JYSK upravuje sortiment i prodejny. První je v Českých Budějovicích

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Společnost JYSK buduje stále nové prodejny, ale nezapomíná ani na ty stávající. S novým konceptem prodejen zmizí tmavé koberce a objeví se zcela nové prodejní sekce. To vše již koncem března několika prodejnách po celé České republice.

JYSK upravuje své prodejny. Vznikají nové sekce a celkový vzhled prochází změnami. | foto: Zdroj: JYSK

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

V současné době má společnost JYSK na Českém trhu již 83 prodejen, ve kterých nabízí široký sortiment. JYSK dlouhodobě pracuje na úpravě prodejen tak, aby co nejvíce vyhovovaly zákazníkům. Momentálně tedy například probíhají úpravy rozložení a celkového vzhledu prodejen a také se připravuje outlet sekce, kde bude možné vybírat především ze zlevněných produktů.

JYSK však stále pracuje na inovacích a na větším komfortu zákazníků, a proto se rozhodl přebudovat rozložení některých prodejen i jejich vzhled. Jedná se o investici, která jde vstříc především zákazníkům.

Po celém světě využívá JYSK ve svých prodejnách tři koncepty a s jedním z nich se můžeme setkat i v Čechách. Původní koncept se s postupujícími roky vyvíjí a stále roste současně s prodejnami a potřebou vystavovat stále nový sortiment. Zákazníci díky tomu mohou na prodejních plochách obdivovat stále více inspirací a sezónních prvků.

„S rozšiřováním prodejen vzrostla i potřeba urychlit fázi výprodeje sortimentu z minulých sezón a také vytvořit na prodejních plochách místo pro novinky a uvolnit prostor ve skladech. Rozhodli jsme se vytvořit ve vybraných prodejnách speciální prostor pro výprodej staršího sortimentu, takzvaný „outlet“,“ říká Peter Brányik, generální ředitel společnosti JYSK.

Nové sekce můžete již navštívit v Českých Budějovicích

První prodejna, kterou JYSK přebudoval a vytvořil v ní i prostor pro outlet sekci, je v Českých Budějovicích. K ní v budoucnu přibude i prodejna v Jihlavě a v budoucnu i v dalších městech. Na Slovensku vznikají outlet sekce v rámci prodejen v Banské Bystrici, Košicích a v Bratislavě.

Snažíme se nabídnout zákazníkům to, co aktuálně chtějí.  Momentálně vytváříme...

Snažíme se nabídnout zákazníkům to, co aktuálně chtějí. Momentálně vytváříme outlet sekce,“ komentuje Peter Brányik.

„Cílíme na prodejny s vysokým obratem, návštěvností a s nadprůměrnou prodejní plochou. Potřebovali jsme outlet sekci umístit do prodejen tak, abychom neukrojili ze standardní prodejní plochy,“ dodává Brányik.

Outlet sekce bude fyzicky oddělená od zbývající části prodejny a liší se i způsobem prodeje. Zboží zde bude k dostání přímo na paletách. Zařazen sem bude především cenově zvýhodněný sortiment.

„Zákazníci po celém světě očekávají od nákupů stále víc a my jim chceme vyhovět. Přehodnocujeme vzhled našeho řetězce, a kromě nepolevující expanze pamatujeme i na prodejny, jejichž otevřením jsme vstupovali na český trh,“ říká Peter Brányik, generální ředitel společnosti JYSK.

Ve chvíli, kdy vejdete do prodejny JYSK, můžete si povšimnout tmavomodrého koberce, chladných bílých stěn a mnohých marketingových materiálů, které se snaží upoutat vaši pozornost. Toto je jen několik prvků z širšího výčtu elementů, které se v budoucnosti změní. Prvním výrazným krokem k novému vzhledu je světlá dřevěná podlaha, která postupně nahradí tmavé koberce.

Těmito změnami se JYSK pokouší vyjít vstříc zákazníkovým představám, zpříjemnit mu dobu strávenou na prodejně a usnadnit mu celý nákupní proces. Obdobně si počíná i na svých prodejních stránkách www.jysk.cz. Prodejnu s novým vzhledem a zcela novým uspořádáním mohou zákazníci navštívit v Českých Budějovicích již od 15. března 2018.


Nejčtenější

Bývalý profesionální cyklista to roztáčí ve světě elektrokol

Jakub Danačík na horském elektrokole MTF MOUNT 7.0.

Startoval v řadě velkých cyklistických závodů po celém světě, doma se stal v roce 2007 mistrem republiky v silničním...

Mountfield rozjíždí prodej elektrokol

Jízdu po zpevněných cestách si nádherně užijete na trekingovém či krosovém...

Společnost Mountfield zahájila ve čtvrtek 29. listopadu ve všech svých prodejnách v České republice, na Slovensku...

Televizní svět čekají změny. Připravte se včas s O2 TV

Televizní světě čekají změny. Připravte se včas s O2 TV.

Svět technologií se neustále vyvíjí. Už v únoru 2021 totiž svůj oblíbený seriál, film nebo diskuzní pořad nenaladí ti,...

OLED: nejvyšší kvalita televizního zobrazení

OLED – nejvyšší kvalita televizního zobrazení

Ploché televizory, tak jak je známe dnes, vstoupily na trh zhruba v polovině poslední dekády minulého století, kdy...

Češi chtějí místo zlatého prasátka raději vánočního medvěda.

Češi opouštějí od zlatého prasátka, místo něho očekávají vánočního medvěda

Zlaté prasátko je spojeno s půstem a vánoční medvěd z e-shopu GRIZLY.cz přináší tolik dobrůtek, že by to člověk určitě...

Další z rubriky

Nezapomínejte na večeři. Přináší zdravotní benefity i rodinnou pohodu

Knäckebrot

Věděli jste, že pouhých 6 % občanů České republiky má denně teplou večeři? Češi jsou totiž stále méně ochotni trávit...

Galerie Harfa vás mezi vánočními nákupy naučí i vyrábět ozdoby

Dana Batulková a Mariana Prachařová

Vyrábět vánoční ozdoby, péct cukroví nebo zdobit perníčky se můžete přijít naučit každý adventní víkend v prostorách...

Vybírání hraček: Jak svému dítěti dopřát tu nejlepší a nejbezpečnější?

Vybírání hraček: Jak svému dítěti dopřát tu nejlepší a nejbezpečnější?

Výběr hraček – o Vánocích aktuální téma, že? Kromě dobrého nápadu se vyplatí brát ohled také na to, co vašemu dítěti...

Najdete na iDNES.cz