Mladí Češi preferují při komunikaci s bankou osobní kontakt

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Dnešní mladá generace začíná tvořit zajímavou cílovou skupinu klientů, proto se Hypoteční banka rozhodla prozkoumat, jakým způsobem chtějí mladí lidé uzavírat hypotéky a komunikovat se svou bankou.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Mladí Češi preferují při komunikaci s bankou osobní kontakt | foto: Hypoteční banka

Ačkoliv více než 70 % Čechů ve věku 18 až 30 let vlastní chytrý telefon, mobilní bankovnictví využívá jen 40 % z nich. Přibližně polovina respondentů považuje za nejlepší prostředek komunikace s bankou některou z on-line forem, například e-mail, chat nebo on-line videochat s bankéřem

„22 % mladých lidí uvedlo, že jim nejvíce vyhovuje právě on-line chat nebo videochat, což je pro Hypoteční banku skvělá zpráva. Tuto službu totiž poskytujeme v rámci virtuální pobočky svým klientům již od roku 2011,“ komentuje výsledek průzkumu ředitel marketingu Hypoteční banky Jiří Ochec.

Oproti tomu oblíbené sociální sítě v čele s Facebookem v bankovním světě příliš důvěry nebudí. „38 % mladých Čechů je považuje za příliš veřejné, zatímco komunikace s bankou pro ně stále představuje velmi osobní záležitost, kterou rozhodně nechtějí sdílet s ostatními,“ doplňuje Jiří Ochec.

Ne všichni mladí komunikují on-line, proto Hypoteční banka otevřela novou pobočku

Mladí Češi preferují při komunikaci s bankou osobní kontakt

Zdaleka ne všichni dvacátníci jsou tak „cool“ a v zajetí moderních technologií, jak se obvykle tváří. Zhruba polovina z nich si stále nejraději zajde na pobočku banky osobně, případně si dá schůzku s poradcem, obzvlášť když se jedná o nějakou důležitější záležitost, kterou pořízení vlastního bydlení a hypotéka bezpochyby je.

„Hypoteční banka se proto rozhodla otevřít další pobočku, aby vyšla vstříc i těm klientům, kteří nedají dopustit na osobní kontakt. Sídlí na Praze 4 a je zařízena podle nejnovějšího konceptu Hypoteční banky, který má evokovat prostředí domova a navodit příjemnou atmosféru,“ vysvětluje Vlastimil Nigrin, člen představenstva a vrchní ředitel pro oblast klienti a obchody.

Mladí Češi preferují při komunikaci s bankou osobní kontakt

V pořadí již osmadvacátá pobočka Hypoteční banky tak rozhodně nepřipomíná klasické chladné bankovní prostředí, ale představuje spíše útulný a moderní byt, ve kterém se klienti cítí „jako doma“. 

„Jdeme cestou přibližování se klientovi, tedy snažíme se o to, aby se při vyřizování hypotéky cítil maximálně příjemně a uvolněně. Není zde sebevědomý bankéř a naproti němu stísněný klient na nepohodlné židli. Všichni sedí v pohodlných křeslech, jsou partneři, panuje tu více rodinná atmosféra. A kdo ví, třeba se klienti inspirují našimi interiéry i při zařizování vlastních domovů,“ dodává.

Hypoteční banka v současné době provozuje 28 poboček ve všech regionech České republiky. Dalších 22 poradenských míst pak provozují externí partneři a její hypotéky prodává i více než devět tisíc nezávislých finančních poradců.

Poznámka: Průzkumu Hypoteční banky se zúčastnilo celkem 525 respondentů a respondentek ve věku 18 až 30 let, z nichž část ještě studuje, část již pracuje. Realizoval se v průběhu dubna 2014 kvantitativní i kvalitativní metodou šetření a spolupracovala na něm agentura Ipsos.

Autor:

Nejčtenější

Mountfield překvapuje: ve velkém se pustil do vánočních dekorací

Vánoční dekorace Mountfield.

Mountfield letos pojímá Vánoce ve velkém stylu. Připravil pro zákazníky ohromný výběr vánočních dekorací. Od LED...

Kupka, Toyen, Štyrský. Aukce roku umění v Mánesu

Toyen-Čedičové skály

V pražské výstavní síni Mánes se dne 28. října 2018 od 14 hodin uskuteční prestižní aukce uměleckých děl, kterou pořádá...

Líbí se vám minimalistické betonové stěrky? Splňte si svůj sen

Betonepox

S přicházejícím podzimem, kdy trávíme všichni mnohem více času uvnitř domova, vám přinášíme inspiraci pro zvelebení...

Na televizorech QLED se nevypaluje obraz, potvrdily zahraniční testy

Na televizorech QLED se nevypaluje obraz, potvrdily zahraniční testy

Společnost RTINGS připravila už tři testy týkající se vypalování a retence obrazu.* Z výsledků jasně vyplynulo, že u...

Raketově rychle. Tak funguje půjčka od lidí

Raketově rychle. Tak funguje půjčka od lidí

O tom, že je půjčka od lidí levnější, už všichni vědí. Že mají peníze do pěti minut na účtu, si teprve lidé zvykají....

Další z rubriky

Jak prodat nemovitost s pomocí realitní kanceláře?

Jak prodat nemovitost s pomocí realitní kanceláře?

Chystáte se prodat svou nemovitost, ale nevíte si rady? Celý proces může být poměrně náročný, zejména v případě, že...

Jak recyklovat filtry Brita

Jak recyklovat filtry Brita

Po internetu koluje mnoho fotografií oceánů zanesených odpadky a zvířat chycených do plastových pastí. Neekologickým...

Údržba vinylové podlahy: čtyři tipy, aby podlaha déle vydržela

Údržba vinylové podlahy: čtyři tipy, aby podlaha déle vydržela

Jak pečovat o podlahu z vinylu, aby byla stále krásná? Údržba vinylové podlahy vám nezabere moc času a krytina se vám...

Najdete na iDNES.cz