Za vším je vášeň, říká, majitelka kavárny Láskomina v Pacově

Komerční sdělení
Na svých toulkách Vysočinou se nezapomeňte zastavit v Pacově, kde na vás čeká kouzelná kavárna a cukrárna Láskomina s vlastní cukrářskou výrobou nejen vyhlášených čokoládových pralinek.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Za vším je vášeň, říká Nikoleta Müllerová, majitelka kavárny Láskomina

Za vším je vášeň, říká Nikoleta Müllerová, majitelka kavárny Láskomina | foto: RETAIL SPACE, s.r.o.

Majitelka Láskominy Nikoleta Müllerová nám nadšeně povyprávěla, jaký byl prvotní nápad otevřít vlastní kavárnu, i jak začala vyrábět prvotřídní pralinky, na které si lidé neváhají přijet ze širokého okolí.

Varování: Při čtení budete mít nezvladatelnou chuť na sladké.

Jaký je příběh za kavárnou a cukrárnou Láskomina?

Za vším je vášeň. Vášeň pro čokoládu, pro staré baráky a v neposlední řadě pro všechno, co dělám. Původně jsem podnikala v oblasti obchodních center, ale pak přišly děti a já jsem chtěla zvolnit pracovní tempo a také dělat něco přímo tady v Pacově.

Jezdila jsem s kočárkem kolem tohoto starého domu a říkala si, jaká je škoda, že jen tak chátrá. Chtělo by ho nějak oživit. A najednou se tam objevila cedule „na prodej“. To byl začátek příběhu Láskominy. Rozhodli jsme se s partnerem, že dům koupíme a uděláme v něm malou kavárničku. Trvalo téměř celý rok, než se nám podařilo objekt opravit. Nakonec i nás samotné překvapilo, jak velký projekt z toho je. Jenom dětská herna má asi 165 m2. A to ještě pořád nejsme u konce.

Za vším je vášeň, říká Nikoleta Müllerová, majitelka kavárny Láskomina

Vyrábíte vlastní sladkosti a vyhlášené pralinky, které jsou lahodné a vymazlené i na pohled. Jak jste se dostala k jejich výrobě?

Všechno to začalo v době, kdy jsem žila a studovala v Belgii. Tam jsem získala „zdravou závislost“ na čokoládě, hlavně pralinkách. Zbožňovala jsem ty obchůdky. Vozila jsem domů pralinky po kilech, abych udělala radost rodině, kamarádům a známým. Trvalo sice mnoho let, než to dozrálo do rozhodnutí mít vlastní výrobnu pralinek, ale člověk si někdy musí na ten správný okamžik počkat.

Vlastní cukrářská výroba bylo to, na čem jsem chtěla stavět. Zakládám si na kvalitních surovinách a snažím se o moderní přístup. Receptury mám z Belgie, ale i z Francie nebo ze Švýcarska. Každý rok se snažím zvládnout nějakou stáž u vyhlášeného mistra cukráře, abych měla kde čerpat inspiraci. Ať už se jedná o výrobu pralinek, dortů, dezertů, či zmrzliny. Ale rozhodující je chuť našich zákazníků. Podle prodeje se odvíjí výroba.

Ráda se řídím heslem, že v jednoduchosti je krása a není třeba za každou cenu experimentovat s mnoha surovinami.

Připravujete sladké občerstvení i pro různé příležitosti?

Příprava sladkostí pro slavnostní příležitosti je pro nás prestižní záležitostí. Ať už organizujete firemní večírek, nebo třeba svatební den, je to pro vás důležité. Snažíme se, abychom vám ten den patřičně „osladili“. Nasloucháme vám a snažíme se splnit vaše přání. A největší odměnou je pak spokojenost, úsměv na tváři, dobrá nálada hostů a vymetené talíře.

Setkala jste se s nějakým nevšedním požadavkem sladkostí na přání?

Na přání pečeme hlavně narozeninové dorty. Velký zájem je především o lehké ovocné dorty s jogurtem nebo se smetanou. Gurmáni si objednávají naše čokoládové pokušení nebo pistáciový dort. Záleží také na sezóně.

Dětské dorty jsou kategorie sama pro sebe. Už jsme připravovali fotbalové hřiště, soba, pavouka, celé stádo jednorožců, ale i želvy Ninja nebo Bezzubku.

Za vším je vášeň, říká Nikoleta Müllerová, majitelka kavárny Láskomina

Jaké zákusky nebo pralinky z vaší produkce nám doporučíte?

Pokud chcete opravdu ochutnat naše pralinky, je dobré si koupit krabičku, kde je více příchutí. Každému samozřejmě chutná něco jiného. Zatímco já mám třeba ráda hořkou čokoládu v kombinaci s kávou, karamelem a whisky, někdo jiný ocení ruby čokoládu s wasabi. Ano, i takovéto kombinace u nás najdete. Často také připravujeme malou krabičku pralinek pro svatební hosty. Jsou tam jen dvě. Jedna za nevěstu a druhá za ženicha. A pokud hledáte originální dárek pro své klienty, umíme vyrobit i pralinky dle vašich firemních barev a příchutí, jaké si vyberete. Můžete takto vyřešit třeba vánoční dárečky.

Co se týče dezertů, velkým oblíbencem je náš slaný karamel, čokoládové pokušení nebo klasický větrník. Zákazníci si velmi oblíbili i naše domácí limonády a osvěžující smoothies.

Pozvala bych vás ale především na pohodové posezení u naší kávy. Děláme věci s chutí a s láskou. My jsme Láskomina.

