Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lékárna.cz má nové logo: tradiční kříž doplňují srdce, pilulky a náplasti

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Jednička mezi internetovými lékárnami spustila zbrusu nový web a představila i nové logo. Kříž, který je tradičním symbolem lékáren, v sobě ukrývá i další symboly spojené se zdravím. Nový je i slogan internetového obchodu „zdraví nás baví“.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Lékárna.cz má nové logo: tradiční kříž doplňují srdce, pilulky a náplasti. | foto: Lékárna.cz

Jde o nejzásadnější proměnu od vzniku Lékárny.cz v roce 1999. „Tehdy jsem měl v hlavě jednu myšlenku - dát lidem možnost volby, pokud jde o jejich zdraví. Možnost vybrat si mezi běžnými přípravky, alternativní medicínou, bylinkami a přírodními léčivy. Když jsem kupoval doménu, jen mlhavě jsem tušil, jak moc to změní můj život. A nejen můj,“ vzpomíná majitel a zakladatel značky Vladimír Finsterle. „Baví mě společně se zákazníky hledat, vytvářet a sdílet nové cesty k lepšímu životu,“ shrnuje v jedné větě přístup své firmy založený na neustálém hledání nových řešení.

„Lidé se dneska o sebe víc starají, uvědomují si, že zdraví nejsou jenom léky, ale i způsob, jak žijeme,“ vysvětluje ředitel Karel Klodner. „Navíc tým Lékárny.cz tvoří profesionálové, pro které je práce v oboru víc než jenom zaměstnáním,“ dodává. V souladu se sloganem „zdraví nás baví“ tak zaměstnanci Lékárny.cz do všeho, co dělají, dávají kousek sebe a sami na sobě testují, co doporučují i zákazníkům - na blozích se tak lidé mohou dočíst, jak Bára z marketingu hubne, jak Tomáš z IT běhá nebo jak administrátorka webu Zuzka vaří podle zdravých receptů.

Lékárna.cz

Lékárna.cz s třetinovým podílem na trhu je lídrem v oblasti prodeje lékárenského sortimentu na internetu. Vznikla v roce 1999 jako informační portál o lécích, v roce 2003 se stala první českou online lékárnou. Od roku 2006 provozuje na Slovensku sesterský e-shop MojaLekáreň.sk, který přináší zhruba pětinu tržeb. V roce 2016 dosáhla obratu 503,2 milionů korun a zaměstnávala 60 lidí.Lékárna.cz je součástí obchodní skupiny Pears Health Cyber.

Přátelský přístup má být vidět ve všem, co Lékárna.cz dělá: Nový web je responzivní, aby se správně zobrazoval v počítači, telefonu i tabletu. O nových trendech z oblasti zdraví a krásy informuje Magazín Lékárny.cz. Každý pracovní den jsou na chatu lékárníci připravení odpovídat na dotazy týkající se volby léků, jejich dávkování nebo kontraindikace a k dispozici je zákazníkům i seznam jejich oblíbených produktů nebo minulých nákupů.

„Postavení jedničky na trhu nás přivedlo k provedení rozsáhlých změn a nikoli jen dílčích úprav. Lékárna.cz vznikla na českém internetovém trhu jako první a vždycky byla průkopníkem i díky tomu, že majitel a zakladatel Vladimír Finsterle je velký vizionář a ostatně je to jediný lékárník mezi majiteli tuzemských největších online lékáren,“ komentuje změnu kabátu ředitel e-shopu Karel Klodner.

Obdobně změnil web i logo také sesterský e-shop MojaLekáreň.sk. Celkové náklady související s vytvořením nového e-shopu a změnou loga dosáhnou téměř třiceti milionů korun.

Autorem loga je studio Dynamo design. „Značky Lékárna.cz a MojaLekáreň.sk jsou jedinečné ve svém grafickém pojetí. Symbol má mnoho významů, které se pojí s tématem zdraví. Můžeme v něm vidět kříž, tobolky léků, náplasti stejně jako čtyři protilehlá srdce. Ve všech případech se jedná o prvky, které vyvolávají podvědomé asociace se zdravím a léky. Celkový dojem posiluje také barevnost, která navazuje na původní značku Lékárny.cz. Zelená v kombinaci se žlutou působí svěže, hřejivě a přátelsky,“ vysvětluje Michal Richtr, managing partner studia.

Nejčtenější

Nová platební metoda v kryptoměně Bitcoin

Nová platební metoda v kryptoměně Bitcoin

Společnost Pražská plynárenská se od června zařadila mezi společnosti, které se nebojí využívat nové technologie a svým...

Dá se při zařizování interiéru spolehnout na jediného partnera?

Luxusní prémiová kuchyně a sestava skříní HANÁK FOTO: HANÁK NÁBYTEK

A kde ho najít? Vyhněte se stresu, ztrátě času i špatným rozhodnutím a najměte jednoho spolehlivého dodavatele. Obraťte...

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Chcete mít zahradu před zimou uklizenou stejně dobře jako obývací pokoj v neděli odpoledne? Poradíme vám, jak si s tím...

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Se začátkem školního roku vyvstává ve většině rodin se školáky otázka kapesného. Měly by děti dostávat svoje peníze,...

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Tipsport extraliga se už zase blíží! 14 týmů, 52 kol, 364 zápasů v základní části a elektrizující bitvy v play off....

Další z rubriky

Moderní catering je i o zážitcích

Moderní catering je i o zážitcích

Svatby, teambuildingy, firemní večírky, kongresy a konference, meetingy. Tam všude je zapotřebí dobrého jídla....

Přínos business inteligence řešení vám pomohou zvýšit externí data

Přínos business inteligence řešení vám pomohou zvýšit externí data

Vložte do rukou svých B2B obchodníků účinnou zbraň! Je čas vidět svůj business z větší perspektivy, přes externí data....

Změny v půjčkách na bydlení pro mladé. Co všechno je jinak?

Změny v půjčkách na bydlení pro mladé: Co všechno je jinak?

Mladí lidé mají spousty přání a snů. Mezi ty nejběžnější patří vlastní bydlení. Vždyť kdo by se nechtěl jednou...

Najdete na iDNES.cz