Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Logo na textil a pracovní oděvy - vyšít, či potisknout?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Vyšít, či potisknout logo na textil? Takové dilema dnes řeší mnoho firem, které potřebují logo na pracovní oděvy pro své zaměstnance. Ale obrázky na oblečení už dávno nejsou doménou jen firem.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Výšivka loga na reklamní textil. | foto: AMT výšivka

Mnozí jednotlivci využívají služeb reklamních agentur a na ně napojených realizačních firem, aby se mohli pochlubit svým kamarádům či kolegům zaručeně originálním tričkem nebo čepicí s vlastnoruční malbou.

Potřebujete mít logo na textilu?

Jak se ale rozhodnout pro způsob provedení loga na reklamní textil nebo pracovní oděvy, když na trhu působí mnoho společností s různými nabídkami, ve kterých se běžný laik ztrácí.

Mnozí si ještě pamatujeme možnost nechat si potisknout triko svou fotkou na poutích tzv. za "pětikilo" a z tohoto důvodu podvědomě upřednostňují tisk před ostatními metodami jako je například v některých případech o něco dražší, ale nesporně kvalitnější výšivka.

Výhody tisku z dřívějších dob, tj. více barev, různé barevné přechody, přelivy a stíny se dnes pomalu začínají vytrácet, neboť většina lepších vyšívacích společností tato omezení dokázala vyřešit a naopak tisk nejde aplikovat na materiály jako jsou fleece a froté.

Na pracovních oděvech vydrží lépe výšivka

"Předností výšivky je její dlouhá životnost. Dalo by se říci, že je někdy i delší než životnost některých materiálů, na které je vyšita. Proto se hodí zvláště na pracovní oděvy, kde se tisk snadno poškrábe, odloupne nebo opadá," řekl nám Martin Lux z firmy AMT výšivka.

"Mnozí lidé si ani neuvědomují, že kvalita podkladů, které nám zašlou, hodně ovlivňují kvalitu výsledné práce. Z fotografie nápisu na kapotě auta, miniaturního obrázku z WWW stránek nebo přeskenované vyšité nášivky nevalné kvality, se těžko dosahuje očekávaných výsledků," prohlásil zástupce konkurenční společnosti, který si nepřál být jmenován.

výšivka 4
Výšivka na pracovní oděvy.

Dá se říci, že tisk dnes vítězí pouze na dvou frontách: barevné fotografie (či velice složité obrázky) a velkoplošné formáty, kde poráží výšivku nižší cenou. Nicméně chcete-li mít jistotu, že vaše investice do loga na textil vydrží déle než měsíc, měli byste se rozhodnout pro výšivku.

Ta navíc nabízí možnosti, které jsou tisku cizí jako např. nášivky, které s pomocí suchého zipu můžete prakticky umístit kamkoliv a kdykoliv, nebo tzv. aplikace, které rapidně snižují cenu u velkých vyšívaných ploch.

Obě metody tedy najdou v současnosti své uplatnění. Ale míst, kde by tisk již neměl ve výšivce konkurenci je čím dál tím méně. Potřebujete-li kvalitně provedené logo na textil či pracovní oděvy, neváhejte se obrátit na společnost AMT výšivka.

výšivka

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

INPAP radí: Jak správně zabalit balík
INPAP radí: Jak správně zabalit balík

Provozujete e-shop a potýkáte se s neustálými reklamacemi ohledně špatně zabalených zásilek? Anebo zkrátka častěji posíláte balíky a nechcete, aby se obsah...  celý článek

Nejlepší manažer inspiruje. Stát se jím můžete i vy
Nejlepší manažer inspiruje. Stát se jím můžete i vy

Manažerské pozice jsou lákavé, zajímavé se zdají zejména platové podmínky a možnost být si svým vlastním pánem. Tedy aspoň takhle to navenek vypadá. Skutečnost...  celý článek

Cizí jazyk je v dnešní době samozřejmost.
Cizí jazyk je v dnešní době samozřejmost

S desítkami poboček po celém světě, půlmiliardovým obratem a letitou tradicí se jazyková agentura Skřivánek řadí mezi přední agentury nejen u nás, ale i ve...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.