Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Marketing a reklama mají větší význam než kdy dřív

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Rozdělení trhu po krizi. Takto by se podle odborníků dal označit rok 2011. Po ekonomické krizi a celkovém oslabení trhu došlo k zásadním změnám také v chování odběratelů, a to jak v oblasti maloobchodu, ale i v obchodních vztazích mezi firmami.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Rok 2011 určí firmám pozice na trhu. Marketing a reklama mají větší význam, než kdy dřív | foto: ANERI

Zásadní změny se dotkly nejen odběratelů, ale i sítě subdodavatelů či poskytovatelů outsourcingových služeb, pro které je hlavní pracovní náplní marketing a reklama.

Zásadní vliv obchodních strategií tohoto roku na dlouhodobý vývoj ekonomiky firem potvrzuje i ředitel společnosti ANERI, jejíž specializací je marketing a efektivní reklama, Dalibor Kotek.

"Po ekonomické krizi došlo vedle zániku mnoha firem k novému otevření trhu," popsal současný trend Dalibor Kotek.

"Právě nyní firmy navazují nové obchodní kontrakty, mnohdy řeší restart-oživení vlastních společností a dochází i k rozdělení oživujícího se trhu koncových zákazníků. Rok 2011 rozhodne o rozvoji, stagnaci či úpadku výrobců, dodavatelů či prodejců, a to až do dalšího příchodu recese trhu," vysvětlil.

Firmy nesmí zapomínat na hlavní sílu trhu, kterou je marketing a reklama

Jeho slova potvrzuje také guvernér České národní banky Miroslav Singer. "Krize je a vždy byla ozdravným procesem, který eliminuje nezdravé části systému, které vznikaly v období růstu a které byly systémem tolerovány," přiblížil dopady krize guvernér ČNB.

Firmy nyní musí nejen prokázat kvalitu dodávaných služeb, ale pokud chtějí z ekonomické krize vyjít vítězně, nesmí zapomenout na hlavní hybnou sílu trhu, kterou je marketing a s tím spojená reklama.

"Vytvoření strategického plánu marketingu a PR je pro firmy na českém trhu právě teď stejně důležité, jako inovace a kvalita jejich výrobků či služeb," zdůraznil ředitel společnosti ANERI.

Dělat marketing "svépomocí" nelze, firmy tím jen tratí

"Marketing, to zdaleka není jen bezbřehé uvolnění peněz do reklamy. To bych nazval spíše způsobem, jak rychle a neefektivně přijít o kapitál. Marketing znamená jasně zaměřit cílovou skupinu, vytvořit zřetelný profil firmy a představit zákazníkovi či obchodnímu partnerovi produkt společnosti jako kvalitní a efektivní odpověď na požadavek trhu. Velkou chybou je myslet si, že malé či střední firmy si nemohou dovolit služby spojené s profesionálním marketingem. Naopak dělat marketing "svépomocí" již skutečně nelze a tratí tím pouze a jen firmy samotné," popsal základní princip marketingového strategického plánování Dalibor Kotek.

Společnost ANERI, která ví, jak má vypadat efektivní marketing a reklama, se sama snaží jít přesně touto cestou. "Jakkoliv máme za sebou již dvacet let úspěšného působení, také my nyní pracujeme na nové tváři a představení našich služeb," uvedl Dalibor Kotek. Jak dále vysvětlil, vedle referencí, tradice a komplexnosti plnění požadavků zadavatele, je pro ANERI důležité svým jménem a službami podpořit značku vlastních zákazníků a marketing jako obor sám o sobě. 

"Naše společnost je jednak držitel prestižního ocenění a certifikace TOP CZECH QUALITY pro poskytování marketingových služeb a marketingového poradenství a navíc jsme byli vybráni i jako takzvaný navrhovatel. Jsme tedy společnost, která má právo na ocenění TOP CZECH QUALITY, které je pod záštitou Ministerstva pro místní rozvoj ČR nominovat další kandidáty - firmy z různých oborů a celé ČR," popsal ředitel společnosti ANERI.

Společnost ANERI ví, jak má vypadat efektivní marketing a reklama

logo ANERI

"Značka naší společnosti tak v sobě spojuje především praktické zkušenosti, tradici dvou desetiletí, široké portfolio klientů a prestižní ocenění kvality, které je součástí hodnocení podnikatelského sektoru zařazeného do systémů EU. Spoluprací s námi tak zákazníci získávají nejen kvalitní služby v oblasti zaměřené na marketing, ale navíc tím mohou zvýšit i hodnotu vlastní značky. Dovolujeme si tvrdit, že osvědčená reklama a marketingové principy ověřené ve skutečné praxi na trhu v ČR mohou velice efektivně pracovat i pro ostatní firmy a společnosti," přiblížil ředitel ANERI Dalibor Kotek strategii marketingové společnosti, kterou vede.

Bližší informace o možnostech využití marketingového poradenství, o systému ocenění a certifikaci TOP CZECH KVALITY, marketingových a PR aktivitách ANERI, seminářích a školení naleznete na on-line portálu www.aneri.cz.

Autor:

Nejčtenější

Dá se při zařizování interiéru spolehnout na jediného partnera?

Luxusní prémiová kuchyně a sestava skříní HANÁK FOTO: HANÁK NÁBYTEK

A kde ho najít? Vyhněte se stresu, ztrátě času i špatným rozhodnutím a najměte jednoho spolehlivého dodavatele. Obraťte...

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Chcete mít zahradu před zimou uklizenou stejně dobře jako obývací pokoj v neděli odpoledne? Poradíme vám, jak si s tím...

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Tipsport extraliga se už zase blíží! 14 týmů, 52 kol, 364 zápasů v základní části a elektrizující bitvy v play off....

Rybářství Třeboň: Staráme se o klenoty v české krajině

Rybářství Třeboň: Staráme se o klenoty v české krajině

Na Třeboňsku je přibližně 500 rybníků, které tvoří geniálně důmyslný systém propojený desítkami kilometrů vodních...

Objevte krásy přírody a pohádkového světa se značkou PANDORA

Objevte krásy přírody a pohádkového světa se značkou PANDORA

Šperkařský dům PANDORA letos na podzim představuje hned dvě nové kolekce šperků s názvy Zrnka života a Královské...

Další z rubriky

Konference o coworkingu TechoCon 2018

Konference o coworkingu TechoCon 2018

Kanceláře se čím dál rychleji mění, práce v nich stejně tak. Jak funguje moderní coworking? Jak na tyto změny musí...

Budoucnost je v udržitelném zemědělství

Budoucnost je v udržitelném zemědělství

Za 30 let bude 40 % světové populace trpět nedostatkem vody, jedna třetina na světě produkovaných potravin se k...

Státní hypotéky byly i po týdnu k mání. Mladí lidé o ně nemají zájem

Státní hypotéky byly i po týdnu k mání. Mladí lidé o ně nemají zájem.

O státní hypotéky nebyl takový zájem, se kterým se počítalo. Před prvním dnem podání žádostí se někteří nezdráhali...

Najdete na iDNES.cz