Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejlepší zaměstnavatel roku 2009 ví, jak motivovat

Komerční sdělení   11:00aktualizováno  11:00
Stejně jako v letech 2006 a 2007 se i letos společnost ComAp dočkala úspěchu v anketě "Nejlepší zaměstnavatel České republiky". Co vlastně dělá firmu ComAp výjimečnou? Pro své pracovníky vymyslela nové zaměstnanecké výhody.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Martina Hrodková, personalistka společnosti | foto: ahr

Zatímco v prvních dvou letech skončil ComAp třetí, v roce 2009 dosáhl v kategorii "Malé a střední společnosti" nejvyšší příčky. Co dělá firmu ComAp výjimečnou a v čem spočívá úspěch v této prestižní studii?

"Firma ComAp připravila pro své zaměstnance řadu nadstandardních zaměstnaneckých výhod," vysvětluje Martina Hrodková, personalistka společnosti pyšnící se titulem Nejlepší zaměstnavatel roku 2009. "Týden dovolené navíc nebo stravenky už dnes všichni považují za samozřejmost, proto bylo nutné vymyslet něco nového," dodává.

Zajímavé zaměstnanecké výhody

Zaměstnanci firmy ComAp mají možnost uzavřít smlouvu o tichém společnictví. Na jejím základě se podílí na podnikání firmy dohodnutým finančním vkladem a náleží jim přiměřená část čistého zisku společnosti. Firma ComAp nabízí tuto možnost jen zaměstnancům, kteří ve společnosti pracují déle než jeden rok.

"Tímto způsobem se zaměstnanci stávají přímo zainteresovanými na výsledcích firmy. Podle našich zkušeností mají pak větší zájem o její efektivní fungování," říká Martina Hrodková.

Mezi další zaměstnanecké výhody patří tzv. Sick Days. Několikrát ročně mohou zaměstnanci čerpat volné dny kvůli nemoci, které se neodečítají z dovolené a přitom jim za ně náleží běžná mzda. ComAp dále dává možnost flexibilně si přizpůsobit pracovní dobu nebo pracovat z domova.

Zaměstnanci mohou vycestovat a podílet se na chodu některé ze zahraničních poboček společnosti ComAp - v USA, Velké Británii, Švýcarsku, Saúdské Arábii, Itálii, Rusku nebo Austrálii.

Nejlepší zaměstnavatel roku 2009 ovládá umění motivovat

Spokojenost zaměstnanců a jejich oddanost firmě ale nespočívá jen v poskytnutí široké škály zaměstnaneckých výhod.

V letošní studii "Nejlepší zaměstnavatel České republiky" posuzovala společnost Hewitt Associates jednotlivé firmy na základě tří aspektů – názorů jejich vlastních zaměstnanců, personální politiky společnosti a pohledu nejvyššího vedení. Klíčová, pro stanovení pořadí společností v žebříčku, je ale zejména motivovanost zaměstnanců.

"Nejúspěšnější firmy odlišuje od ostatních většinou přístup top managementu k zaměstnancům. Zaměstnanci společnosti ComAp cítí zájem od nejvyššího vedení, otevřeně s nimi komunikují a jsou vnímáni jako to nejcennější, co firma má," říká Martina Hrodková.

Slavnostní vyhlášení ankety Zaměstnavatel roku 2009
Slavnostní vyhlášení ankety Zaměstnavatel roku 2009

Podle studie "Nejlepší zaměstnavatel České republiky", je průměr motivovanosti ve firmách 52%, ti nejlepší dosahují průměru 69%, ale jsou i firmy s 80% motivovaných zaměstnanců, jako je firma ComAp.

"Domnívám se, že za dlouhodobým úspěchem ve studii Zaměstnavatel roku a titulem Zaměstnavatel roku 2009 v ČR stojí především naše firemní kultura, která je založena na férovosti a otevřenosti. Takové pracovní prostředí zvyšuje důvěru a motivovanost zaměstnanců. Necháváme zaměstnancům velkou míru odpovědnosti a samostatnosti při realizaci strategií. Právě možnost seberealizace je dalším z faktorů, které přispívají k přístupu našich zaměstnanců k práci," říká Libor Mertl, ředitel společnosti ComAp.

Více informací na www.comap.cz.

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vybíráte výtah? Pozvěte si mobilní showroom Schindler.
Vybíráte výtah? Pozvěte si mobilní showroom Schindler

Výtah je v domě užitečným pomocníkem, který si můžete podle vlastních potřeb vyladit do naprostých detailů. Jejich výběr usnadní nový mobilní showroom...  celý článek

Lidé si stále půjčují. Využívají ale dostatečně srovnávačů půjček?
Lidé si stále půjčují. Využívají ale dostatečně srovnávačů půjček?

Poptávka po bankovních i nebankovních půjčkách roste. Faktem ale zůstává, že lidé často sáhnou po první nabídce, která se jim naskytne a ta nemusí být...  celý článek

UCB Technometal: Specialista na litinové profily a barevné kovy
UCB Technometal: Specialista na litinové profily a barevné kovy

Hledáte spolehlivého dodavatele litinových profilů a barevných kovů? Pokud vám spolupráce s tím stávajícím nevyhovuje a vyžadujete lepší ceny, individuální...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.