Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Moravskoslezský kraj hledá Inovační firmu i Juniora Inovátora

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Čtvrtý ročník soutěže Inovační firma Moravskoslezského kraje byl spuštěn. Letos se hledá nejen nejlepší Inovační firma, ale i Junior Inovátor v nově otevřené kategorii pro základní, střední či vysoké školy. Soutěž pro Moravskoslezský kraj pořádá Agentura pro regionální rozvoj.

Moravskoslezský kraj hledá Inovační firmu i Juniora Inovátora | foto: Agentura pro regionální rozvoj, a.s.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

V kategorii určené pro firmy mohou o pomyslného inovačního oskara usilovat malé, střední i velké podniky. Podmínkou je, že musí mít sídlo na území Moravskoslezského kraje. Přihlašovat mohou inovaci výrobku, služby nebo technologie, musí ale jít o již uskutečněné inovace, to znamená o výrobky, technologie či služby, které byly umístěny na trh v předcházejících třech letech. Firmy se mohou hlásit do 9. září 2016.

„Soutěž Inovační firma Moravskoslezského kraje realizujeme s Agenturou pro regionální rozvoj už čtvrtým rokem. Většina inovací, které jsou v rámci soutěže přihlášeny, má vždy obrovský potenciál obstát nejen na českém trhu, ale i na tom zahraničním. I díky inovačním firmám se Moravskoslezský kraj stává podnikavým, inovativním a zároveň dobrým místem pro život,“ dodal k soutěži náměstek Moravskoslezského kraje Martin Sikora.

Vítězná firma v každé kategorii, obdrží finanční odměnu ve výši 50 tisíc korun, firmy na druhém a třetím místě získají finanční odměnu ve výši 30 tisíc korun a 10 tisíc korun. Vítězná firma bude také moci používat označení Inovační firma Moravskoslezského kraje roku 2016.

Do kategorie Junior Inovátor se může přihlásit jednotlivec nebo 3 až 5 členný tým. Přihlásit se mohou s nápadem, projektovým záměrem či konkrétním produktem. Od každé kategorie se samozřejmě očekává jiná náročnost. U dětí ze základních škol stačí nápad na zlepšení například ve škole, doma, v životě obce či jiných přírodních nebo technických oborech. U vysokoškoláků se pak už očekávají sofistikovanější návrhy na nové produkty, které mají i skutečný potenciál uplatnit se na trhu. Školy z Moravskoslezského kraje se mohou přihlašovat do 30. června 2016. Vítězné týmy, respektive jednotlivci ve všech kategoriích obdrží hodnotnou věcnou odměnu a titul Junior Inovátor.

„V předchozích třech ročnících jsme vyhlašovali soutěž jen pro firmy. Je třeba ale zdůraznit, že podnikavost a inovativnost začíná daleko dříve než nástupem do zaměstnání nebo při zahájení podnikání. Proto jsme se letos rozhodli vyhlásit kategorii Junior Inovátor. Pro školy jsme už v minulosti organizovali různé projekty zaměřující se na technické vzdělávání a vždy jsme se setkali s velkým nadšením žáků i učitelů. Doufáme, že vyhlášení soutěže Junior Inovátor bude mít stejně pozitivní ohlasy a povede k rozvoji kreativity a podnikavosti u žáků,“ vysvětlila Petra Chovanioková, ředitelka Agentury pro regionální rozvoj

Více informací lze nalézt webu soutěže.

Slavnostní vyhlášení minulého ročníku soutěže Inovační firma 2015

Autor:

Nejčtenější

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem.

Neodborné opravy výtluků, použití nekvalitních materiálů a obecně nezájem o udržování vozovek. To jsou podle Ing....

Podlehněte kráse českých stříbrných šperků, které dobyly Japonsko

Kapky rosy na kvítcích třešňových stromů připomíná náhrdelník Pearl Blossom.

„Můžete být nádherná ve třiceti, okouzlující ve čtyřiceti a neodolatelná po zbytek svého života,“ řekla Coco Chanel....

Užívat vůz v pronájmu, nebo vlastnit?

Užívat vůz v pronájmu, nebo vlastnit?

I pořízení vozu může být rychlé a jednoduché. Pokud máte vybrané auto, stačí najít toho pravého prodejce a nakonec...

Vyhrajte inteligentní osvětlení Philips Hue

Vyhrajte inteligentní osvětlení Philips Hue.

Dnešní svět nejmodernějších technologií otvírá nové možnosti v použití domácího osvětlení. Philips Hue je světlo, které...

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

Všichni cpeme operátorům po celý rok nekřesťanské peníze. Nyní máte šanci si to od nich vybrat zpět! Vytáhnout z nich...

Další z rubriky

Soutěž o pátého inovačního oskara je v plném proudu

Soutěž o pátého inovačního oskara je v plném proudu.

Až do 15. září se malé a střední firmy mohou přihlašovat do soutěže Inovační firma Moravskoslezského kraje, kterou...

Z výroby v garáži na mezinárodní výstavy. Opavská ISOTRA slaví 25 let

Z výroby v garáži na mezinárodní výstavy. Opavská ISOTRA slaví 25 let

Bohumír Blachut a Erich Stavař – dvě jména, která dala regionu jednu z nejúspěšnějších firem. Gigant stínicí techniky...

Investoři stále čelí požadavkům BOZP

Investoři stále čelí požadavkům BOZP.

Pro mnoho zadavatelů staveb je posouzení potřeby koordinátora BOZP na staveništi stále velkou neznámou. V roce 2016...

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.