Pondělí 1. března 2021, svátek má Bedřich
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 1. března 2021 Bedřich

Smíchov vždycky drží spolu: Pivovar Staropramen upevňuje pouto se čtvrtí

  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Staropramen, to byl, je a bude pražský Smíchov. Pouto s osobitou pražskou čtvrtí, jejíž součástí je už téměř 150 let, teď Smíchovský pivovar objevuje v rámci své nové komunikace.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Smíchov vždycky drží spolu: Pivovar Staropramen upevňuje pouto se čtvrtí, která „bolí, ale rozdá se“. | foto: Staropramen

Vypráví příběhy odvahy a odhodlání, které by neměly zůstat zapomenuty, a chce se více zapojit i do současného dění na Smíchově. Podtrhuje tak fakt, že své pivo poprvé uvařil právě pro Smíchováky – poctivé a pracovité lidi, kteří si na něj mohli zajít po práci.

„Chceme ukázat všechno to, za čím si pivovar stojí už téměř 150 let. A to bez odkazu na unikátní místo původu našeho piva prostě nejde. Proto se v nové kampani Staropramenu představí hlavně samotný Smíchov jako čtvrť poctivých a pracovitých lidí, kteří si stojí za svým, stejně jako ten náš Smíchovský pivovar.” vysvětluje senior brand manažerka značky Staropramen Petra Chovancová.

Smíchov vždycky drží spolu: Pivovar Staropramen upevňuje pouto se čtvrtí, která...

A jak jinak podtrhnout sílu příběhu značky, než návratem k tradičnímu logu pivovaru. To se skládá z ručně psaného názvu Staropramen, symbolu „S“ obklopeného ječmenem a chmelem, písmen „A“ a „P“ odkazujících na Akcionářský pivovar na Smíchově, roku založení pivovaru a siluety Prahy jako domova značky.

Logo se postupně objeví i na hospodách a restauracích nejen na Smíchově, ale po celé České republice. Tradiční logotyp již ozdobil i lahve a plechovky, na těch ho navíc doplňují příběhy z historie i současnosti pivovaru.

Na televizních obrazovkách nebo v kinech se nově lidé mohou setkat i s reklamním spotem, který ukazuje propojení pivovaru a obyvatel Smíchova v historii i v současnosti. Provází jím tvář i hlas herce Hynka Čermáka. Poukazuje na to, že Smíchov vždycky stál na straně svých lidí a nejinak je tomu i dnes.

Pivovar nikdy nebyl „světem za zdí”.

Pivovar je dnes už jednou z posledních připomínek slavné průmyslové minulosti této čtvrti. Čtvrti, která se za poslední roky možná změnila navenek, která ale uvnitř zůstává taková, jaká byla vždycky. A jako takový do jisté míry přebírá zodpovědnost za její další rozvoj i za uchování její jedinečnosti.

Smíchov vždycky drží spolu: Pivovar Staropramen upevňuje pouto se čtvrtí, která...

„Když se dnes na Smíchov podíváme z ptačí perspektivy, zjistíme, jak velkou jeho část tvoří právě Staropramen. A tvoří ji už celé dekády. Veškeré naše snažení, které se promítá i do nové komunikace pivovaru, směřuje k tomu, aby uprostřed čtvrti nebyl vnímán jako bariéra, ale naopak aby zůstal otevřeným prostorem a přirozenou součástí zdejšího dění,” představuje novou koncepci Petra Chovancová.

Pivovar nikdy nebyl světem, do kterého by za vysokou zdí nebylo vidět a kam by se nahlíželo jen škvírou v zavřené bráně. Stal se organickou součástí svého okolí, pomáhal lidem a lidé pomáhali jemu. Příběhy této spolupráce - třeba vznik ryze české desítky pro chlapy ze Smíchova, odvážné ukrytí měděné varny před válečnou konfiskací nebo uchovávání unikátní receptury smíchovského Granátu - se promítnou i do nové kampaně, kterou pivovar spouští.

Smíchov vždycky drží spolu: Pivovar Staropramen upevňuje pouto se čtvrtí, která...

