Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Martin Šustek: Tatra zvyšuje výrobu i letos

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Od konce února vede obchod a marketing ve společnosti Tatra Trucks Martin Šustek, který se stal zároveň členem představenstva společnosti. Tatra již několik let navyšuje výrobu a primárním úkolem nového obchodního ředitele a jeho týmu bude, aby každý z vyrobených vozů našel svého majitele. „Beru to jako velkou osobní výzvu,“ říká Martin Šustek.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Martin Šustek: Tatra zvyšuje výrobu i letos. | foto: TATRA TRUCKS a.s.

Jaké byly a jsou vaše první kroky v nové pozici?
V první fázi se chci zaměřit na interní procesy v oblasti prodeje, marketingu a poprodejních služeb. Chceme se maximálně zaměřit na komunikaci a spolupráci jak s našimi zákazníky, tak s dealery, kteří nás při prodeji zastupují. Konkurence na trhu nákladních vozidel je veliká, ale unikátní řešení podvozku Tatra stále otevírá řadu slibných obchodních případů, které nám i v následujících letech zajistí obchodní růst.

Nedávno vyrobila Tatra Trucks jubilejní 1000. vůz typu Tatra Phoenix. Jaký je další potenciál tohoto modelu?
Tatra Phoenix je jednoznačně naší vlajkovou lodí pro civilní sektor. Kombinuje v sobě všechny výhody klasické odolné Tatry a zároveň technologie, díky nimž je úspěšná i na trzích v západní Evropě. Tatra Phoenix dokáže pracovat jak na silnici, tak v těžkém terénu. Je ideální volbou pro lesníky, zemědělce, stavebníky, ale také třeba pro těžaře či do komunální sféry. V letošním roce jsme navíc, u příležitosti 120. výročí automobilové výroby v Kopřivnici, připravili limitovanou edici 120 kusů Tatra Phoenix Präsident a velmi nás těší pozitivní odezva na tento model.

Martin Šustek: Tatra zvyšuje výrobu i letos.
Martin Šustek: Tatra zvyšuje výrobu i letos.
Martin Šustek: Tatra zvyšuje výrobu i letos.
Martin Šustek: Tatra zvyšuje výrobu i letos.

V čem je Tatra Phoenix Präsident výjimečná?
Především v tom, že jich vznikne přesně 120 kusů. Odkazuje na první automobil NW Präsident vyrobený v Kopřivnici v roce 1897. Vůz je výrazně nadstandardně vybaven. Typickým znakem vozidel Präsident je dvoubarevné provedení kabiny korespondující s firemní barvou. Kabina je nalakována ve speciálním odstínu metalízy a zdobí ji stylizované nápisy Präsident. Je to na první pohled jednoznačně identifikovatelný vůz a exkluzívní, nestandardní prvky jsou použity také v interiéru kabiny vozidla.

Fotogalerie

Tatra vyrábí také automobily pro různé speciální složky. Jak se jí daří v této oblasti?
To je druhý pilíř naší výroby. V minulém roce jsme například vylepšili naše hasičské speciály na podvozku modelové řady Tatra Force. Důležité jsou i naše dodávky pro Armádu České republiky, které jsme například koncem minulého roku dodali 26 vozidel typové řady Tatra Tactic a další desítky budou následovat letos. Úspěch slavíme nejen doma, ale i ve světě také s vozy Tatra Force, které nově získaly modernizovanou pancéřovanou kabinu.

V minulém roce všech 1326 vyrobených tatrovek našlo svého majitele. Podaří se loňský obchodní úspěch zopakovat?
Přestože bude vzhledem k očekávanému vývoji evropské ekonomiky situace složitější, věřím, že máme k dalšímu růstu našlápnuto. Intenzivně komunikujeme a pracujeme s našimi dealery, neustále hledáme nové trhy i pracujeme se stávajícími zákazníky. Hlavní devizou, kterou na trhu máme, je unikátní tatrovácké řešení s centrální nosnou rourou a vzduchem chlazeným motorem. Naše vozy skvěle fungují i v extrémních podmínkách: jak v silných mrazech, tak ve velkém horku. I díky tomu vyvážíme Tatry doslova do celého světa.

Martin Šustek: Tatra zvyšuje výrobu i letos.

Více na: www.tatra.cz.

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Jan Cichý
Filtry v železárnách zachytí tisíce tun prachu. Co s ním?

Železárny v regionu investovaly miliardové prostředky do odprášení provozů. Obrovské filtry zachytí tisíce tun prašných částic z oceláren. Jejich likvidace je...  celý článek

Ostrava - Hrabová, srdce před kostelem
I Ostrava-Hrabová slaví významné výročí od první zmínky

Klenotem ostravského obvodu Hrabová je dřevěný kostel svaté Kateřiny Alexandrijské. Místní lidé jsou na svůj „kostelík“ patřičně hrdi, takže když v roce 2002...  celý článek

Investoři stále čelí požadavkům BOZP.
Investoři stále čelí požadavkům BOZP

Pro mnoho zadavatelů staveb je posouzení potřeby koordinátora BOZP na staveništi stále velkou neznámou. V roce 2016 došlo k zásadním legislativním změnám v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.