Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

MegaSleva.cz = hromadné nákupy na internetu se slevou

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Nový trend označován jako hromadné nákupy na internetu pomáhá v době krize šetřit zákazníkům a prosperovat firmám.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Hromadné nákupy na internetu se slevou | foto: MegaSleva.cz

Nárůst prodeje v době krize o procenta až desítky procent, získání nových zákazníků novými metodami marketingu, technologický náskok před konkurencí. Hromadné nákupy na internetu, fenomén, který je výhodný nejen pro samotné kupující, ale i pro firmy, které prostřednictvím webových portálů nabízejí své služby a výrobky.

"Velký zájem mezi lidmi byl o jízdu Hummerem za 99 korun. Na 96 % slevu (původní cena 2 636 korun) reagovalo za tři dny 240 zájemců," řekl iDNES.cz Lubomír Machoň z ústecké firmy Dream Production, která služby MegaSleva.cz využila již několikrát.

"Hubnoucí kúru za 200 korun (původní cena 600 korun) si pořídilo 334 lidí," potvrzuje zájem zákazníků o nový projekt na tuzemském internetu majitel serveru MegaSleva.cz Jan Pummer.

wellness pobyt

Hromadné nákupy na internetu spustily lavinu zájmu

MegaSleva.cz odstartovala svůj provoz v České republice 1. září 2010. Po vzoru úspěšného amerického portálu Groupon.com nabízí zákazníkům zboží za velmi nízké ceny v mnoha městech po celé republice.

"Jsme překvapeni, jak velkou lavinu zájmu hromadné nákupy na internetu v tuzemsku spustily. V tuto chvíli nabízíme zlevněné masáže, večeře, kurzy tance, pobyty na horách a mnohé další služby zákazníkům v Praze, Liberci, Mladé Boleslavi, Ústí nad Labem, Děčíně, Hradci Králové, Pardubicích a Olomouci. Další tisíce lidí oslovujeme nově v Brně," říká Pummer, kterému pomáhá s obchodními aktivitami a technickým provozem webu, zaměřujícím se na hromadné nákupy, sedm kolegů.

Jak hromadné nákupy přes MegaSleva.cz fungují?

Jak hromadné nákupy fungují

  • Každý druhý den nová atraktivní nabídka
  • V devíti městech České republiky
  • Aktivace minimálně nutným počtem zájemců
  • Platba kreditní kartou, bankovním převodem, bude PayPal
  • Emailem dostane zákazník voucher k využití služby
  • Lze použít jako dárek

Od začátku měsíce si na stránkách MegaSleva.cz koupilo zboží a výrobky se slevami až 96 procent více než 8 000 zákazníků. Úspory mezi běžnou původní cenou a zlevněnou na internetu již přesáhly za dva měsíce provozu tři miliony korun.

termozábal

Marketingový pomocník v době krize

"Moc mě zaujala nabídka Pochutnejte si na dobré pizze u vás doma za 69 korun. Pizzu mi za tuto fantastickou cenu dovezli dokonce až domů. Původně pizza stála 150 korun," prozradila svou motivaci k nákupu na internetu jedna z prvních zákaznic, brněnská studentka Petra Přikrylová.

Hromadné nákupy na internetu jsou zajímavým marketingovým pomocníkem v době finanční krize. "Lidé chtějí kupovat věci se slevou, ale zároveň nechtějí slevit z kvality. Pokud uvidí cenově velmi zajímavou nabídku, jsou ochotni ji bez dlouhého rozmýšlení využít," vysvětluje filosofii svého podnikání Pummer.

Díky projektům množstevních nákupů na internetu se dozvídá o službách obchodníků řada lidí, kteří by se jinak přímo na prodejce těžko napojili. Servery totiž používají pro distribuci informací o slevách moderní komunikační kanály - web, Facebook, email.

Zákazníci a fanoušci MegaSleva.cz na Facebooku, kterých je nyní 3 500, pak mezi sebou komunikují a sdělují si zajímavé nabídky i přes ICQ, SMS, Skype nebo Twitter.

Autor:

Nejčtenější

Rosnička ozdraví každý domov. Včetně jeskyně

Hyla ozdraví váš domov, ušetří čas strávený uklízením i peníze.

Hyla je latinsky rosnička. Žije v čistém prostředí a umí ho i vytvořit. Na začátku naší Hyly byl příběh milujícího...

Krásně upravená zahrada celé léto. Pomůže AKU pomocník

AKU plotové nůžky Patriot HT56 40V mají kvalitní nože střižné lišty řezané...

Žádný rámus, exhalace ani dolévání drahého benzinu nebo tahání kabelů. Snadné ovládání a jen minimální údržba. To vše...

Výběr školního batohu není věda, ale jen když víte, na co se zaměřit

Výběr školního batohu není věda - ale jen, když víte, na co se zaměřit

Prázdniny pomalu končí a blíží se další školní rok. Rodiče nejen prvňáčků by měli dobře rozmyslet, jaký batoh či...

Korejští dobrovolníci opět pomáhali v regionu

Korejští studenti přijeli pomáhat na Vysočinu

Na dva týdny v srpnu přiletělo dvacet čtyři korejských studentů a deset zaměstnanců korejské firmy KHNP, která je...

Dřevními peletami se dá vytápět pohodlně i levně

Dřevními peletami se dá vytápět pohodlně i levně

Topení dřevním peletami v naší zemi už dávno není exotická záležitost. Několik desítek tisíc domů v ČR je tímto...

Další z rubriky

Výpomoc na mateřské: v roce 2018 to není chůva, ale půjčka

Výpomoc na mateřské: V roce 2018 to není chůva, ale půjčka

Chůva, slečna na hlídaní, au pair - to už dávno nejsou synonyma pomoci mamince s péčí o dítě. Stále častěji jsou to...

Dokonalý úklid domácnosti s vysavačem Vivenso

Dokonalý úklid domácnosti s vysavačem Vivenso

Úklid nemusí trvat celý den nebo víkend. Stačí k tomu mít pomocníka, který vám práci usnadní a urychlí. Přesně takový...

Výběr školního batohu není věda, ale jen když víte, na co se zaměřit

Výběr školního batohu není věda - ale jen, když víte, na co se zaměřit

Prázdniny pomalu končí a blíží se další školní rok. Rodiče nejen prvňáčků by měli dobře rozmyslet, jaký batoh či...

Najdete na iDNES.cz