Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Když běžný helpdesk nestačí, musí přijít na řadu mobilní

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Firmy a instituce z nejrůznějších oborů si v minulých letech oblíbily používání systémů helpdesk pro řízení požadavků jejich klientů. Důvodů je pro to mnoho, ale mezi nejvýznamnější určitě patří efektivnější vyřizování požadavků a jejich centralizace.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Když běžný helpdesk nestačí ...

To firmě přináší mnoho výhod počínaje skvělým přehledem nad přijatými požadavky až po spokojeného klienta, který je vždy informován o stavu, v jakém se jeho požadavek nachází.

V neposlední řadě má každý uživatel helpdesku možnost se k řešení svého požadavku vyjádřit, což posiluje důvěru klienta. Ať už používáte helpdesk na hlášení IT problémů, jako firemní úkolovník (taskmanagement), na reklamace či jiný typ servisního požadavku, ne vždy jste u obrazovky počítače či notebooku. Jak v takovém případě zadat požadavek tak, aby mohl být co nejdříve a efektivně zpracován?

Mobilní helpdesk: dejte klientům důkaz spolehlivosti

Moderní a sofistikované řešení nabízí pardubická firma ComArr. Ta rozšířila standardní webový formulář o možnost zadávat požadavek přes chytrý telefon, který se u mnohých uživatelů stal každodenním společníkem jak v práci, tak v soukromí.

Systém TaskPool, který je na trhu již od roku 2003 a využívají jej stovky klientů z různých oborů, prochází dynamickým vývojem a snaží se nejen držet krok s dobou, ale také plnit roli inovátora.

Důvody vysvětluje sales consultant Pavel Novák ze společnosti ComArr: "Již delší dobu se snažíme najít způsoby lepšího a kvalitnějšího způsobu zadávání požadavků do systému, který využívají naši klienti nejen v ČR, ale také v SR a Německu. Jelikož se v tuto dobu vyrábí více chytrých telefonů, než se rodí lidí, dá se predikovat, že do jednoho až dvou let budou mít na trhu tato zařízení většinový podíl. Vzhledem k tomu je již jasné, že ideální prostředek pro jednoduché zadání požadavku je právě chytrý telefon."

Mobilní helpdesk: jednoduché řešení přístupné všem

Mobilní helpdesk má oproti desktopovému řešení řadu výhod. Nečeká se se zadáním požadavku na příchod do kanceláře, ale úkol se zadává okamžitě v terénu.

Při vytváření můžete použít další funkce mobilního zařízení, jako je fotoaparát, diktafon či GPS údaje o poloze zadavatele. A pokud nejste v danou chvíli připojeni k internetu, lze požadavek jednoduše odeslat později.

Složité popisování problému je tak minulostí - vše můžete zdokumentovat obrazem i hlasem. Ne nadarmo se říká, že fotografie vydá za tisíc slov.

Mobilní helpdesk pomáhá zvyšovat počet spokojených zákazníků

Pokud si firma váží svých zákazníků, dělá vše pro to, aby se k ní vraceli. A to udělají jenom v případě, že jsou s firemními službami spokojeni.

Spokojenost klienta samozřejmě samotný systém nezajistí, ale umožní pohodlnější a přesnější zadání požadavku a urychlí komunikaci mezi zadavatelem a řešitelem, čímž uspíší samotné řešení problému. A to zákazníci ocení. Proč tedy zákazníkům nejít naproti?

Podrobné informace o produktu TaskPool najdete na internetové adrese www.taskpool.cz .

Autor:

Nejčtenější

Buďte sebevědomější - augmentace prsou.
Na klinice Leticia vám výběr prsních implantátů usnadní 3D simulace

Plastická chirurgie si v dnešní době dokáže poradit nejen s úpravou nosu, rtů a břicha, ale také se zvětšením prsou, a to několika různými způsoby. Nejčastější...  celý článek

Sázkař „barchen“ vsadil na volby desetitisíce. Podívejte se na jeho tipy.
Sázkař „barchen“ vsadil na volby desetitisíce. Podívejte se na jeho tipy

Vyhraje hnutí ANO nebo nakonec urvou vítězství rostoucí Piráti? Přečtěte si tipy sázkaře „Barchena“ z Tipsportu, největší komunity sázkařů.   celý článek

Triumf Kodaně ve Zlíně? Tipér Fila10 míří na výhru 552 000 Kč.
Triumf Kodaně ve Zlíně? Tipér Fila10 míří na výhru 552 000 Kč

České trio se dnes pustí do dalších bitev v Evropské lize. Slavii čeká těžká bitva s Villarrealem, Zlín s Kodaní a Plzeň se vydá pro tři body do Lugana.  celý článek

Instalujte sprchový kanálek
Instalujte sprchový kanálek

Sprchový kout v úrovni podlahy. A místo kulatého odtoku podélný. I tomuto současnému trendu v koupelnách, liniovému odvodnění sprchy, lze dostát vlastními...  celý článek

Dnes večer to budou přestřelky, tuší tipér mareknuny a míří na 1 149 008 Kč.
Dnes večer to budou přestřelky, tuší tipér mareknuny a míří na 1 149 008 Kč

Středeční program ozdobí bitvy AS Řím s Chelsea nebo Benfiky s Manchesterem. Kdo si dojde pro tři body? Podívejte se na tipy zkušených borců z největší...  celý článek

Další z rubriky

Beenode je pro firmy skvělým dárkem i bezpečnostním prvkem.
Beenode je pro firmy skvělým dárkem i bezpečnostním prvkem

Stále ve své firmě hledáte klíče od skladů? Poohlížíte se po nápaditém a originálním dárku pro obchodní partnery či zaměstnance? Přejete si rozšířit sortiment...  celý článek

Top aplikace nejen pro manažery
Top aplikace nejen pro manažery

Dnes pro vás internetový obchod Huramobil.cz připravil super aplikace do kanceláře, které ocení nejen manažeři. S těmito aplikacemi můžete mít pod kontrolou...  celý článek

Bezpečností řešení IBM Trusteer Mobile
KB nabízí bezpečnostní řešení pro mobilní bankovnictví

Bezpečí je v souvislosti s internetem a mobilní komunikací skloňováno stále častěji. Vše nasvědčuje tomu, že právě bezpečnost bude v oblasti bankovních a...  celý článek

Kočárky, které přežijí i dva raubíře.
Kočárky, které přežijí i dva raubíře.

Přečtěte si recenze kočárků na eMimino.cz a vyberte ten nejlepší.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.