Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Kraj spustil propagační kampaň na podporu řemesel

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Se začátkem roku 2018 pokračuje Moravskoslezský kraj v aktivní podpoře řemeslných oborů. Už ve školním roce 2017/2018 zavedl přímou finanční podporu 17 učebních oborů v celkem 22 středních školách.

Kraj spustil propagační kampaň na podporu řemesel | foto: msk.cz

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Seznam všech podporovaných oborů a další informace najdete na www.msk.cz/cz/skolstvi/krajska-stipendia-100600.

Kraj spustil propagační kampaň na podporu řemesel

Program stipendií kraj navíc podpořil od 18. ledna spuštěnou propagační kampaní s názvem „ŘEMESLO MÁ RESPEKT“. MS kraj vložil do této kampaně prostředky v celkové výši cca 2 mil. Kč.

„Domnívám se, že náš kraj je proslulý právě velkým množstvím šikovných řemeslníků a manuálně zručných lidí, které jejich práce vždy dobře živila. Dokud bude práce řemeslníka vnímána veřejností a rodiči negativně jako doposud, malý zájem o jejich studium se jen velmi těžko změní,“ doplňuje náměstek hejtmana kraje Stanislav Folwarczny.

Kraj spustil propagační kampaň na podporu řemesel

Kampaň mimo jiné popírá společenské stereotypy spojené s výběrem oboru pro středoškolské studium. V rámci celkové strategie zapojil MS kraj prostředky venkovní i online propagace, kromě speciálně vytvořených webových stránek, Facebooku či reklamy na Youtube, také například 16 billboardů.

Záměrem celého projektu je zvýšení počtu přihlášek na učební obory a otevření celospolečenské diskuse spojené s budoucností kvalifikované řemeslné práce.

Přehled hlavních online propagačních kanálů:

Webová stránka remeslomarespekt.cz.
Včetně propagačních materiálů ke stažení.
Stránka Facebook https://www.facebook.com/RemesloMaRespekt/.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Sledujte šlágr jara Plzeň – Sparta živě na TV Tipsport a vsaďte si

Sledujte šlágr jara Plzeň – Sparta živě na TV Tipsport a vsaďte si

Kdo zvládne lépe šlágr jara? Sázkaři věří spíš Spartě a Plzeň tak bude po dlouhé době v neděli v roli outsidera....

Víte, kde se najíst kvalitně, rozmanitě, bez čekání a každý den jinak?

nabídka bistra

Český řetězec supermarketů a bister DELMART otevřel koncem ledna novou pobočku v obchodním centru Quadrio na Národní...

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Nejjednodušší cestou, jak v současné době rostoucích cen elektřiny uspořit, je najít si vhodnou alternativu. Tedy...

Ideální čas proměnit váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

Ideální čas proměnit Váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

S příchodem jara nastává čas změn a nových začátků. Napadlo vás ale, že by změna vaší roky opotřebované koupelny mohla...

Keramika Soukup: rodinné impérium zrozené z vize a houževnatosti

Jak Český chřest obnovil tradici „buržoazní“ zeleniny

Příběh Keramiky Soukup připomíná „americký sen“. Jejímu majiteli se podařilo vybudovat prosperující podnik navzdory...

Další z rubriky

Vyhodnocení kampaně „Už to nevidíme černě“

Vyhodnocení kampaně „Už to nevidíme černě“

V listopadu loňského roku odstartoval Dopravní podnik Ostrava kampaň „Už to nevidíme černě“, která se zaměřila na...

Kraj spustil propagační kampaň na podporu řemesel

Kraj spustil propagační kampaň na podporu řemesel

Se začátkem roku 2018 pokračuje Moravskoslezský kraj v aktivní podpoře řemeslných oborů. Už ve školním roce 2017/2018...

Dopravní podnik Ostrava navýší rozpočet na úklid vozidel o 100 %

Dopravní podnik Ostrava navýší rozpočet na úklid vozidel o 100 %

Dopravní podnik Ostrava pokračuje ve svém úsilí zajistit svým cestujícím co nejčistší interiéry a exteriéry vozidel a...

Najdete na iDNES.cz