Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

EDUCA WEEK míří i letos za hranice Liberce

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Od 10. do 16. října. probíhá v Libereckém kraji EDUCA WEEK. Veletrh, který jste mohli znát pod názvem EDUCA MYJOB, se rozrostl a stal se oblíbeným způsobem, jak oslovit studenty i jak firmám budovat prestiž a najít nové zaměstnance.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Tradiční EDUCA EXPO proběhne v Home Credit Areně, ale co dalšího můžete v týdnu navštívit nebo zažít, vám prozradí Petr Hrubeš, manažer veletrhu.

Veletrh EDUCA WEEK dříve EDUCA MYJOB pomáhá hledat práci a vzdělání už 16 let; co se za tu dobu změnilo?

Vlastně všechno jako nejspíš u každého veletrhu, který má před sebou 16. ročník. EDUCA MYJOB během let procházel a logicky i musel projít svým vývojem, který odrážel potřeby škol i zaměstnavatelů. Veletrh vždy probíhal a i letos probíhá jako EDUCA EXPO v Home Credit Areně, kde najdete nabídku pracovních pozic a vzdělávacích programů. Trendy se vyvíjejí a ovlivňují i veletrh, který má ambice být pro zaměstnavatele a školy reflexí právě aktuálních trendů. Nový formát EDUCY se ukázal jako správný krok. Chceme lidem ukázat fantastické příběhy, které se ve firmách dějí, a jaké technologické věci se ve firmách odehrávají. Průmysl v regionu se neskutečně vyvíjí a to pohledem zvenčí na fabriku prostě nezaregistrujete. Novinky ve vzdělávání u dětí předškolního věku nám také nejsou lhostejné, a proto vznikla i kategorie EDUCA KIDS pro děti. EDUCA se tak otevřela pro každého.

Jakým největším výzvám jste museli jako organizátoři veletrhu v minulých letech čelit?

Přelomový byl v tomto ohledu bezesporu 14. ročník v roce 2020, kdy kvůli omezení všech hromadných akcí po celém světě před námi stála výzva v podobě převedení veletrhu do online prostředí. I v tomto těžkém období jsme chtěli zájemcům prezentovat komplexní nabídku práce a vzdělávání a aktuální informace o změnách ve školství, mezi zaměstnavateli a institucemi státní správy. EDUCA tak po 4 měsíce fungovala plně online.

Každý rok má EDUCA WEEK větší návštěvnost, čím si vysvětlujete tento úspěch? Bezpochyby se dá říct, že veletrh patří mezi největší svého druhu v ČR.

Podobu veletrhu jsme upravili tak, abychom nabídli program téměř pro každého. Díky jednotlivým kategoriím oslovujeme velmi široké spektrum návštěvníků a celkový zájem o veletrh EDUCA WEEK tak stále vzrůstá a dostává se do povědomí po celé České republice. Letos očekáváme rekordní účast až 45 tisíc návštěvníků.

Jaký je dosah veletrhu a jaké programy nabízí?

Program veletrhu se neomezuje pouze na Liberec. Koncept programu je sestaven tak, že v průběhu týdne oslovuje předškoláky, žáky, studenty i jejich rodiče v celém Libereckém kraji a zároveň školy, zaměstnavatele a odbornou veřejnost po celé republice.

Máme celkem 5 kategorií rozdělených podle zájmových a věkových skupin, pro které jsou určené.

Kategorie EDUCA EXPO je určena všem, kteří se rozhodují o dalším vzdělání nebo o výběru práce, kategorie EDUCA KIDS předškolákům a celým rodinám, kategorie EDUCA VISIT žákům, kteří chtějí poznat uplatnění v praxi, a kategorie EDUCA EVENT odborné i široké veřejnosti.

EDUCU spolupořádáte s Libereckým krajem a Úřadem práce v Liberci. Čím je toto spojení unikátní?

Obě dvě instituce mají významnou roli v tvorbě a ve vizi EDUCA WEEKu, společně s koordinačními týmy Libereckého kraje a Úřadu práce připravujeme v reakci na jejich potřeby program. Společně hledáme způsoby, jak pomoci firmám, školám, ale i studentům a uchazečům o práci.

EDUCA je známá tím, že propojuje – tiskové konference jsou na netradičních místech, studenti se zapojují jako moderátoři nebo mohou nahlédnout do firem. Kde se tento nápad vzal?

Nápad vznikl z celkové vize veletrhu. Chceme propojovat školy s firmami a dávat studentům příležitost vyzkoušet si celou řadu profesí, které pro ně mohou být inspirací do budoucna. Především se snažíme podporovat představení příkladů dobré praxe.

Z tohoto důvodu vznikla i EDUCA VISIT, kdy firmy přímo provázejí žáky základních škol ve svých provozech. Letos se účastní i společnosti v Turnově, nebo Frýdlantu. Zájem o tuto kategorii je enormní. Potvrzuje se nám, že sázka na celý týden zaměřený na témata práce, zaměstnanost a vzdělání se vyplatila a nahlédnout do reálných firemních provozů studenty baví.

