KB přichází s novinkou v obsluze malých firem a živnostníků

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Malé podniky a živnostníci jsou páteří české ekonomiky. My se v tomto textu chceme zaměřit na to, jak k jejich obsluze přistupují tuzemské banky a co nového pro ně chystají. Zeptali jsme se proto Vladimíra Jeřábka, člena představenstva Komerční banky (KB).

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

KB přichází s novinkou v obsluze malých firem a živnostníků | foto: Komerční banka a.s.

Mohou malé podniky a živnostníci očekávat nějakou významnější změnu v podpoře ze strany bank?
Rozhodně mohou, alespoň tedy v Komerční bance. Jako banka, která je tradičním partnerem malých firem a živnostníků jsme si uvědomili, že s úspěšným růstem našich klientů rostou i jejich specifické potřeby. Nejedná se již jen o běžné bankovní služby, ale i kvalitní poradenství a individuální řešení v celém rozsahu finančních služeb. To vyžaduje větší míru specializace. 

Od letošního dubna na části našich poboček v Jihomoravském kraji zavádíme nový přístup ke klientům ze segmentu malých podniků a živnostníků. Na třech pobočkách, a to konkrétně v Brně – Černá Pole, Blansku a Hodoníně, jsme vytvořili tzv. Firemní centra, jejichž cílem je nabídnou klientům služby a poradenství v rozsahu, který byl dosud na tomto trhu vyhrazen pouze velkým firmám.

Co nový přístup klientům nabídne?
Firemní centra přináší koncentraci odbornosti a specializované podpory, umožňující kvalitnější poradenství a rychlejší zajištění individuálních klientských potřeb, než na standardních pobočkách s nabídkou univerzálních služeb.

Pokud mám být konkrétnější, jedná se například o odbornější obsluhu, prostory umožňující představení technických novinek, jako třeba mobilního bankovnictví pro firemní klienty, internetovou platformu pro ošetření měnových rizik nebo zařízení pro akceptaci platebních karet. Součástí služeb je i pokryti individuálních potřeb majitelů a managementu firem, nebo nabídka produktů pro zaměstnance. Bankovní poradci klientů obsluhovaných na uvedených pobočkách zajistí zároveň přístup k nabídce produktů dalších členů finanční skupiny KB, např. leasingu nebo financování nákupu automobilů, dopravní techniky či technologie, faktoringu, pojištění, poradenství v oblastech využití EU fondů, zahraničního obchodu, investic a další.

Znamená to tedy, že klient z Břeclavi, který chce využívat tyto kvalitnější služby v Hodoníně, musí změnit pobočku?
Naše představa je taková, že do Firemních center budou směřováni vybraní klienti z okolních univerzálních poboček, přičemž jejich původní pobočka jim bude nadále plně k dispozici. Jak jsou zvyklí, budou na svých původních pobočkách moci nadále využívat služeb každodenního bankovnictví a provádět hotovostní operace. 

Pro složitější služby nebo zajištění individuálního poradenství bude pak těmto klientům k dispozici bankovní poradce z Firemního centra. Pro zvýšení komfortu a dostupnosti obsluhy zavádíme zároveň možnost jednání s bankovním poradcem nebo dalšími specialisty banky formou video rozhovoru. Ten může probíhat buď z prostor vytvořených pro tyto účely na domovských pobočkách klientů, nebo spojením s klientem dle jeho volby a dostupnosti.

Proč jste se rozhodli pro Jihomoravský kraj a kdy plánujete rozšířit tuto službu do dalších krajů?
Volba Jihomoravského kraje neměla žádný speciální důvod s výjimkou velkého apetitu koncept pilotovat. Vybrané pobočky nám umožní vyzkoušet nový model obsluhy jak v prostředí velkého města a vysoké koncentrace klientů, tak obsluhy klientů z většího počtu vzdálenějších menších poboček.

Naší prioritou je nejprve během následujících měsíců ověřit zájem a vnímání našeho nového přístupu ze strany klientů a na základě jejich připomínek celý koncept finálně odladit. Nemáme zatím konkrétní termín pro rozšíření služby do zbytku naší pobočkové sítě, nicméně rádi bychom to zvládli v letošním roce.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Co muže více potěší nežli lahev nejoceňovanější whisky na světě?

Co muže více potěší nežli lahev nejoceňovanější whisky na světě?

Nejedna žena před Vánocemi přemýšlí, čím by potěšila svůj mužský protějšek. Přeci jenom – rozzářené mužské oči u...

Češi na internetu riskují a ztrácejí kontrolu nad svými online daty

Češi na internetu riskují a ztrácejí kontrolu nad svými online daty

Češi si na internetu se svými údaji počínají neopatrně, zjistili odborníci z Kaspersky Lab. Navíc skoro třetina rodičů...

Jak na nejlepší řízky

Jak na nejlepší řízky

Štědrý den je den, kdy vrcholí všechny přípravy vánočních svátků. Dárky jsou koupené, zabalené, výzdoba je hotová,...

Tato zima bude bez propadlých kanálů a výmolů

Tato zima bude bez propadlých kanálů a výmolů

Firma POKLOPSYSTEM s.r.o. přináší dobrou zprávu pro řidiče. V letošní zimě nemusí nikde být výmoly a propadlé nebo...

Moderní inkousty nahrazují klasické chodbové tiskárny

Moderní inkousty nahrazují klasické chodbové tiskárny.

Uvažujete o koupi nové flotily tiskáren a nevíte si rady při výběru? Inkoustová technologie HP PageWide je něco jako...

Další z rubriky

Vypravit armatury na stavbu v Ománu? Vyšší dívčí, vtipkují skladníci

„Vypravit armatury na stavbu v Ománu? Vyšší dívčí“, vtipkují skladníci

Téměř tisíc položek sortimentu skladem k okamžitému odběru a neuvěřitelných 38 tisíc položek zboží celkem eviduje...

Pro naše oči je podzim velmi náročné období

Pro naše oči je podzim velmi náročné období!

Zrak je nejdůležitějším lidským smyslem, přesto mnoho z nás nevěnuje svým očím patřičnou pozornost. Přitom oční choroby...

Hemoroidy nebo řitní trhliny – trápení mnoha lidí.

Konec s hemoroidy a fissurami – řitními trhlinami!

V květnu 2002 společnost ON CLINIC, s.r.o. – ProctoClinic, která má sídlo v centru Prahy, otevřela pobočku i v centru...

Najdete na iDNES.cz