Mějte reklamace svých zákazníků pod kontrolou

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Zákony na dodržování práv spotřebitelů při reklamacích nahlíží přísně. Jak reklamace svých zákazníků spravujete vy?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Mějte reklamace svých zákazníků pod kontrolou | foto: ČTK

Existuje řada služeb i článků, které radí spotřebitelům, jak uspět při reklamaci. Ale na podnikatele se myslí méně nebo vůbec. Mnohdy se může stát, že své zákonné povinnosti u reklamace nesplníte ne proto, že byste nechtěli, ale protože pro ně nemáte systém. Ještě větší problém obvykle nastane, když máte více poboček či současně velkoobchod a maloobchodní prodejny. 

Chaos s nevhodně evidovanými a spravovanými reklamacemi bývá na první pohled nezvládnutelným. Do firemních procesů je proto nutné vnést fungující systém. A bez správného software či webové aplikace je to nemožné. Kvalitní evidence reklamací dokáže výrazně šetřit firemní náklady a současně budovat lepší vztahy se zákazníky.

Nenechte svoji firmu paralyzovat reklamacemi

Byrokracie, která s vyřizováním reklamací vzniká, může firmu doslova paralyzovat - typicky to bývá po vánoční nákupní sezóně. Nebo k tomu snadno k tomu dojde v případě, že na trh uvedete nekvalitnější výrobek, popřípadě když se vám skokově zvedne počet objednávek. Pro standardní zaměstnance je to nepříjemné papírování navíc. 

Když reklamacemi pověříme samostatného pracovníka, obvykle je v případě neexistence kvalitního evidenčního systému pro reklamace jen stěží nahraditelný v případě nemoci, dovolené nebo jiné nepřítomnosti. Řešením je proto aplikace, která v reklamacích udrží nejen pořádek, ale sama pomáhá generovat veškeré dokumenty a dodržovat zákonné termíny pro reklamace. Čímž opět zcela zásadně šetří firemní náklady.

Reklamace od A do Z v jednom profi systému

Systém evidence reklamací ABCreklamace.cz je webovou aplikací, která dokáže ušetřit firmě čas i peníze díky propracovanému systému práce se zákaznickými reklamacemi. Výhodou je velká otevřenost systému, takže se nemusíte systému přizpůsobovat vy jako firma, ale systém se přizpůsobuje vám. A to bez toho, abyste museli objednávat a platit stále nové a nové programátorské práce pro funkce, které byste ve vlastním naprogramovaném systému potřebovali. 

ABCreklamace.cz nabízí tak širokou škálu možností a doplňků, že je pravděpodobně všechny ani nevyužijete. Snadno si vyberete pouze ty, které vyhovují zrovna vaší firmě. Zbývající, které nepotřebujete, snadno zakážete, čímž se systém zjednoduší a nestává se nepřehledným.

Informovaný zákazník je spokojený zákazník.

Celý proces reklamace je perfektně evidovaný v systému, do kterého může současně přistupovat i více prověřených pracovníků. Obslouží tak několik vašich poboček současně. Snadno s ním mohou pracovat i standardní zaměstnanci bez specializace na řešení reklamací. 

V případě, že reklamace řeší jenom jeden pracovník, nebo pověřený tým přes reklamace, je každý člen tohoto odborného týmu snadno nahraditelný, třeba v případě nemoci, protože reklamace jsou perfektně evidovány a aplikace sama upozorňuje na důležité termíny spojené s tu kterou reklamací. Ze systému můžete rovněž automaticky posílat SMS nebo emaily zákazníkovi o stavu reklamace. Tento fakt má největší vliv na spokojenost zákazníků a jejich rozhodování o dalších nákupech.