Letošní ročník nabídne novou kategorii EDUCA EVENT, co si pod tím může návštěvník představit?

Je to kategorie, která nám v nabídce veletrhu chyběla a od které si slibujeme nové příležitosti a výzvy. Program je zaměřen na spojení odborné a široké veřejnosti. V rámci této kategorie chceme oslovit všechny věkové kategorie včetně seniorů, a to programem univerzity třetího věku, který ukazuje, že vzdělávání je celoživotní proces.

EDUCA EVENT návštěvníkům nabídne např. přednášku Ladislava Špačka Etiketa ve zkratce, která se bude věnovat společenské etiketě. Dále připravujeme konferenci DIGITÁLNÍ rEVOLUCE zaměřenou na pedagogické pracovníky a důležitost digitalizace ve školství nebo EDUconferenci na téma Za horizonty komfortu, během které úspěšní hosté promluví o svých příbězích a poradí, jak překonat svou komfortní zónu a jít si za svými sny.

Co stojí za úspěchem EDUCA WEEKU?

Především celkový přístup všech vystavovatelů, účastníků a partnerů, kteří se na veletrhu EDUCA WEEK podílejí a spolupracují s námi.

Jsou již teď nějaké vize, kde byste EDUCU viděl v dalších letech?

Moje přání je, aby EDUCA WEEK nadále v Libereckém kraji i mimo něj lidem přinesl to, co aktuálně potřebují, ať už je to získání nové práce, podpoření seberozvoje či nalezení vhodného studia. A stal se trendem i za hranicemi regionu.

Program veletrhu najdete na www.educaliberec.cz

  • Nejčtenější

Víte, jak spoří úspěšní Češi? Odpověď vás překvapí

18. dubna 2024

Komerční sdělení Úspory jsou základem finanční stability a zajištění do budoucna. Vytváříme si rezervy pro případ...

E.ON od května zlevňuje. Stálí klienti ušetří za plyn až tisíce ročně

15. dubna 2024

Komerční sdělení Zákazníci, kteří odebírají plyn od E.ONu, od května opět ušetří. A to až 4 500 korun ročně, pokud...

Brno má první chirurgický robotický systém Versius v České republice.

16. dubna 2024

Komerční sdělení Lékaři brněnské soukromé nemocnice SurGal Clinic začali jako první v České republice využívat...

Pojišťovna úspěšně propojuje osobní kontakt a digitální služby

17. dubna 2024

Komerční sdělení Generali Česká pojišťovna se dlouhodobě etabluje jako klientsky nejdostupnější pojišťovna a klade...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kolagen, opravdová pomoc, nebo další podvod?

15. dubna 2024

Komerční sdělení Kolagen? Reklama na každém kroku. Také si pokládáte otázku, proč to tak je? Skutečně funguje, nebo...

Firma obhájila titul, o němž rozhodují spotřebitelé

20. dubna 2024

Komerční sdělení Společnost CS-Beton už 32 let vyrábí zámkovou dlažbu a další výrobky malé zahradní architektury. O...

Hezká prsa i po dvou dětech a dlouhém rozhodování, JOY!

19. dubna 2024

Komerční sdělení Povídali jsme si se Šárkou, maminkou dvou dětí, která se po dlouhém váhání před rokem rozhodla pro...

Chystáte dítě do 1. třídy? Zjistěte, jak předejít školní nezralosti

19. dubna 2024

Komerční sdělení Až 30 % dětí má při nástupu do první třídy nedostatky ve školní připravenosti. To může vést k...

Startupy a firmy mají nového parťáka pro podnikání

19. dubna 2024

Komerční sdělení Pro menší výrobní firmy a začínající start-upy v České republice a na Slovensku přichází na trh...

Manželé Babišovi se rozcházejí, přejí si zachovat rodinnou harmonii

Podnikatel, předseda ANO a bývalý premiér Andrej Babiš (69) s manželkou Monikou (49) v pátek oznámili, že se...

Sexy Sandra Nováková pózovala pro Playboy. Focení schválil manžel

Herečka Sandra Nováková už několikrát při natáčení dokázala, že s odhalováním nemá problém. V minulosti přitom tvrdila,...

Charlotte spí na Hlaváku mezi feťáky, dluží spoustě lidí, říká matka Štikové

Charlotte Štiková (27) před rokem oznámila, že zhubla šedesát kilo. Na aktuálních fotkách, které sdílela na Instagramu...

Vykrojené trikoty budí emoce. Olympijská kolekce Nike je prý sexistická

Velkou kritiku vyvolala kolekce, kterou pro olympijský tým amerických atletek navrhla značka Nike. Pozornost vzbudily...

Ve StarDance zatančí Vondráčková, Paulová, hvězda Kukaček i mistryně světa

Tuzemská verze celosvětově mimořádně úspěšné soutěže StarDance britské veřejnoprávní televizní společnosti BBC se už na...