největší pobřežní jeřáb využívá motorové bubny Conductix-Wampfler. | foto: Conductix-Wampfler s.r.o.

Nová pobřežní dálnice na Réunionu s viaduktem v Indickém oceánu

Speciální jeřáb je užíván při stavbě nové silnice okolo ostrova Reunion. Po dokončení v roce 2018 spojí šestiproudová dálnice hlavní město Saint Denis s městem Possession na vzdálenost okolo dvanácti kilometrů. Nejsložitější konstrukční sekcí je viadukt dlouhý 5,4 kilometru spojující pobřeží v indickém oceánu. Musí obstát při cyklonech s rychlostí více než 144km/h, stejně tak jako před vlnami vyššími než 10 metrů.

Konstrukční projekt za neobvyklých podmínek

Konstrukční projekt je realizován francouzským konsorciem Bouyguew Travaux Publics, Vinci Construction Grands Projets, Dodincampeon Bernard a Demathieu Bard Construction. Pro tuto konstrukci bude použito značné množství těžkého vybavení, včetně 16 různých typů jeřábů.

Největší pobřežní jeřáb využívá motorové bubny Conductix-Wampfler.

Klíčovým komponentem pro konstrukci viaduktu je pobřežní portálový jeřáb společnosti Enerpack, výrobce vysokotlakých hydraulických nástrojů, stejně tak jako produktů s řízeným vyvíjením síly pro přesné umístění těžkých břemen. Enerpac již úspěšně uskutečnil test se speciálním jeřábem ve svém výrobním závodě v Nizozemí.

Nosná kapacita více než 4 800 tun

Vysoký portálový jeřáb se skládá ze dvou párů zdvihacích traverz šířky 30 metrů s nosnou kapacitou 4 800 tun pro zvedání, pohyb a pokládání konkrétních bloků, které jsou zapotřebí ke stavbě pobřežní dálnice. Je konstruován k používání ve větrném tropickém přístavním podnebí. Zvedání a pokládání bloků zajišťuje zvedací systém s osmi drážkovými navíjecími bubny.

Největší pobřežní jeřáb využívá motorové bubny Conductix-Wampfler.

Podélný pohyb portálu zajišťuje pojezdový systém vozíků se dvěma vozíky na každou traverzu. Každý vozík je poháněn hydraulickým motorem a planetovou převodovkou. Kola vozíků běží na dvou paralelních kolejnicích, které jsou přimontovány k dráhovému nosníku na plavidle. Válce s dlouhým zdvihem zabraňují konstantnímu bočnímu pohybu portálových navijáků.

Šest motorových kabelových bubnů od Conductix-Wampfler zvládne vysoké zatížení

Conductix-Wampfler dodal šest motorových kabelových bubnů pro vysoké zatížení, které zásobují kolos energií. Dva monospirální motorové bubny s magnetickou spojkou (MAG Drive) zajišťují energii pro podélný pohyb jeřábových mostů na plavidle, zatímco čtyři zbylé bubny zajišťují dodávku energie přídavným zařízením pro manipulaci s nákladem.

Společnost Conductix-Wampfler nabízí ve svém portfoliu mimo motorových bubnů také pružinové kabelové bubny, kabelové vlečky, trolejové napájecí systémy, kabely, nárazníky, navíječe, podvěsné dráhy, kroužkové sběrače, vybavení pracovišť, energetické řetězy a další.

Více informací najdete na www.conductix.cz.

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Neplaťte víc, otestovali jsme ceníky elektřiny

Otestovali jsme ceníky elektřiny. Partner od Centropolu garantuje letošní ceny...

Cena elektřiny roste a všichni dodavatelé se shodnou na tom, že v první polovině roku 2018 poroste dál. Proto jsme...

Dárky pro nejmenší: Musí bavit, zároveň mají dítě i rozvíjet

Dárky pro nejmenší: Musí bavit, zároveň mají dítě i rozvíjet.

Zářící oči dítěte, které pod stromečkem rozbaluje dárky, jsou odměnou za veškeré předvánoční úsilí a stres. Jaké dárky...

Kanalizace není skládka, varují PVK

Kanalizace není skládka, varují PVK.

Pražské vodovody a kanalizace upozorňují, že kanalizační síť je určena výhradně k odvádění odpadních vod – mírně...

Parkour je ideální výzvou pro rozhýbání teenegerů

Proč právě parkour? V současnosti není problém s nedostatkem aktivit nabízených menším dětem na dětských hřištích....

Honor k Vánocům naděluje skvělé ceny smartphonů a další dárky

Honor k Vánocům naděluje skvělé ceny smartphonů a další dárky

Honor se rozhodl udělat svým fanouškům pořádnou radost, a proto v prosinci výrazně snižuje ceny vybraných smartphonů a...

Další z rubriky

Dotacemi lze ušetřit i energie

Dotacemi lze ušetřit i energie

V rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost se objevuje stále více podniků, které díky...

Rychlá online půjčka vám nabízí až 100 % slevu na poplatky

Rychlá online půjčka vám nabízí až 100% slevu na poplatky

Vydali jste se před Vánoci z peněz? Přepadly vás nečekané výdaje? Snadná pomoc! Pro půjčku už nemusíte do banky, stačí...

Neplaťte víc, otestovali jsme ceníky elektřiny

Otestovali jsme ceníky elektřiny. Partner od Centropolu garantuje letošní ceny...

Cena elektřiny roste a všichni dodavatelé se shodnou na tom, že v první polovině roku 2018 poroste dál. Proto jsme...

Najdete na iDNES.cz