Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

JYSK upravuje sortiment i prodejny. První je v Českých Budějovicích

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Společnost JYSK buduje stále nové prodejny, ale nezapomíná ani na ty stávající. S novým konceptem prodejen zmizí tmavé koberce a objeví se zcela nové prodejní sekce. To vše již koncem března několika prodejnách po celé České republice.

JYSK upravuje své prodejny. Vznikají nové sekce a celkový vzhled prochází změnami. | foto: Zdroj: JYSK

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

V současné době má společnost JYSK na Českém trhu již 83 prodejen, ve kterých nabízí široký sortiment. JYSK dlouhodobě pracuje na úpravě prodejen tak, aby co nejvíce vyhovovaly zákazníkům. Momentálně tedy například probíhají úpravy rozložení a celkového vzhledu prodejen a také se připravuje outlet sekce, kde bude možné vybírat především ze zlevněných produktů.

JYSK však stále pracuje na inovacích a na větším komfortu zákazníků, a proto se rozhodl přebudovat rozložení některých prodejen i jejich vzhled. Jedná se o investici, která jde vstříc především zákazníkům.

Po celém světě využívá JYSK ve svých prodejnách tři koncepty a s jedním z nich se můžeme setkat i v Čechách. Původní koncept se s postupujícími roky vyvíjí a stále roste současně s prodejnami a potřebou vystavovat stále nový sortiment. Zákazníci díky tomu mohou na prodejních plochách obdivovat stále více inspirací a sezónních prvků.

„S rozšiřováním prodejen vzrostla i potřeba urychlit fázi výprodeje sortimentu z minulých sezón a také vytvořit na prodejních plochách místo pro novinky a uvolnit prostor ve skladech. Rozhodli jsme se vytvořit ve vybraných prodejnách speciální prostor pro výprodej staršího sortimentu, takzvaný „outlet“,“ říká Peter Brányik, generální ředitel společnosti JYSK.

Nové sekce můžete již navštívit v Českých Budějovicích

První prodejna, kterou JYSK přebudoval a vytvořil v ní i prostor pro outlet sekci, je v Českých Budějovicích. K ní v budoucnu přibude i prodejna v Jihlavě a v budoucnu i v dalších městech. Na Slovensku vznikají outlet sekce v rámci prodejen v Banské Bystrici, Košicích a v Bratislavě.

Snažíme se nabídnout zákazníkům to, co aktuálně chtějí.  Momentálně vytváříme...

Snažíme se nabídnout zákazníkům to, co aktuálně chtějí. Momentálně vytváříme outlet sekce,“ komentuje Peter Brányik.

„Cílíme na prodejny s vysokým obratem, návštěvností a s nadprůměrnou prodejní plochou. Potřebovali jsme outlet sekci umístit do prodejen tak, abychom neukrojili ze standardní prodejní plochy,“ dodává Brányik.

Outlet sekce bude fyzicky oddělená od zbývající části prodejny a liší se i způsobem prodeje. Zboží zde bude k dostání přímo na paletách. Zařazen sem bude především cenově zvýhodněný sortiment.

„Zákazníci po celém světě očekávají od nákupů stále víc a my jim chceme vyhovět. Přehodnocujeme vzhled našeho řetězce, a kromě nepolevující expanze pamatujeme i na prodejny, jejichž otevřením jsme vstupovali na český trh,“ říká Peter Brányik, generální ředitel společnosti JYSK.

Ve chvíli, kdy vejdete do prodejny JYSK, můžete si povšimnout tmavomodrého koberce, chladných bílých stěn a mnohých marketingových materiálů, které se snaží upoutat vaši pozornost. Toto je jen několik prvků z širšího výčtu elementů, které se v budoucnosti změní. Prvním výrazným krokem k novému vzhledu je světlá dřevěná podlaha, která postupně nahradí tmavé koberce.

Těmito změnami se JYSK pokouší vyjít vstříc zákazníkovým představám, zpříjemnit mu dobu strávenou na prodejně a usnadnit mu celý nákupní proces. Obdobně si počíná i na svých prodejních stránkách www.jysk.cz. Prodejnu s novým vzhledem a zcela novým uspořádáním mohou zákazníci navštívit v Českých Budějovicích již od 15. března 2018.


Nejčtenější

Rosnička ozdraví každý domov. Včetně jeskyně

Hyla ozdraví váš domov, ušetří čas strávený uklízením i peníze.

Hyla je latinsky rosnička. Žije v čistém prostředí a umí ho i vytvořit. Na začátku naší Hyly byl příběh milujícího...

Krásně upravená zahrada celé léto. Pomůže AKU pomocník

AKU plotové nůžky Patriot HT56 40V mají kvalitní nože střižné lišty řezané...

Žádný rámus, exhalace ani dolévání drahého benzinu nebo tahání kabelů. Snadné ovládání a jen minimální údržba. To vše...

Výběr školního batohu není věda, ale jen když víte, na co se zaměřit

Výběr školního batohu není věda - ale jen, když víte, na co se zaměřit

Prázdniny pomalu končí a blíží se další školní rok. Rodiče nejen prvňáčků by měli dobře rozmyslet, jaký batoh či...

Korejští dobrovolníci opět pomáhali v regionu

Korejští studenti přijeli pomáhat na Vysočinu

Na dva týdny v srpnu přiletělo dvacet čtyři korejských studentů a deset zaměstnanců korejské firmy KHNP, která je...

Dřevními peletami se dá vytápět pohodlně i levně

Dřevními peletami se dá vytápět pohodlně i levně

Topení dřevním peletami v naší zemi už dávno není exotická záležitost. Několik desítek tisíc domů v ČR je tímto...

Další z rubriky

Dokonalý úklid domácnosti s vysavačem Vivenso

Dokonalý úklid domácnosti s vysavačem Vivenso

Úklid nemusí trvat celý den nebo víkend. Stačí k tomu mít pomocníka, který vám práci usnadní a urychlí. Přesně takový...

Výběr školního batohu není věda, ale jen když víte, na co se zaměřit

Výběr školního batohu není věda - ale jen, když víte, na co se zaměřit

Prázdniny pomalu končí a blíží se další školní rok. Rodiče nejen prvňáčků by měli dobře rozmyslet, jaký batoh či...

Letní krása od Mary Kay

Mary Kay Odličovač očí: 510,- Kč

Buďte v teplých letních dnech stále krásná s přípravky Mary Kay.

Najdete na iDNES.cz