Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lídr outdooru Husky rozšiřuje prodejní síť

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Společnost letos otevírá již šestou značkovou prodejnu. Nový outlet s outdoorovým zbožím bude na pražském Proseku v unikátní budově stanice metra Střížkov.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Lídr outdooru Husky rozšiřuje prodejní síť | foto: Husky

Firma Husky, jeden z největších tuzemských výrobců a distributorů outdoorového vybavení pro volný čas, letos otevírá další značkové prodejny.

Po dvou nových obchodech v Praze, jednom v Ostravě, Litvínově a Lounech, nyní v listopadu rozšiřuje svoji síť o outlet na pražském Proseku, ve vestibulu nedávno otevřené stanice metra Střížkov. Unikátní budova byla loni oceněna na mezinárodní soutěži Steel Design Awards.

outdoorové vybavení - stany

"Jde již o šestou letos otevřenou prodejnu Husky, tentokrát v moderní budově metra C na Střížkově. V dalším rozvoji maloobchodní sítě chceme nadále pokračovat, a to jak budováním vlastních poboček, tak formou osvědčené franšízové spolupráce především v menších okresních městech," uvedl jednatel společnosti Petr Brůna. Poznamenal, že nejméně stejný počet značkových prodejen plánuje firma Husky otevřít i v příštím roce.

Oproti jiným značkám necílí Husky umístění vlastních obchodů do nákupních zón typu shopping mall, ale zaměřuje se především na klasické kamenné prodejny v centrech měst.

"Zákaznici dnes vyhledávají produkty Husky již cíleně a není proto nezbytné působit ve velkých obchodních centrech," podotkl Petr Brůna s tím, že se firma orientuje hlavně na klientelu ve střední a vyšší příjmové skupině.

Té nabízí zejména kvalitní sportovní oděvy, stany, spací pytle, batohy a další kempinkové vybavení. Se svým více než třetinovým tržním podílem patří k lídrům domácího trhu.

outdoorové oblečení

Společnost Husky nyní disponuje v Česku celkem patnácti prodejnami, z toho tři jsou provozovány formou fanšízy. V nich působí samostatní podnikatelé, kteří si značku, know-how, obchodní podporu a vybavení pronajímají od mateřské firmy. V Praze má Husky již sedm obchodů.

Outdoorová společnost Husky, která byla založena v roce 1997, roste díky své soustavné, ale nikoli překotné expanzi o patnáct až dvacet procent ročně. Její obrat loni dosáhl 270 milionů korun. Husky má dceřiné společnosti ve Francii a na Slovensku a celkem zaměstnává necelou stovku lidí.

Husky

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Marek Tichý, ředitel korporátního financování.
Prodej firmy je pro většinu podnikatelů životním krokem

Generace podnikatelů, kteří založili svoji firmu po roce 1989, stárne a začíná přemýšlet, jak s firmou naložit do budoucna. Někteří se nechtějí své firmy vzdát...  celý článek

Lidé si stále půjčují. Využívají ale dostatečně srovnávačů půjček?
Lidé si stále půjčují. Využívají ale dostatečně srovnávačů půjček?

Poptávka po bankovních i nebankovních půjčkách roste. Faktem ale zůstává, že lidé často sáhnou po první nabídce, která se jim naskytne a ta nemusí být...  celý článek

Pět pravidel pro bezpečnou platbu na internetu
Pět pravidel pro bezpečnou platbu na internetu

On-line platby jsou každým rokem populárnější, protože jsou pohodlnější, levnější a ve svém důsledku i bezpečnější než například platba na dobírku. Jen je...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.