Řada firem utrácí kvůli reklamacím rovněž za právní služby. Za většinu z nich teď ušetříte. Veškeré reklamační dokumenty teď totiž díky systému ABCreklamace.cz získáte zdarma a budete je moci online editovat, snadno s nimi pracovat a současně je přehledně a zákonnou formou evidovat. Jde především o potvrzení o přijetí reklamace od zákazníka, potvrzení o vyřízení reklamace, různé průvodní dopisy, výzva k vyzvednutí reklamace, servisní listy apod. Systém evidence reklamací umí tyto dokumenty editovat, evidovat, vyexportovat v podobě PDF dokumentu, ale i odeslat e-mailem zákazníkovi.

Když někdo sleduje zákony za vás, méně chybujete

ABCreklamace.cz jsou profesionálním systémem, se kterým nebudete chybovat. Tým služby za vás sleduje veškeré zákony a jejich změny. Všechny jsou bezprostředně implementovány do reklamačního systému. Celý systém perfektně dbá o vaše práva jako prodejce či výrobce, i o práva spotřebitelů.

Všechny vyřešené reklamace jsou v systému archivovány. Generovat si máte možnost důležité statistiky a čísla o vašich reklamacích. Kdykoliv máte k ruce i pomoc pracovníků ABCreklamace kteří za celým systémem evidence reklamací stojí. V současné době už systém zpracoval přes 200 000 reklamací.

Hodně ušetří, málo stojí

Reklamační systém je velice praktickou službou, která šetří vaše firemní náklady bez toho, abyste museli investovat obrovské prostředky do programování vlastního systému. Pokud si vystačíte s licencí pro jednu provozovnu a jednoho pracovníka, zaplatíte pouze něco málo přes 1000 Kč za rok. 

Firmy do třech provozoven a s maximálně třemi reklamačními techniky zaplatí o něco více, ale vzhledem k ušetřenému času je to i tak minimální částka.

Nejčtenější

Užívejte si oblíbené aplikace bez čerpání dat

Užívejte si oblíbené aplikace bez čerpání dat

Sedíte v dálkovém autobuse z Ostravy do Prahy. Vlak má zase zpoždění. Potřebujete zabavit děti při čekání u lékaře nebo...

P2P nabízí lidem možnost vydělávat jako banka

P2P nabízí lidem možnost vydělávat jako banka

Každý už ví, že si na Zonky může nejlevněji půjčit od lidí. To nabízí příležitost pro spoustu dalších lidí, kteří mohou...

Plzeňské překvapení? Ne! Tipéři to vidí na druhou výhru Realu

Plzeňské překvapení? Ne! Tipéři to vidí na druhou výhru Realu

Druhá prohra s Realem, nebo plzeňské překvapení? Největší komunita sázkařů žene za druhou výhrou Real.

Tipsport spustil novou registraci. Už nemusíte na pobočku!

Tipsport spustil novou registraci. Už nemusíte na pobočku!

Máme skvělou zprávu pro klienty České spořitelny, Moneta Money Bank a Air Bank. Díky novince v podobě online ověření...

Pět nejčastějších chyb, kterými si ničíte povlečení

Při správné údržbě vydrží povlečení stále jako nové i několik let.

Už se vám někdy stalo, že jste si pořídila zbrusu nové povlečení za nemalé peníze, a po prvním použití bylo zničené?...

Další z rubriky

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na Priessnitzovy zábaly

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na Priessnitzovy zábaly

V již šestém ročníku grantového programu Komerční banky a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP...

Značka Q přitahuje klienty

Značka Q přitahuje klienty

Q je rozdíl. Cítit se dobře a vrátit se. Nebo ještě lépe: cítit se dobře, vrátit se a doporučit. To je důležité.

S podporou Dluhopisy.cz se od nás vyváží sušené ovoce do celého světa

S podporou Dluhopisy.cz se od nás vyváží sušené ovoce do celého světa

Na zdravých snídaních z Domaželic u Přerova si pochutnávají v Německu, USA i Číně. Díky dluhopisům se výroba rozjela na...

Najdete na iDNES.cz

Mohlo by vás zajímat