Na svoji otevřenost a vztah s okolím navazuje Staropramen i nyní. Pivovar se stává komunitním centrem, místem, které aktivně utváří dění na Smíchově. Ať už se jedná o koncerty (během letošního léta vystoupili přímo na pivovarském dvoře skupiny Billy Talent, Monkey Business nebo PSH), setkání se sládky, kdy samotní autoři receptur smíchovských piv provází návštěvníky světem pivovaru, nebo vznik příležitostného výčepu „Pod Komínem”. Pivo v něm poteče rovnou „ze žíly” a pozvánku na jeho první otevření dostali lidé ze Smíchova i okolí.

  • Nejčtenější

5 způsobů, jak si finančně přilepšit pasivním příjmem

Komerční sdělení Peníze by neměly být náš životní cíl, ale jistě se shodneme na tom, že jsou příjemným průvodcem životem. Ne každý má...

Tisíce firem mohou podle Solární asociace zkrachovat

Komerční sdělení Do solárních elektráren před deseti lety investovaly tisíce malých a středních podniků. Aktuálně projednávaná novela...

Žena, která to umí s penězi

Komerční sdělení Prosadila se ve světě velkých peněz. Ve světě, kde je pro ženu těžké uspět. Vystoupala až na kariérní vrchol a na něm...

Central Group výrazně roste a rozšiřuje svůj pracovní tým

Komerční sdělení Central Group je největší rezidenční stavitel u nás. V Praze vlastní kolem 1,5 milionu m2 brownfieldů a pozemků...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

„Mám sprchu ve spreji!“, zmateně zakřičel. Poté utekl

Komerční sdělení Hádka s policií a útěk do lesů. Po recidivistovi zůstala v autě jen sprcha ve spreji. Sobotní pátrání se protáhlo.

Randění pod rouškou. Reportérka absolvovala sedm pokusů o seznámení

Premium „Jestli si někoho nenajdeš, než ti bude třicet, nainstaluju ti seznamku,“ oznámila mi moje nejlepší kamarádka. Patřím...

Zavřené nezavřené restaurace. Jak vypadá zapovězený společenský život?

Premium Zaplněné stoly, skupinky lidí se sklenicemi vína a smích nesoucí se až na ulici. Nejde o výjev starý víc než rok, ale o...

Mord v hospodě U Dvou koček. Zloději odnesli cigarety, víno a ruce oběti

Premium Okolo pouličních lamp tančily roje vloček. Sníh propůjčil pražským ulicím něžný a romantický vzhled. Jen jediné...

  • Další z rubriky

Zika s Schellem nabídnou „jin a jang“ pod platany za doprovodu jazzu

Komerční sdělení Netradiční spojení fotografie a soch nabídne výstava pořádaná v prostorách nákupní galerie Slovanského domu v Praze....

Zahájení výstavy Michala Škody – Přes vrstvy každodennosti

Komerční sdělení Sophistica Gallery – privátní galerie zaměřená na české výtvarné umění od druhé poloviny 20. století až po současnost...

Audioknižní novinky, se kterými vám dny rychle utečou

Komerční sdělení Najít si doma zábavu, rozptýlení od zpráv a nenechat práci ladem. Audioknihy se stávají oblíbeným řešením, jak si v...

4. Mezinárodní dětský a studentský umělecký festival, Praha 2020

Komerční sdělení UMĚNÍ V KARANTÉNĚ - Výstava obrazů, kreseb a zdobených roušek od 21. 8. do 22. 8. 2020 v Kongresovém centru Praha.

Gabriela Koukalová: Exmanžel mě podváděl a myslím, že utrácel mé peníze

Bývalá světová šampionka v biatlonu, dnes moderátorka televizního pořadu Showtime, Gabriela Koukalová přiznává v...

VIDEO: 5 triků, jak v obchodě otevřete mikrotenový sáček. Rychle a bez nervů

Suché ruce a mikrotenové sáčky - často náš největší nepřítel v obchodech. Někdy je to v oddělení pečiva či ovoce a...

Zemřel český DJ Thomas Coastline. Bylo mu 35 let

Zemřel známý český DJ Thomas Coastline, vlastním jménem Tomáš Malina. V minulosti prodělal rakovinu tlustého střeva. O...

Chci kratší pracovní týden a pět týdnů dovolené, říká Maláčová

Válka o kurzarbeit dospěla do fáze podepisování podmínek mírové dohody. Alespoň to tak působí z úst ministryně práce a...

ANALÝZA: Lidé nejsou méně ukáznění. Proč rostou počty případů a co dál

Ze současné situace neexistuje žádné jednoduché a levné východisko. Ale jedna cesta nabízí naději na relativně rychlé...