EDUCA WEEK 2024: Kvalitně zpracované téma vzdělání a zaměstnanosti

Komerční sdělení
Zájem o veletrh, který vzdělává a zaměstnává celý region, EDUCA WEEK 2024 stále roste. Během minulého týdne přivítaly veletržní programy přes neuvěřitelných 30 tisíc návštěvníků.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Lukáš Přinda ředitel veletrhu EDUCA WEEK a jednatel společnosti SFM Liberec...

Lukáš Přinda ředitel veletrhu EDUCA WEEK a jednatel společnosti SFM Liberec s.r.o. | foto: EDUCA WEEK

Lidé, kteří na veletrh zavítali, mohli získat atraktivní práci nejen v regionu, ale i profesionální pomoc s výběrem školy či kariéry. Prezentovaly se nové trendy v oblasti bezpečnosti na školách i vize v personalistice.

O tom, jaký byl ten právě skončený 18. ročník veletrhu Educa week 2024, si povídáme s jeho ředitelem Lukášem Přindou ze společnosti SFM Liberec, s. r. o., která veletrh každoročně ve spolupráci s Libereckým krajem a Úřadem práce ČR pořádá.

Lišil se nějak právě skončený EDUCA WEEK od předchozích ročníků?

Pro letošní 18. ročník jsme zachovali koncept, který jsme představili před třemi lety a velmi se osvědčil. Udrželi jsme čtyři hlavní programové sekce EXPO, EVENT, VISIT a KIDS a zaměřili jsme se na jejich obsah a zejména kvalitu. Ať už jde o odborné konference, semináře a workshopy nebo o samotný veletrh JOBEXPO, kde jsme se orientovali více na kariérní poradenství a individuální přístup.

Takže na veletrhu našel zaměstnaní každý, kdo ho hledal?

Udělali jsme pro to vše. Spojili jsme síly nejen s libereckým úřadem práce ČR, ale i s jedničkou na trhu v oboru zaměstnávání, personální agenturou Manpower. Díky této kombinaci jsme na Expu nabízeli více než 1500 pracovních pozic a také rekvalifikační kurzy nebo kariérní a personální poradenství. Jde nám o to, aby každý mohl být na trhu práce úspěšný.

EDUCA přesáhla hranice regionu, je to pro vás výzva?

Rozhodně je. Za 18 let, co EDUCA existuje, se veletrh neustále rozvíjí. Z třídenního veletrhu vzdělávání a pracovních příležitostí se nám postupně podařilo vybudovat velkou týdenní akci s výrazným nadregionálním přesahem. Veletrh zahajuje celorepubliková pedagogická konference. Eventy a konference na téma zaměstnanost, kariéra nebo vzdělávání probíhají na mnoha místech Liberce včetně technické univerzity nebo krajské knihovny. Mezi vystavovatele se vedle firem z Libereckého kraje řadí i nadnárodní společnosti nebo i školy a firmy z Německa.

Čím si ten zájem vysvětlujete? Čím je EDUCA mezi ostatními veletrhy a burzami práce a škol výjimečná?

Úspěch EDUCA WEEKU vidím v tom, že jsme schopni téma vzdělání a zaměstnanost, které stabilně rezonuje napříč republikou, kvalitně zpracovat a nabídnout velmi širokému publiku. Během jednoho týdne dokážeme oslovit jak firmy a zaměstnavatele, tak uchazeče o práci, jak pedagogy a školy, tak studenty, žáky a jejich rodiče a v doprovodných programech sekcí KIDS a EVENT nezapomínáme ani na malé předškolní děti, seniory a širokou veřejnost.

Každoročně také vyhlašujete nejkreativněji pojatou expozici v kategorii TOP firma a TOP škola. Kdo si ocenění odnesl letos?

V prestižní soutěži TOP firma a TOP škola nezávislá porota posuzuje kvalitu prezentace dané firmy nebo školy, hodnotí různá hlediska od obsahu poskytovaných informací přes kreativní ztvárnění až po přístup k návštěvníkům. Letos si skleněnou trofej a výstavní plochu na příští rok zdarma zasloužily Střední uměleckoprůmyslová škola sklářská z Železného Brodu jako TOP škola a náš tradiční vystavovatel Preciosa, a. s. jako TOP firma.

Splnil EDUCA WEEK 2024 vaše představy?

Za náš tým určitě. Ale podstatné je, jaké jsou reakce návštěvníků, vystavovatelů a našich partnerů. Ty aktuálně vnímám jako pozitivní. Vynikající jsou i čísla návštěvnosti na jednotlivých akcích. Jen Home Credit Arénou během EDUCA EXPO prošlo za poslední tři dny 20 tisíc návštěvníků.

Nejčtenější

Plotovky z recyklovaného plastu jsou bezúdržbové a ekologické

Komerční sdělení

Jaro je ideálním časem pro práci na zahradě a kolem domu. Lidé se pouštějí do úprav, rekonstrukcí i nových staveb, například plotů. Materiálem, který se v posledních letech těší stále větší oblibě,...

