Ročně dáme do nových technologií desítky milionů.

Komerční sdělení
Teleflex je jedním z předních globálních dodavatelů zdravotnických prostředků. Firma má na trhu pevnou pozici, ale její vedení ví, že to není samozřejmost. I proto se snaží výrobu stále inovovat, posouvat a vylepšovat.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pavel Háněl

Pavel Háněl | foto: Teleflex

„Automatizace výroby je cesta do budoucnosti, zbavíme se tak rutinní práce a lidé se budou moci věnovat specializovanějším činnostem. Vznikne tak příležitost pro naše stávající zaměstnance posunout se na kvalifikovanější činnost,“ řekl Pavel Háněl, ředitel české divize firmy Teleflex, která má v tuzemsku závody v Hradci Králové a ve Žďáře nad Sázavou.

Teleflex má závody v mnoha zemích světa. Nabízíte zaměstnancům i možnost vycestovat za prací do zahraničí?

Ano, je to jednou z výhod práce u nás. Lidé mají možnost cestovat mezi závody. Někteří naši kolegové nyní působí třeba na manažerských pozicích v Irsku. Do zahraničí ale vyjíždějí zaměstnanci na různých pozicích.

Při pohledu do médií je zjevné, že celý svět prochází těžkou dobou. Jak se firemní kultura přizpůsobila výzvám posledních let?

Za dobu mého působení vnímám, že hodnoty u nás víc žijí, jsou více cítit. Lepší kulturu a komunikaci zavádíme do našich procesů. Neustále pracujeme na tom, abychom naše hodnoty opravdu žily. Aby to nebyly jen neosobní slogany někde v kancelářích, ale abychom všichni věděli, co a proč děláme a jak se k sobě chceme chovat. Velkou zkouškou pro nás byla pandemie, kdy bylo mnoho lidí nemocných a zároveň byla velká poptávka po našich produktech. Celá firma se semkla a lidé dělali vše, co bylo v jejich silách, abychom fungovali dál a plnili požadavky zdravotnických zařízení. Byla cítit neskutečná síla a loajalita.

V současné době se hodně řeší ekologie a neutralita. Je to téma i pro vás?

Určitě ano. Do snížení energetické náročnosti pravidelně investujeme a podařilo se nám snížit spotřebu o desítky procent. Nakoupili jsme také více elektro aut, abychom šetřili životní prostředí. Na střechách našich závodů máme solární panely a máme vlastní elektrárnu. Napříč firmou realizujeme řadu projektů se CSR dopadem. Rozhodně budeme v těchto aktivitách pokračovat.

Cítíte u zaměstnanců hrdost na produkt, který vyrábíte?

Ano. Vyplývá to i z průzkumu, který jsme mezi našimi zaměstnanci pořádali. Víme, že to, co vyrábíme, pomáhá zachraňovat životy a to je určitě motivace. Máme produktová školení, kde je jasně vidět, jak se naše výrobky používají. A je tam také zřejmé, jak je důležité, aby výrobek byl v naprostém pořádku. Žijeme kvalitou, je pro nás klíčová. Všichni tu odpovědnost cítíme. Do robustního systému kvality naší produkce investujeme hodně energie.

Jak vnímáte oba závody, které má Teleflex v České republice?

Oba závody pracují spolu. Hranice jsme vlastně smazali a oba závody mají jednotný management. Doplňují se. V Hradci Králové se zejména vyrábí, ve Žďáře nad Sázavou se potom hlavně kompletuje a vyrábějí se tam některé komponenty. Oba závody se tak doplňují a vazba je opravdu hodně úzká. Naší vizí je být jednoduše nejlepší, posouvat hranice sami sobě a vylepšovat naše procesy.

Jak probíhá běžný pracovní den?

Klíčová je pro nás podpora výroby, proto se konají pravidelné schůzky, a to nikoliv někde v kanceláři, ale přímo ve výrobě. Setkání se konají na různých stupních. Komunikace je pro nás zcela klíčová a jsem pyšný na to, že na všech stupních komunikujeme otevřeně a tím se naše firma posouvá vpřed.

