Kniha Štefana Ihnata vrhá Kritický pohled na marketing

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
V síti knihkupectví Neoluxor, Academie nebo v nakladatelství Aleš Čeněk nově spatříte publikaci Kritický pohled na marketing, která si klade za cíl vysvětlit všechny mýty, jimiž je online marketing z laického pohledu opatřen.

Kniha Štefana Ihnata vrhá Kritický pohled na marketing | foto: CRITICAL

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Štefan Ihnat ze společnosti CRITICAL, která se zabývá tvorbou webů a internetovým marketingem, už jednu knihu napsal. Tehdy to byl Kritický pohled na web a obsah rovněž radil nejen se základními principy, ale také s tím, jak vybrat kvalitního dodavatele.

Kniha poradí, jak vypadá odborník na internetový marketing

Jedním z hlavních úkolů Kritického pohledu na marketing je vysvětlit laikům, jak si vybrat správnou agenturu nebo soukromého specialistu, který se postará o firemní web. Všichni totiž slibují hory doly, ale skutečnost bývá často jiná, o čemž jste se možná už sami přesvědčili.

Kniha chce všem pomoci, aby nedělali chyby, které už udělali jiní. Své čtenáře připraví na mnohé problémy, s nimiž je možné setkat se při výběru dodavatele, naučí je základní pojmy, aby mohli komunikovat s profesionály a zlepší jejich pozici při vyjednávání o ceně. Neznalý člověk kývne na cokoliv. Ten, který se v oboru aspoň trochu vyzná, už bude přemýšlet.

Obsaženy jsou základy online marketingu

Publikace je rozdělená do přehledných částí, které vás provedou celým procesem zcela od základů. Začíná se analytikou, pokračuje přes hromadné rozesílání e-mailů, vyhledávače a SEO, klíčová slova, registrace do katalogů, PPC reklamy, remarketing a sociální sítě.

Kniha je určená majitelům a zaměstnanců středních či menších firem, živnostníkům a všem ostatním, kteří chtějí mít aspoň základní znalosti o online marketingu, jenž hýbe světem. Všechno je dnes na internetu, a tak i Kritický pohled na marketing je možné stáhnout si jako e-book. Ten je k sehnání přímo na webu Critical.cz.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Samsung, nebo iPhone, to je oč tu běží

Black friday

Sparta, nebo Slavia? Blondýnky, nebo brunetky? Kančí se šípkovou, nebo se zelím? Svět je plný dilemat, což platí...

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

Při příležitosti festivalu Whisky Life Prague navštívil Prahu John Quinn, Global Brand Ambassador irské whiskey...

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Sedíte právě nad výpočty a cenami svého budoucího domu či přestavby? Myslete na to, aby se úspora v materiálu...

Série IT povídek Backend Stories se dočkala pokračování

Série IT povídek Backend Stories se dočkala pokračování

Právě vychází nová povídka z edice Backend Stories, 700 EXABYTŮ NESMRTELNOSTI od Julie Novákové. Za vědeckofantastickou...

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na originální Priessnitzovy zábaly

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na originální Priessnitzovy zábaly

V již šestém ročníku grantového programu Komerční banky a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP...

Další z rubriky

DELTA hovořila k tématu digitalizace na konferenci Real Estate Market

Erik Štefanovič – téma: Digitalizace ve stavebnictví

Financování nemovitostí, problematika bytového trhu či perspektivy kancelářských budov a mnohá další témata byla...

Lidé už nechodí pro půjčku do banky. Obracejí se přímo na lidi

Lidé už nechodí pro půjčku do banky. Obracejí se přímo na lidi

To, co se před lety zdálo nepředstavitelné, je skutečností. Kvůli půjčce už lidé nechodí na pobočku, stačí jim...

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

Při příležitosti festivalu Whisky Life Prague navštívil Prahu John Quinn, Global Brand Ambassador irské whiskey...

Najdete na iDNES.cz