Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

M&M Reality: Chcete hypoteční úvěr? Nechte si poradit od odborníka

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Oživení realitního trhu s sebou nese novou vlnu zájmu o hypoteční úvěry. Politika bank se uvolnila, situace na trhu práce stabilizovala. Ovšem pokud si zařizujete hypoteční úvěr, pamatujte, že opatrnosti není nazbyt! A oslovit odborníky se vyplatí, podomní prodejci mohou nadělat víc škody, než užitku.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

M&M Reality: Zřizujete si hypoteční úvěr? Nechte si poradit od odborníka | foto: M&M reality holding a.s.

M&M Reality: Zřizujete si hypoteční úvěr? Nechte si poradit od odborníka2

Komplexní servis je klíčovým heslem pro služby největší tuzemské realitní kanceláře M&M Reality.

Pro klienty má využití například hypotečního centra kanceláře celou řadu výhod - a to zvlášť v situaci, kdy by mohlo dojít k problémům. Realitní kancelář jej zná a možnost pomoci je tak větší než u obyčejného bankovního úředníka. Realitka totiž spolupracuje se všemi bankovními ústavy i stavebními spořitelnami a produkty dokáže kombinovat. Klient tak nenaletí amatérovi, který nabízí hypoteční úvěr a za profesionála se jen vydává.

Zřizujete si hypoteční úvěr? Obraťte se na odborníky, kteří problému rozumí

"Pro klienta je výhodné, pokud si nemovitost kupuje u renomované realitní kanceláře, využít také služeb jejího hypotečního centra. Už jen proto, že známe finanční situaci klienta, který si zřizuje hypoteční úvěr, a v případě, že dojde ke změně v jeho životě, dokážeme mu při jednání s bankovními úředníky výrazně pomoct," uvedla Zuzana Semonská, ředitelka M&M hypotečního centra.

Problémové situace, které řeší skuteční odborníci, mívají dobré konce. "Například klient usiloval stoprocentní financování, měl tři děti, příjmy na hraně a manželku na mateřské dovolené. Klient byl přesvědčený, že v jeho situaci není stoprocentní financování žádný problém. Po třech měsících volal, že se mu nikde nepodařilo vyjednat vůbec žádný hypoteční úvěr," popisuje Semonská.

"Za 14 dnů jsme vyřídili financování, kde jsme zkombinovali dva produkty: stavební spoření a hypoteční úvěr v bance, která nepočítá do bonity děti. Kdyby klient s námi začal spolupracovat hned od začátku, ušetřil by si tři měsíce svého času a mohl už dávno bydlet," shrnula.

Hypoteční úvěr vám bez problémů zařídí jen ten, kdo se na něj specializuje

Ne každá situace ovšem v rukou amatéra končí pozitivně. Podle Semonské se v některých případech stává, že klient pomoc odborníků z řad realitní kanceláře, pro které je hypoteční úvěr specializací,  odmítnou. Obvykle kvůli důvěře ve své jinak jistě kvalitní finanční poradce.

M&M Reality: Zřizujete si hypoteční úvěr? Nechte si poradit od odborníka1

"Po složení rezervační zálohy nám klient oznámil, že samotné financování hypotečního úvěru si bude zařizovat sám se svou dlouholetou kamarádkou, která se mu stará o pojistné smlouvy a úvěrům rozumí. Všichni jsme trochu znejistěli, protože jeho finanční situace nebyla jednoduchá a vymyslet způsob financování nám dalo skutečně velkou práci," popsala Zuzana Semonská, ředitelka M&M hypotečního centra.

"Klient se svou finanční poradkyní úvěr vyřizoval přes dva měsíce a po této době jsme se dozvěděli, že mu byl hypoteční úvěr zamítnut. Poradkyně jej navíc neupozornila, že v případě, že si vezme spotřebitelský úvěr, jeho bonita se dále sníží. Původně námi vymyšlená varianta už nešla použít. Hypoteční úvěr nedostal, rezervační záloha propadla. Klientovi zbyly jen oči pro pláč, protože důvěřoval někomu, kdo v branži není zběhlý," dodala.

Autor:

Nejčtenější

Víte, kde se najíst kvalitně, rozmanitě, bez čekání a každý den jinak?

nabídka bistra

Český řetězec supermarketů a bister DELMART otevřel koncem ledna novou pobočku v obchodním centru Quadrio na Národní...

Špičková díla vystavuje Galerie KODL

Emil Filla - Zátiší k zamyšlení, vyvolávací cena 2 300 000 Kč

Nenechte si ujít květnovou výstavu 250 jedinečných uměleckých děl, která se uskuteční od 30. dubna do 26. května v...

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Nejjednodušší cestou, jak v současné době rostoucích cen elektřiny uspořit, je najít si vhodnou alternativu. Tedy...

Ideální čas proměnit váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

Ideální čas proměnit Váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

S příchodem jara nastává čas změn a nových začátků. Napadlo vás ale, že by změna vaší roky opotřebované koupelny mohla...

Klíšťata už dávno nejsou jen v lese, žijí také v parcích a zahradách

Klíšťata už dávno nejsou jen v lese, žijí také v parcích a zahradách

„Počet zasažených lokalit se zvyšuje, klíšťata jsou i v městských parcích, v lesích, na loukách, ale i na horách, tam,...

Další z rubriky

TOP HOTEL Praha nabízí vše od ubytování až po prostory pro vaše akce

TOP Kongresová hala

Na Praze 4 najdete pouhých osm kilometrů jižně od centra města, avšak s výbornou dopravní dostupností, čtyřhvězdičkový...

Společnost BIOGEN Praha nabízí také CRISPR produkty

Společnost BIOGEN Praha nabízí také CRISPR produkty

V nabídce společnosti BIOGEN Praha najdete mimo jiné i CRISPR produkty od výrobce Creative Diagnostic.

Bayer posiluje svou značku

Bayer posiluje svou značku

Dynamické, otevřené, osobní...To jsou aktuální atributy inovovaného loga společnosti Bayer. Jak CEO společnosti Werner...

Najdete na iDNES.cz