Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Mobilní aplikace využívá stále více firem. Co jim mohou přinést?

Komerční sdělení   13:00aktualizováno  13:00
Chytré mobilní telefony dnes využívá stále více lidí. Jsou běžnou součástí dnešní moderní doby. Toho logicky mohou využívat i firmy, které poptají vývoj mobilních aplikací a nechají si naprogramovat jednu i pro svůj byznys. Takových firem je dnes stále více. Jaké jsou hlavní důvody a jak lze aplikace v byznysu využít? Podívejme se.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Mobilní aplikace využívá stále více firem. Co jim mohou přinést? | foto: Eazi-Apps

Nejprve nezapomínejme jeden důležitý fakt, který souvisí právě s využíváním chytrých mobilních telefonů. Poslední odhady ukazují, že se do roku 2018 jejich počet oproti současnému stavu až zdvojnásobí. A to nezahrnujeme různá další zařízení, jako jsou tablety, fungující na stejném principu. Cílová skupina lidí bude poměrně početná, čehož si firmy nejenom všímají, ale využívají toho stále více.

Možnost jednoduššího zvýšení zisků

V oblasti prodeje zboží nebo služeb dnes může být mobilní aplikace doslova nepostradatelným pomocníkem. Díky ní nemusí zákazníci využívat svůj počítač, nebo běžné webové rozhraní. Jednoduše spustí na svém mobilu program, prostřednictvím kterého mohou:

  • Uskutečnit objednávku
  • Provést rezervaci
  • Objednat konzultaci

Možností je samozřejmě mnohem více a logicky platí, že této cesty se dá bez jakýchkoliv potíží využít v jakémkoliv oboru. Právě jednoduchost je tím důvodem, proč lidé raději využijí aplikace, než klasických cest, kterými je objednávka přes web, nebo snad telefonické objednání, které dnes upadá stále více.

Lepší využití sociálních sítí

Už dávno neplatí, že by sociální sítě byly určeny lidem jenom pro seznámení a pro soukromou komunikaci se svými přáteli. Aktuálně jsou i velmi významným prodejním a reklamním kanálem. A toho lze díky aplikacím velmi dobře využít. Nejenom, že lze stálým fanouškům nabízet různé výhody. Stejně tak je možné jednoduše získávat „lajky“, nebo vytvářet a posílat do světa jednotlivé posty, které mají logicky jeden jediný cíl – zaujmout a vytvořit z běžného fanouška zákazníka. Vzhledem k poměrně silnému konkurenčnímu boji je třeba hledat nové a nové cesty, které zaujmou. Aplikace je jednou z nich.

Skvělá podpora marketingu

Mobilní aplikace může firmám pomoci také v oblasti marketingu. Zcela logicky může přitáhnout řadu nových zákazníků, a to ať už se jedná o oblast online, nebo klasického prodeje. Nezapomínejte ale také na to, že lze snadno cílit i na klienty stávající. Lze je zapojit do marketingových strategií, které jsou spojeny s různými slevovými akcemi, ale i s jejich narozeninami nebo svátkem, nebo tím, že by mohli ke svému koupenému zboží využít další příslušenství.

Jednodušší přístup k webu

Firemní aplikace mohou být i jednoduššího rázu, kdy pomohou firmě zacílit na uživatele mobilních telefonů, a to i bez responzivního webu. Právě pomocí aplikace je možné jednoduše prohlížet ucelenou nabídku, kdy se vše přizpůsobí velikosti displeje daného zařízení. Nesmíme zapomínat ani na perfektní kompatibilitu se současnými operačními systémy, díky čemuž není problémem využití dané aplikace na zařízeních, které využívají operační systém:

  • Android
  • iOS

Jistotou dnes je i kompatibilita s operačními systémy různých verzí, a to od těch starších, po ty aktuálně nejnovější.

Dobrá podpora brandu

Podpora značky a zvyšování její neustálé viditelnosti by mělo být také jedním z cílů moderních firem. Pomocí aplikace toho lze také celkem jednoduše dosáhnout. Dá se říci, že firmu má daná osoba v podstatě neustále na očích. V této oblasti se dají zcela logicky přidat i již zmíněná pozitiva související se sociálními sítěmi, stejně jako s marketingem jako takovým. I když se mnoho podnikatelů domnívá, že budování značky je důležité spíše u velkých firem, rozhodně tomu tak není. I ty menší se za pár let mohou stát silnými hráči v oboru, a tak je dobré začít s jejich správnou propagací už na samotném začátku.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Program Erasmus slaví 30 let.
Program Erasmus slaví 30 let

V roce 2017 slaví Evropa 30 let existence programu Erasmus. Zahraniční studijní pobyt absolvovalo tehdy na evropské úrovni 3 244 studentů. Česká republika se...  celý článek

SLEVOTISK učí republiku tisknout přes WEB.
Slevotisk učí republiku tisknout přes web

Slevotisk jako první v České republice zprovoznil objednávky zakázkové výroby on-line. Jen zadáte přes web a třetí den už u vás zvoní kurýr na dveře s...  celý článek

První globální ročník soutěže „P&G CEO Challenge“ je otevřen.
První globální ročník soutěže „P&G CEO Challenge“ je otevřen

Zájemci se mohou začít registrovat do prvního globálního ročníku prestižní soutěže společnosti Procter & Gamble – P&G CEO CHALLENGE. Soutěž CEO CHALLENGE...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.