Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Keramika Soukup: rodinné impérium zrozené z vize a houževnatosti

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Příběh Keramiky Soukup připomíná „americký sen“. Jejímu majiteli se podařilo vybudovat prosperující podnik navzdory nepříznivým výchozím podmínkám. Dnes je jeho firma synonymem kvalitních obkladů, dlažby, sanitární keramiky a vynikajícího servisu.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jak Český chřest obnovil tradici „buržoazní“ zeleniny | foto: Česká spořitelna a.s.

Jiří Soukup to neměl na prahu dospělosti v 70. letech minulého století jednoduché. Tehdejší doba mu neumožnila studovat, a navíc utrpěl úraz, který mu způsobil trvalé postižení. Už tehdy se mu hodily vlastnosti zděděné po předcích – pracovitost, poctivost a houževnatost. Povoláním se mu nakonec stala profese, kterou měl do té doby jen jako brigádu – obkladač.

Česko-slovenský sukces

Rok 1989 přinesl do života Jiřího Soukupa velkou změnu. Začal se věnovat obkladačskému řemeslu v Německu, kde mimo jiné absolvoval mistrovské zkoušky a získal zkušenosti s novými technologiemi, které se u nás tehdy ještě nepoužívaly. V roce 1992 se rozhodl začít s podnikáním v rodné Plzni.

Jak Český chřest obnovil tradici „buržoazní“ zeleniny

Od svého vzniku před více než 25 lety se firma neustále rozvíjí. Hlavní sídlo a sklady jsou od roku 1996 v Plzni-Křimicích, kde je na ploše 2100 m2 vystaveno přes 100 vzorových koupelen. V roce 1997 vstoupila firma na Slovensko, kde je v současné době jedničkou na trhu. V České republice má firma již 18 poboček.

Od architektonických památek po žižkovský vysílač

Keramika Soukup vedle obkladů, dlažeb a sanity nabízí také dveře, kování či podlahové krytiny a široký sortiment stavební chemie. „Když si zákazníci zařizují byt nebo dům, potřebují řešit všechny věci současně a my jim chceme umožnit, aby si mohli všechno v klidu vybrat na jednom místě,“ upřesňuje majitel.

Firma se však rovněž podílí na mnoha projektech v zahraničí a ve veřejném sektoru. Mezi ojedinělé zakázky, na kterých Keramika Soukup pracovala, patří například interiér žižkovského televizního vysílače, zaoceánské lodi Queen Mary 2 či rekonstrukce některých architektonických památek.

Rodinná tradice pokračuje

Do budoucna Jiří Soukup plánuje nechat vedení firmy celé na svých potomcích a věnovat se už jen vlastním developerským projektům. Pokud jde o firmu a její projekty, je mu finančním partnerem Česká spořitelna. „Kdykoli banku potřebuji, je tady. Díky spolupráci s ní je chod firmy hladší a zjednodušila se také spousta dalších věcí, které jsou součástí našeho každodenního provozu. Při setkáních panuje až rodinná atmosféra, a co oceňuji především, je to, jakým způsobem Česká spořitelna vzájemně propojuje firmy.“

Na podnikání Jiřího Soukupa nejvíce baví práce s lidmi a vyhledávání nových obchodních příležitostí. Velkou radost mu dělají jeho děti, které s ním ve firmě pracují: „Když vidím, jak Jiří a Jana fungují a jak umí například jednat s obchodními partnery, vím, že se na ně mohu naprosto spolehnout a že firma je v dobrých rukou.“ Jméno Soukup, které firma nese, tak teď už bude obhajovat další generace a rodinná tradice může pokračovat.

Zaujal vás příběh rodinné firmy Keramika Soukup? Navštivte stránky www.csas.cz/korporace a přečtěte si víc.


Nejčtenější

Víte, kde se najíst kvalitně, rozmanitě, bez čekání a každý den jinak?

nabídka bistra

Český řetězec supermarketů a bister DELMART otevřel koncem ledna novou pobočku v obchodním centru Quadrio na Národní...

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Nejjednodušší cestou, jak v současné době rostoucích cen elektřiny uspořit, je najít si vhodnou alternativu. Tedy...

Ideální čas proměnit váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

Ideální čas proměnit Váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

S příchodem jara nastává čas změn a nových začátků. Napadlo vás ale, že by změna vaší roky opotřebované koupelny mohla...

Keramika Soukup: rodinné impérium zrozené z vize a houževnatosti

Jak Český chřest obnovil tradici „buržoazní“ zeleniny

Příběh Keramiky Soukup připomíná „americký sen“. Jejímu majiteli se podařilo vybudovat prosperující podnik navzdory...

Finále Plzeň: jediný festival domácí audiovizuální tvorby

Karel Dobrý ve snímku Hastrman

Filmová přehlídka Finále Plzeň oslaví na jaře své jednatřicáté narozeniny. Od 19. do 24. dubna 2018 nabídne to nejlepší...

Další z rubriky

Jak měřit moment produkty značky Tohnichi

Jak měřit moment  produkty značky Tohnichi

Společnost NATIS s.r.o. dodává momentové klíče, šroubováky a pneumatické utahováky předního světového výrobce...

Uvažujete o realizaci kovaného plotu? Máme 5 jeho hlavních předností

Uvažujete o realizaci kovaného plotu? Zde je 5 jeho hlavních předností

K modernímu bydlení ve vile či jakémkoli jiném typu rodinného domu patří stylový a funkční exteriér. Jeho základem by...

Bayer posiluje svou značku

Bayer posiluje svou značku

Dynamické, otevřené, osobní...To jsou aktuální atributy inovovaného loga společnosti Bayer. Jak CEO společnosti Werner...

Najdete na iDNES.cz