Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Moravskoslezský kraj láká zahraniční i české investory

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Moravskoslezský kraj je atraktivní pro zahraniční i domácí investory. Z deseti nejvýznamnějších investic zprostředkovaných agenturou CzechInvest za rok 2014 v rámci celé ČR čtyři zamířily do Moravskoslezského kraje.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Průmyslová zóna Nošovice | foto: fotografie z fotoarchivu Moravskoslezského kraje

Jde o investice do rozšíření společností Brose CZ, Hyundai Mobis, AL INVEST Břidličná, a. s. a Mölnlycke Health Care ProcedurePark. První dvě firmy dodávají komponenty pro automobilový průmysl, v Břidličné se jedná o firmu produkující výrobky z hliníku a švédská firma Mölnlycke Health Care ProcedurePark vyrábí jednorázový zdravotnický materiál a medicínskou techniku.

Moravskoslezský kraj je tak za rok 2014 počtem zprostředkovaných investičních projektů nejúspěšnější ze všech regionů v ČR. Na prvním místě je Moravskoslezský kraj i v počtu závazku nově vytvořených pracovních míst. Celkem 26 investičních projektů v celkové výši 15,89 miliardy korun v kraji vytvoří 3 851 nových pracovních příležitostí.

Moravskoslezský kraj se ve spolupráci s Agenturou pro regionální rozvoj intenzivně věnuje lákání investorů do kraje. „Poskytujeme investorům, kteří se na nás obrátí, prvotní informace, vyhledáváme a nabízíme volné plochy, kde se mohou investoři zasídlit, zprostředkováváme i jednání s majiteli ploch a realizujeme další aktivity pro investory. Tak, abychom v konečném důsledku podpořili tvorbu pracovních míst a ekonomický rozvoj kraje,“ řekla Petra Chovanioková, ředitelka Agentury pro regionální rozvoj.

Letos se kraj tuto podporu rozhodl ještě zvýraznit a prohloubit a pro stávající i nové investory připravil konferenci GET MORE – Investiční příležitosti v Moravskoslezském kraji, která se koná 3. června v Clarion Congress Hotelu Ostrava. Organizací této významné akce byla pověřena Agentura pro regionální rozvoj. Mezi partnery patří Asental group, CTP, CzechInvest a město Ostrava. Posláním konference je nabídnout Moravskoslezský kraj investorům a zdůraznit, že právě tento region je místo příznivé pro investice a podnikání.

„Konference nabízí širokou platformu informací užitečných nejenom pro investory, ale také pro zástupce moravskoslezských průmyslových lokalit, firem z kraje i pro širokou veřejnost,“ upozorňuje na význam co do rozsahu i zaměření výjimečné akce hejtman Moravskoslezského kraje Miroslav Novák. Podle něj je investiční konference GET MORE určena všem, kteří se zajímají o investiční prostředí v našem kraji.

„Účastníkům konference například nabízíme možnost vyslechnout si zkušenosti stávajících investorů. Zároveň mohou získat řadu užitečných a přehledných informací o investičních pobídkách, možnostech regenerace brownfields, stejně tak se jim mohou zúčastnit se dvoustranných jednání na témata týkajících se investičních příležitostí v kraji,“ uvádí ředitelka Agentury pro regionální rozvoj Petra Chovanioková.

Obohacením investiční konference je i miniveletrh probíhající paralelně s konferencí ve foyer hotelu, kde se představí zejména vlastníci, kteří nabízejí své průmyslové zóny, rozvojové plochy či brownfieldy potenciálním investorům. Mezi 18 vystavovateli nechybí zástupci statutárních měst Karviná, Frýdek-Místek či Havířov, ale i dalších měst a obcí z Moravskoslezského kraje, kteří rovněž nabízejí volné plochy nejen k podnikání. Na miniveletrhu se prezentují také partneři akce – společnosti Asental Group a CTP, Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest či město Ostrava.

Záštitu investiční konferenci GET MORE − Investiční příležitosti v Moravskoslezském kraji poskytl premiér ČR Bohuslav Sobotka, ministr financí Andrej Babiš, generální ředitel Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest Karel Kučera, primátor města Ostravy Tomáš Macura i vládní zmocněnec pro Moravskoslezský a Ústecký kraj Jiří Cienciala.

Zdroj: Agentura pro regionální rozvoj, a.s., Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest. 

Autor:

Nejčtenější

Třetina Generace Z nespoří

Třetina Generace Z nespoří

Mladí lidé si v převážné většině představují, že budou v penzi žít z úspor a investic. Zároveň ale třetina Generace Z...

Sledujte Australian Open na TV Tipsport živě a vsaďte si!

Sledujte Australian Open na TV Tipsport živě a vsaďte si!

Je tady první sportovní vrchol roku! V Melbourne probíhá 106. ročník Australian Open, který od začátku až po finále...

Hubnutí: malé změny přináší velké výsledky

Hubnutí: malé změny přináší velké výsledky

Zdravý životní styl patří v posledních letech mezi horká témata. Denně vycházejí články o tom, jaký výživový směr je...

Sedm důvodů, proč je dovolená na lodi zajímavější než v hotelu u moře

7 důvodů, proč je dovolená na lodi zajímavější než v hotelu u moře

Stále ještě váháte, je-li pro vás okružní plavba lodí to pravé? Pokud vyznáváte tradiční plážovou dovolenou na jednom...

Netrapte se zbytečně. Hojení vám výrazně urychlí ActiMaris

Netrapte se zbytečně. Hojení vám výrazně urychlí ActiMaris.

Trápí vás akné, afty, opary, řezné rány, bodnutí hmyzem, popáleniny, bércové vředy nebo puchýře? Vyzkoušejte švýcarský...

Další z rubriky

Dopravní podnik chce, aby se cestující cítili bezpečně

Dopravní podnik chce, aby se cestující cítili bezpečně.

„Už to nevidíme černě,“ tak se jmenuje kampaň, ve které se Dopravní podnik Ostrava (DPO) zaměřil na problematiku...

Ostravar představuje druhou generaci Speciálů ze spilky

Ostravar představuje druhou generaci Speciálů ze spilky - čtrnáctku Grifel.

Pivovar Ostravar přichází před Vánocemi s druhou generací pivních speciálů ze spilky. Speciály ze spilky jsou chuťově...

Virtuální svět otevřel své brány v ostravském Avion Shopping Parku 16. října

Virtuální svět otevřel své brány v ostravském Avion Shopping Parku 16. října.

Unikátní interaktivní výstavu plnou moderních technologií otevřelo nákupní centrum Avion Shopping Park Ostrava ve svých...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz