Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Milý Ježíšku... O co si nejčastěji píšeme?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Dopis Ježíškovi máte možná spojen jen s dětstvím. Takový dopis míval mnoho podob, od ilustračních vyobrazení milovaného plyšáka nebo panenky, přes strohý (a mnohdy dlouhý) seznam dárků až po slohovou práci s důkladným vysvětlením proč bychom si uvedené přání zasloužili splnit.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Milý Ježíšku… O co si nejčastěji píšeme? | foto: ESENNCE.cz

I dnes se tato tradice drží, a to nejen u dětí, divili byste se, v kolika rodinách se píše Ježíškovi nehledě na věk. Jen se začaly využívat moderní nástroje, jako jsou emaily nebo sociální sítě. A proč ne, i Ježíšek jde s dobou.

Co si přejí muži? Ponožky i netradiční zážitky

Muže si můžeme rozdělit na dvě skupiny. Na ty, kteří z povinnosti napíšou pár drobností, jako jsou ponožky, „něco na sebe“ nebo něco dobrého k pití a pak na ty, kteří se ve svých přáních naopak odvážou. Často muži touží vyzkoušet nějaké netradiční zážitky a splnit si tak tajné sny. V těchto zážitkových přáních vedou školy smyku, jízda ve Ferrari, seskok padákem nebo koupel v pivu. I takové přání umí Ježíšek splnit, když si na pomoc přizve zážitkovou agenturu ESENNCE.cz. Ta už má v kooperaci s Ježíškem mnoholetou zkušenost a navíc získala i řadu ocenění – soutěž ShopRoku vyhrála již pětkrát.

Škola smyku – pobaví i pomůže

Ženy touží po zdraví rodiny, parfémech i kabelkách

Ženy v první řadě často nemyslí na sebe, a přejí si zdraví rodiny a štěstí blízkých. Když se jedná o konkrétní přání pro ně samé, často si přejí typicky ženské radosti – parfémy, kabelky, hodinky nebo něco na sebe. Druhou nejčastější skupinou přání jsou pomocníci do domácnosti – vysavače, mixéry nebo tlakové hrnce. Ženy mají tedy rády i praktické dárky, pokud jsou ovšem podle jejich výběru. Některé velké eshopy nabízí šikovný nástroj, novodobý dopis Ježíškovi, který pošle „Ježíškovi“ konkrétní odkaz přímo na vybraný produkt.

Milý Ježíšku… O co si nejčastěji píšeme?

U dětí se střídají evergreeny se žhavými novinkami

Děti mají většinou o svých vánočních přáních zcela jasnou představu a na rozdíl od dospělých nemají žádné ostychy si o všechny dárky Ježíškovi napsat. Samozřejmě hračky vedou. Existuje pár evergreenů, které se v dopisech objevují již desítky let beze změny – stavebnice Lego, panenka Barbie a plyšové hračky (podle aktuálních trendů). Spolu s nimi jsou každoročně na seznamech sezónní novinky a módní hity, které děti znají z televizních reklam – letos si hodně dětí určitě napíše o plyšového kamaráda Furbyho, dětský dron s kamerou nebo interaktivního poníka Kopýtko.

Pokud jste ještě letos svůj dopis Ježíškovi nenapsali, pospěšte si, aby měl dostatek času vaše přání vyplnit. Můžete k tomu využít třeba chytrou online vychytávku tomikup.cz.

ESENNCE.cz

ESENNCE.cz

Autor:

Nejčtenější

Na druhém ročníku konference Výzvy pro Evropu vystoupí baronka Kishwer Falkner.
Na druhém ročníku konference Výzvy pro Evropu vystoupí baronka Kishwer Falkner

Institut pro politiku a společnost pořádá s partnery druhý ročník úspěšné mezinárodní konference Výzvy pro Evropu, která se uskuteční 25. září v...  celý článek

Nastala nová éra datového centra Coolhousing.
Nastala nová éra datového centra Coolhousing

Datové centrum Coolhousing otevírá po půl roce optimalizování infrastruktury novou éru služeb! Těšit se můžete nejen na vysokou dostupnost, perfektní...  celý článek

Když vinylová podlaha nemusí být jen na podlaze.
Když vinylová podlaha nemusí být jen na podlaze

Napadlo vás někdy, že vinylová podlaha nemusí být jen na podlaze, ale můžete jí ozvláštnit také stěny. Vinylové dílce si rychle našly cestu do našich...  celý článek

Vytápěná podlaha vám může dopřát až o 30 % tepla navíc. Jak?
Vytápěná podlaha vám může dopřát až o 30 % tepla navíc. Jak?

Láká vás vytápěná podlaha, která vás bude v zimě krásně hřát do chodidel? Vaše malé děti si na ní budou moci spokojeně hrát a doma budete mít útulné teplo....  celý článek

Tipy na způsoby úpravy sladkovodních ryb: Pochutnejte si na české rybě.
Tipy na způsoby úpravy sladkovodních ryb: Pochutnejte si na české rybě

S čerstvou rybou máte jistotu, že kupujete zdravé a voňavé maso. Při správné úpravě se můžete vyhnout i kostem, které jsou pro mnoho lidí nepřekonatelnou...  celý článek

Další z rubriky

Jak připravit sladkovodní rybu k vaření?
Jak připravit sladkovodní rybu k vaření?

Ruku na srdce, jak často máte na stole rybu? Rybí maso je velmi zdravé, ale mezi Čechy převládá názor, že je moc drahé a samá kost. Přitom kvalitní česká ryba...  celý článek

Minimalismus se podepisuje především na ikonickém kousku, kterým je rozhodně...
Talent a design pod křídly jedné značky

Česká módní značka Pietro Filipi si pro tvorbu svých kolekcí vybírá experty a profesionály ze svého oboru. Stojí si za tím, že velká přidaná hodnota produktu...  celý článek

Tipy na způsoby úpravy sladkovodních ryb: Pochutnejte si na české rybě.
Tipy na způsoby úpravy sladkovodních ryb: Pochutnejte si na české rybě

S čerstvou rybou máte jistotu, že kupujete zdravé a voňavé maso. Při správné úpravě se můžete vyhnout i kostem, které jsou pro mnoho lidí nepřekonatelnou...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

Ženy se zplihlými vlasy sem! Tři kroky k husté hřívě
Ženy se zplihlými vlasy sem! Tři kroky k husté hřívě

Každá druhá žena si přeje mít vlasy jako vodopád. A tak následuje hodinová foukaná, nespočet pěn a sprejů na objem, drah... celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.