Nejčtenější

Plotovky z recyklovaného plastu jsou bezúdržbové a ekologické

Komerční sdělení

Jaro je ideálním časem pro práci na zahradě a kolem domu. Lidé se pouštějí do úprav, rekonstrukcí i nových staveb, například plotů. Materiálem, který se v posledních letech těší stále větší oblibě,...

Baltic express: Nechte se okouzlit krásou polského pobřeží

Komerční sdělení

Cestování vlakem zažívá velký boom a stále více lidí objevuje jeho pohodlí i přátelský vztah k životnímu prostředí. Pokud přemýšlíte nad dovolenou u Baltského moře, máme pro vás skvělý tip – Baltic...

Světlo jako mocný nástroj nejenom v businessu

Komerční sdělení

Umělé světlo ovlivňuje nejen naši výkonnost, psychiku, emoce a celkovou náladu, ale i naše preference a rozhodnutí. Proto je důležité věnovat jeho výběru, ať na úrovni běžného spotřebitele,...

Klášterec nad Ohří zve k návštěvě

Komerční sdělení

„Klášterec láká na své památky tisíce návštěvníků ročně,“ říká Adéla Václavíková, vedoucí odboru komunikace a cestovního ruchu Městského úřadu v Klášterci nad Ohří.

Rodinný podnik v poradenství? Generali Česká ukazuje cestu

Komerční sdělení

Tomáš Marek vede největší finančně poradenskou síť v Česku – Generali Českou Distribuci. Tým čítající 4 800 poradců a 520 poradenských míst pomáhá téměř 3 milionům klientů dělat chytrá finanční...

Sezona emocí, trofejí a zážitků: Z trávníku až k fanouškům

Komerční sdělení

Betano, oficiální globální sponzor UEFA Evropské ligy a UEFA Konferenční ligy, jako zprostředkovatel zážitků po celé Evropě.

21. května 2025

Tactical: značka, která mění pravidla hry v mobilním příslušenství

Komerční sdělení

Odolnost, odpovědnost, inovace a hrdý původ. To jsou hodnoty české značky Tactical, která si rychle buduje pevné místo na evropském trhu s mobilním příslušenstvím. Kryty, sluchátka, kabely i...

21. května 2025

Autorizované programy Evropské akademie vzdělávání

Komerční sdělení

Studium s jistotou uplatnění na trhu práce? Přesně to nabízí autorizované studijní programy Evropské akademie vzdělávání. Díky oficiální autorizaci Ministerstva průmyslu a obchodu.

21. května 2025

Stále je čas přihlásit se do soutěže Zlaté cimbuří

Komerční sdělení

Ústecký kraj spustil druhý ročník Ceny Zlaté cimbuří – Památka roku Ústeckého kraje, která oceňuje výjimečné počiny v oblasti obnovy a péče o kulturní dědictví.

21. května 2025

Lze v Praze dosáhnout výnosu z pronájmu pře 5%?

Komerční sdělení

Když investujete do jedinečných projektů a nestandardních dispozic bytů, jako jsou lofty, můžete očekávat výrazně vyšší výnosy z pronájmu než z běžných bytů, ale také vyšší zájem bonitních nájemníků.

20. května 2025  4:19

Baltic express: Nechte se okouzlit krásou polského pobřeží

Komerční sdělení

Cestování vlakem zažívá velký boom a stále více lidí objevuje jeho pohodlí i přátelský vztah k životnímu prostředí. Pokud přemýšlíte nad dovolenou u Baltského moře, máme pro vás skvělý tip – Baltic...

20. května 2025

Dny plodnosti ISCARE: získejte přehled o svém reprodukčním zdraví

Komerční sdělení

Klinika ISCARE oznamuje další ročník úspěšné akce Dny plodnosti, která proběhne od 26. května do 6. června 2025. Každý všední den mezi 10. a 15. hodinou mají ženy i páry jedinečnou příležitost...

20. května 2025

Moderní služby pro jednoduchý život

Komerční sdělení

Dnešní doba umožňuje téměř cokoli – transplantaci vlasů, rychlé získání sledujících na sociálních sítích nebo objednání svítidel z pohodlí domova. Zároveň si můžete zajistit vyklizení bytu nebo...

20. května 2025

Letní návštěva v gravitačním vinařství VILAVIN

Komerční sdělení

Degustace v jediném gravitačním vinařství střední Evropy.

20. května 2025

Huawei představuje novinky a zvyšuje standardy nositelné elektroniky

Komerční sdělení

Huawei uvádí na trh hned dvě nové generace hodinek, které budou ladit s vaším životním stylem. Nadšenci do sportu, zejména outdoorového, si zamilují novou řadu Huawei Watch FIT 4. Ty, kteří hledají...

20. května 2025

Adoptujte píšťalu, probíhá sbírka na obnovu strahovských varhan

Komerční sdělení

Varhany ve strahovské bazilice potřebují po devastujících úpravách z dob socialismu rozsáhlou rekonstrukci. Byla vyhlášena veřejná sbírka na záchranu této vzácné kulturní památky. Podpořit obnovu...

19. května 2025

Praha 2 nabízí sociálně znevýhodněným rekordně nízké nájmy

Komerční sdělení

V době bytové krize, kdy ceny za pronájem bytu nezřídka šplhají do astronomických výšin, pokračuje městská část Praha 2 ve vstřícné bytové politice zejména k těm nejpotřebnějším.

19. května 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.