Stejně důležité jako komunikace jsou pro vás zcela jistě inovace. Investujete do nich pravidelně?

Každý rok investujeme do nových technologií desítky milionů. Pracujeme například na digitalizaci dat nebo automatizaci určitých procesů. Máme celý tým, který se těmito tématy zabývá. Vypracovaný máme také dlouhodobý plán, podle kterého postupujeme.

Jakým způsobem mohou zaměstnanci přispívat k inovacím a zlepšování procesů? Který zlepšovák měl velký dopad?

Naši zaměstnanci se aktivně zapojují do zlepšení procesů v našich závodech a ty nejlepší pravidelně oceňujeme. Jsem rád, že se zapojují a ovlivňují tak procesy v Teleflexu. Jedním ze šikovných zlepšováků byla například úprava formy, kde se snížila spotřeba materiálu a zároveň se zlepšil design.

Teleflex je firmou, která se stará o místo, kde působí. Pořádá akce a zapojuje se do veřejného dění. Jaké akce pořádáte a jaká je vaše oblíbená?

Těch akcí je opravdu hodně. Ročně se mohou zaměstnanci zapojit až do 40 akcí a řadu z nich realizujeme právě díky jejich nápadům. Moje srdcovka je sázení stromů, kam chodíme s celou rodinou a užíváme si radost z práce. Hezké je, že člověk vidí, co zasadil, a pak se může přijít podívat, jak se stromům daří.

Teleflex získává celou řadu ocenění nejen za kvalitu a efektivitu výroby, ale také za přínos komunitě. Jaká ocenění jste v poslední době získali?

V rámci korporátu jsme byli oceněni za udržitelnost jako nejpokrokovější entita v rámci Teleflexu. Daří se nám také v soutěžích kvality nebo financí. Získali jsme Cenu hejtmana Královehradeckého kraje za společenskou odpovědnost nebo ocenění v oblasti wellbeing v rámci Recruitment Academy Awards. Ceny jsou pro nás motivačním prvkem.

Udržet si zaměstnance a nabídnout jim dobré podmínky není snadné. Co pro to děláte?

Neustále pracujeme na tom, aby podmínky zaměstnání byly dobré. Chceme jim nabídnout práci s moderními technologiemi a příjemné pracovní prostředí. Investujeme do hezčích interiérů, každý rok navyšujeme prostředky, které do prostředí pro zaměstnance dáváme. A důležité je také finanční ohodnocení a možnost profesně růst.

Nejčtenější

Plotovky z recyklovaného plastu jsou bezúdržbové a ekologické

Komerční sdělení

Jaro je ideálním časem pro práci na zahradě a kolem domu. Lidé se pouštějí do úprav, rekonstrukcí i nových staveb, například plotů. Materiálem, který se v posledních letech těší stále větší oblibě,...

Baltic express: Nechte se okouzlit krásou polského pobřeží

Komerční sdělení

Cestování vlakem zažívá velký boom a stále více lidí objevuje jeho pohodlí i přátelský vztah k životnímu prostředí. Pokud přemýšlíte nad dovolenou u Baltského moře, máme pro vás skvělý tip – Baltic...

Světlo jako mocný nástroj nejenom v businessu

Komerční sdělení

Umělé světlo ovlivňuje nejen naši výkonnost, psychiku, emoce a celkovou náladu, ale i naše preference a rozhodnutí. Proto je důležité věnovat jeho výběru, ať na úrovni běžného spotřebitele,...

Klášterec nad Ohří zve k návštěvě

Komerční sdělení

„Klášterec láká na své památky tisíce návštěvníků ročně,“ říká Adéla Václavíková, vedoucí odboru komunikace a cestovního ruchu Městského úřadu v Klášterci nad Ohří.

Rodinný podnik v poradenství? Generali Česká ukazuje cestu

Komerční sdělení

Tomáš Marek vede největší finančně poradenskou síť v Česku – Generali Českou Distribuci. Tým čítající 4 800 poradců a 520 poradenských míst pomáhá téměř 3 milionům klientů dělat chytrá finanční...