Baltic express: Nechte se okouzlit krásou polského pobřeží

Komerční sdělení

Cestování vlakem zažívá velký boom a stále více lidí objevuje jeho pohodlí i přátelský vztah k životnímu prostředí. Pokud přemýšlíte nad dovolenou u Baltského moře, máme pro vás skvělý tip – Baltic...

Světlo jako mocný nástroj nejenom v businessu

Komerční sdělení

Umělé světlo ovlivňuje nejen naši výkonnost, psychiku, emoce a celkovou náladu, ale i naše preference a rozhodnutí. Proto je důležité věnovat jeho výběru, ať na úrovni běžného spotřebitele,...

Klášterec nad Ohří zve k návštěvě

Komerční sdělení

„Klášterec láká na své památky tisíce návštěvníků ročně,“ říká Adéla Václavíková, vedoucí odboru komunikace a cestovního ruchu Městského úřadu v Klášterci nad Ohří.

Rodinný podnik v poradenství? Generali Česká ukazuje cestu

Komerční sdělení

Tomáš Marek vede největší finančně poradenskou síť v Česku – Generali Českou Distribuci. Tým čítající 4 800 poradců a 520 poradenských míst pomáhá téměř 3 milionům klientů dělat chytrá finanční...

Sezona emocí, trofejí a zážitků: Z trávníku až k fanouškům

Komerční sdělení

Betano, oficiální globální sponzor UEFA Evropské ligy a UEFA Konferenční ligy, jako zprostředkovatel zážitků po celé Evropě.

21. května 2025

Tactical: značka, která mění pravidla hry v mobilním příslušenství

Komerční sdělení

Odolnost, odpovědnost, inovace a hrdý původ. To jsou hodnoty české značky Tactical, která si rychle buduje pevné místo na evropském trhu s mobilním příslušenstvím. Kryty, sluchátka, kabely i...

21. května 2025

Autorizované programy Evropské akademie vzdělávání

Komerční sdělení

Studium s jistotou uplatnění na trhu práce? Přesně to nabízí autorizované studijní programy Evropské akademie vzdělávání. Díky oficiální autorizaci Ministerstva průmyslu a obchodu.

21. května 2025

Stále je čas přihlásit se do soutěže Zlaté cimbuří

Komerční sdělení

Ústecký kraj spustil druhý ročník Ceny Zlaté cimbuří – Památka roku Ústeckého kraje, která oceňuje výjimečné počiny v oblasti obnovy a péče o kulturní dědictví.

21. května 2025

Lze v Praze dosáhnout výnosu z pronájmu pře 5%?

Komerční sdělení

Když investujete do jedinečných projektů a nestandardních dispozic bytů, jako jsou lofty, můžete očekávat výrazně vyšší výnosy z pronájmu než z běžných bytů, ale také vyšší zájem bonitních nájemníků.

20. května 2025  4:19

Baltic express: Nechte se okouzlit krásou polského pobřeží

Komerční sdělení

Cestování vlakem zažívá velký boom a stále více lidí objevuje jeho pohodlí i přátelský vztah k životnímu prostředí. Pokud přemýšlíte nad dovolenou u Baltského moře, máme pro vás skvělý tip – Baltic...

20. května 2025

Dny plodnosti ISCARE: získejte přehled o svém reprodukčním zdraví

Komerční sdělení

Klinika ISCARE oznamuje další ročník úspěšné akce Dny plodnosti, která proběhne od 26. května do 6. června 2025. Každý všední den mezi 10. a 15. hodinou mají ženy i páry jedinečnou příležitost...

20. května 2025

Moderní služby pro jednoduchý život

Komerční sdělení

Dnešní doba umožňuje téměř cokoli – transplantaci vlasů, rychlé získání sledujících na sociálních sítích nebo objednání svítidel z pohodlí domova. Zároveň si můžete zajistit vyklizení bytu nebo...

20. května 2025

Letní návštěva v gravitačním vinařství VILAVIN

Komerční sdělení

Degustace v jediném gravitačním vinařství střední Evropy.

20. května 2025

Huawei představuje novinky a zvyšuje standardy nositelné elektroniky

Komerční sdělení

Huawei uvádí na trh hned dvě nové generace hodinek, které budou ladit s vaším životním stylem. Nadšenci do sportu, zejména outdoorového, si zamilují novou řadu Huawei Watch FIT 4. Ty, kteří hledají...

20. května 2025

Adoptujte píšťalu, probíhá sbírka na obnovu strahovských varhan

Komerční sdělení

Varhany ve strahovské bazilice potřebují po devastujících úpravách z dob socialismu rozsáhlou rekonstrukci. Byla vyhlášena veřejná sbírka na záchranu této vzácné kulturní památky. Podpořit obnovu...

19. května 2025

Praha 2 nabízí sociálně znevýhodněným rekordně nízké nájmy

Komerční sdělení

V době bytové krize, kdy ceny za pronájem bytu nezřídka šplhají do astronomických výšin, pokračuje městská část Praha 2 ve vstřícné bytové politice zejména k těm nejpotřebnějším.

19. května 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.