LightData a Seeky: nepostradatelné nástroje moderního obchodníka

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Podnikání si v současné době žádá inovativní přístup a v neposlední řadě propracovaný systém firemní prezentace. Pro dnešního podnikatele je tedy téměř nutností využívat moderních a efektivních nástrojů pro monitoring obchodního prostředí, stejně jako musí umět pracovat s těmi správnými kontakty.

LightData a Seeky: nepostradatelné nástroje moderního obchodníka | foto: ALSENTA s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Zná to asi každý, kdo podniká, a to bez rozdílu v tom, jestli jde o velkou společnost či drobného živnostníka. Je třeba zjistit, která firma vyrábí to či ono. Když se cestou složitě formulovaných dotazů podaří na nějakém webovém vyhledávači najít odkazy na firmy s konkrétními produkty, nastává další úskalí, a sice že nejméně polovina z nich nevede tam, kam bychom potřebovali. Jenomže minuty, strávené hledáním, mizí v nenávratnu, brzdí nás v další práci a zaměstnávají naši mysl zbytečnými pochody. Co si v takové situaci počít? Vyhledaných kontaktů poskrovnu, některé již dlouho neaktuální, promrhaný čas, který by mnozí vyvážili zlatem. Bystrý člověk ovšem sleduje nástroje, které by mu mohly jeho podnikání ulehčit, zefektivnit a pomoci mu prosadit jeho produkty či služby na trhu. Jde ideálně o nástroje, jež pracují automaticky a mohou nám podat relevantní data vždy, když to potřebujeme.

Přesně taková myšlenka je základní filosofií firmy Alsenta, jež se zabývá právě vývojem aplikací pro business. V minulosti její tým pracoval na kvalitních platformách jimi vyvíjených nástrojů, ladil přívětivost uživatelských prostředí, testoval, aktualizoval, aby mohl svým zákazníkům, a v podstatě i kolegům, přinést to nejlepší, co dokáže. Povedlo se a výsledek je více než uspokojivý, soudě nejen dle vlastních reflexí, ale i počtu firem, které jejich aplikace již používají. Trh s marketingovými nástroji v současné době již nějakou dobu dobře zná LightData, Seeky a v neposlední řadě i databázi poptávek a veřejných zakázek B2B poptávka.

LightData a Seeky: nepostradatelné nástroje moderního obchodníka

Bylo by na místě zde stručně představit, k čemu ten který nástroj slouží, a proto začneme aplikací LightData. Tato aplikace je v podstatě databáze. V současné době je již poměrně rozsáhlá, neustále se rozrůstá a pravidelně aktualizuje, aby data byla vždy čerstvá a maximálně užitná. LightData poskytují uživateli ucelené a přehledné informace o trhu, firmách a hlavně cílových skupinách. V minulosti disponovala výhradně daty o českých firmách a stěžejním benefitem byly kontakty na jejich přímé vedoucí a manažery. „V globalizovaném světě ale není možné soustředit se pouze na lokální údaje, a proto jsme se rozhodli, že zbouráme hranice, a díky tomu dnes mají naši zákazníci přístup rovněž ke kontaktům ze Slovenska,“ říká Radek Klika, produktový manažer. Mimo zmíněné kontakty může uživatel snadno zjistit i finanční údaje firmy apod. Veškerá data je možné bez omezení exportovat a dále s nimi pracovat. K lednu tohoto roku obsahují LightData přibližně 200 000 kontaktů na manažery a vedoucí pracovníky českých firem a zhruba 50 000 kontaktů na firmy slovenské.

Kromě databáze kontaktních a statistických firemních údajů nabízí Alsenta klientovi produkt Seeky. Ten je schopen aktivně monitorovat webové stránky klienta a následně identifikovat návštěvníky stránek, a to ze 40 zemí světa. Po vlastní identifikaci program provede záznam návštěvy, včetně údajů o firmě a kontaktů. Jedinou starostí pro zákazníka je prvotní vložení měřícího kódu na jeho web, poté už aplikace pracuje samostatně, skrytě, veškeré údaje o zaznamenaných návštěvách jsou přístupné po přihlášení do uživatelského rozhraní. Prohlížet data a pracovat s nimi může uživatel kdykoli a kdekoli, kde je možnost připojení k internetu, aplikace fungují online pomocí internetového prohlížeče a na všech zařízeních od chytrých telefonů, přes tablety, osobními počítači konče.

Další, a určitě ne poslední, novinkou je propojení aplikace Seeky s databází B2B poptávka, což je databáze poptávek a veřejných zakázek. V ní si klient může vyhledat dodavatele pro svou poptávku nebo naopak získat nové zákazníky. Každá poptávka na tomto serveru je opatřena popisem a kontaktními údaji, načež je přehledně zatříděna v oborovém katalogu, což usnadňuje orientaci. Díky propojení se Seeky tak může zákazník pohodlně a jednoduše přepínat mezi databázemi, a tím opět ušetřit čas.

Všechny firemní databáze udržuje tým z Alsenty aktualizované a neustále pracuje na jejich rozšiřování, zdokonalování a na základě průzkumů spokojenosti přidává nové potřebné funkce. Svých zákazníků si váží, snaží se jim vycházet maximálně vstříc a pečlivě naslouchá jejich zpětné vazbě, připomínkám a komentářům. V budoucnu se tak mohou těšit na mnoho dalších užitečných pomocníků v jejich businessu.

Autor:

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Co muže více potěší nežli lahev nejoceňovanější whisky na světě?

Co muže více potěší nežli lahev nejoceňovanější whisky na světě?

Nejedna žena před Vánocemi přemýšlí, čím by potěšila svůj mužský protějšek. Přeci jenom – rozzářené mužské oči u...

Češi na internetu riskují a ztrácejí kontrolu nad svými online daty

Češi na internetu riskují a ztrácejí kontrolu nad svými online daty

Češi si na internetu se svými údaji počínají neopatrně, zjistili odborníci z Kaspersky Lab. Navíc skoro třetina rodičů...

Tato zima bude bez propadlých kanálů a výmolů

Tato zima bude bez propadlých kanálů a výmolů

Firma POKLOPSYSTEM s.r.o. přináší dobrou zprávu pro řidiče. V letošní zimě nemusí nikde být výmoly a propadlé nebo...

Jak na nejlepší řízky

Jak na nejlepší řízky

Štědrý den je den, kdy vrcholí všechny přípravy vánočních svátků. Dárky jsou koupené, zabalené, výzdoba je hotová,...

Skutečně dokonalé domácí kino už není utopie

Skutečně dokonalé domácí kino už není utopie

Sledování televize je pro většinu Čechů jedním z hlavních způsobů relaxace, a o Vánocích to platí dvojnásob. Jak...

Další z rubriky

Tato zima bude bez propadlých kanálů a výmolů

Tato zima bude bez propadlých kanálů a výmolů

Firma POKLOPSYSTEM s.r.o. přináší dobrou zprávu pro řidiče. V letošní zimě nemusí nikde být výmoly a propadlé nebo...

Podnikání s hodinkami se mi stalo koníčkem a Helveti.cz je moje dítě

Hodinky CITIZEN, které jsem měl tento rok na testování v Himálaji.

Jiří Štencek o podnikání v oboru, ve kterém není moc místa pro úspěch...

V koupelně začínáte a končíte svůj den. Proto je potřeba o ní pečovat

Jana Vocetková

Ke každému klientovi přistupuje jako k jedinečné osobnosti, která má své představy a své potřeby. Na tom je založena...

Najdete na iDNES.cz