Sezona emocí, trofejí a zážitků: Z trávníku až k fanouškům

Komerční sdělení

Betano, oficiální globální sponzor UEFA Evropské ligy a UEFA Konferenční ligy, jako zprostředkovatel zážitků po celé Evropě.

21. května 2025

Tactical: značka, která mění pravidla hry v mobilním příslušenství

Komerční sdělení

Odolnost, odpovědnost, inovace a hrdý původ. To jsou hodnoty české značky Tactical, která si rychle buduje pevné místo na evropském trhu s mobilním příslušenstvím. Kryty, sluchátka, kabely i...

21. května 2025

Autorizované programy Evropské akademie vzdělávání

Komerční sdělení

Studium s jistotou uplatnění na trhu práce? Přesně to nabízí autorizované studijní programy Evropské akademie vzdělávání. Díky oficiální autorizaci Ministerstva průmyslu a obchodu.

21. května 2025

Stále je čas přihlásit se do soutěže Zlaté cimbuří

Komerční sdělení

Ústecký kraj spustil druhý ročník Ceny Zlaté cimbuří – Památka roku Ústeckého kraje, která oceňuje výjimečné počiny v oblasti obnovy a péče o kulturní dědictví.

21. května 2025

Lze v Praze dosáhnout výnosu z pronájmu pře 5%?

Komerční sdělení

Když investujete do jedinečných projektů a nestandardních dispozic bytů, jako jsou lofty, můžete očekávat výrazně vyšší výnosy z pronájmu než z běžných bytů, ale také vyšší zájem bonitních nájemníků.

20. května 2025  4:19

Baltic express: Nechte se okouzlit krásou polského pobřeží

Komerční sdělení

Cestování vlakem zažívá velký boom a stále více lidí objevuje jeho pohodlí i přátelský vztah k životnímu prostředí. Pokud přemýšlíte nad dovolenou u Baltského moře, máme pro vás skvělý tip – Baltic...

20. května 2025

Dny plodnosti ISCARE: získejte přehled o svém reprodukčním zdraví

Komerční sdělení

Klinika ISCARE oznamuje další ročník úspěšné akce Dny plodnosti, která proběhne od 26. května do 6. června 2025. Každý všední den mezi 10. a 15. hodinou mají ženy i páry jedinečnou příležitost...

20. května 2025

Moderní služby pro jednoduchý život

Komerční sdělení

Dnešní doba umožňuje téměř cokoli – transplantaci vlasů, rychlé získání sledujících na sociálních sítích nebo objednání svítidel z pohodlí domova. Zároveň si můžete zajistit vyklizení bytu nebo...

20. května 2025

Letní návštěva v gravitačním vinařství VILAVIN

Komerční sdělení

Degustace v jediném gravitačním vinařství střední Evropy.

20. května 2025

Huawei představuje novinky a zvyšuje standardy nositelné elektroniky

Komerční sdělení

Huawei uvádí na trh hned dvě nové generace hodinek, které budou ladit s vaším životním stylem. Nadšenci do sportu, zejména outdoorového, si zamilují novou řadu Huawei Watch FIT 4. Ty, kteří hledají...

20. května 2025

Adoptujte píšťalu, probíhá sbírka na obnovu strahovských varhan

Komerční sdělení

Varhany ve strahovské bazilice potřebují po devastujících úpravách z dob socialismu rozsáhlou rekonstrukci. Byla vyhlášena veřejná sbírka na záchranu této vzácné kulturní památky. Podpořit obnovu...

19. května 2025

Praha 2 nabízí sociálně znevýhodněným rekordně nízké nájmy

Komerční sdělení

V době bytové krize, kdy ceny za pronájem bytu nezřídka šplhají do astronomických výšin, pokračuje městská část Praha 2 ve vstřícné bytové politice zejména k těm nejpotřebnějším.

19. května 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.