Firma Jihlavan staví na dlouholeté tradici a zkušenosti zaměstnanců

Komerční sdělení
To vyzdvihuje ředitel jihlavské firmy Karel Řezníček. Ten se dostal do čela společnosti zabývající se vývojem, výrobou a servisem leteckých hydraulických celků před rokem. A ve své pozici uplatňuje mimo jiné také dvacet let zkušeností ze strojírenského a automobilového průmyslu.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Karel Řezníček | foto: JIHLAVAN, a.s.

Naší silnou stránkou je vysoká specializace v oboru, míní ředitel Jihlavanu.

„Firma staví na dlouholeté tradici, vysoké odbornosti a zkušenosti jejích zaměstnanců. Naší velkou výhodou je, že fungujeme v odvětví, které je oproti automobilovému sektoru výrazně stabilnější,“ vyzdvihuje ředitel jihlavské firmy JIHLAVAN Karel Řezníček. Ten se dostal do čela společnosti zabývající se vývojem, výrobou a servisem leteckých hydraulických celků před rokem. A ve své pozici uplatňuje mimo jiné také dvacet let zkušeností ze strojírenského a automobilového průmyslu.

Přibližte společnost Jihlavan.

Jihlavan je v provozu již od roku 1952. V současnosti se primárně zaměřujeme na oblast vývoje, výroby a servisu letadlových hydraulických, pneumatických a elektromechanických přístrojů včetně kol a brzd. Kromě strojírenské výroby zvládáme i nedestruktivní testy, povrchové úpravy a schopnost své výrobky testovat, abychom splnili přísné letecké podmínky, které jsou v tomto oboru vyžadovány. Své výrobky dodáváme nejen českým zákazníkům, ale také zákazníkům v Evropě, Americe i Africe.

Jak byste zhodnotil dosavadní fungování firmy?

Firma staví na dlouholeté tradici a vysoké odbornosti svých zaměstnanců.

Vyvinuli jsme, dlouhodobě dodáváme a servisujeme přístroje pro letouny L-39, L-159 a L 410 z provenience Aero Vodochody a Aircraft Industries. Oba tuzemští výrobci v současné době přicházejí s novými generacemi svých strojů a my nestojíme stranou. Pro nový český cvičný letoun L-39NG jsme dokončili vývoj a úspěšně zahájili výrobu 42 nových přístrojů včetně elektromechanických aktuátorů, kol a brzd.

Zároveň se nám v posledních letech podařilo dostat do dodavatelského řetězce světového finalisty Airbus a dalších vojenských i dopravních letounů.

Jak jste se ve vaší relativně nové funkci „zabydlel“ a jak byste srovnal automobilový průmysl, ve kterém jste dlouhé roky působil, s odvětvím, ve kterém pracujete nyní?

Zabydlení bylo rychlé, usmívá se ředitel. Bylo třeba ihned začít řešit implementaci nového informačního systému, která se začala opožďovat.

Rád se zaměstnanci komunikuji, ptám se na jejich názory, to mi pomohlo se s firmou, ale i jednotlivými procesy rychle seznámit.

Rozdíly jsou značné. V automobilovém prostředí vyrábíte většinou velké, tisícové série a čelíte značnému tlaku za strany zákazníků. Naopak v letecké branži se jedná o malosériovou výrobu v počtu desítek kusů ročně, každý vyrobený kus podléhá přísné rozměrové kontrole a se zákazníky fungujete více v partnerském vztahu, což je pro mě asi ten nejpříjemnější rozdíl.

Máte v plánu nějaké změny?

Největší změnou, kterou si firma aktuálně prošla, je přechod na nový informační systém (ERP), což ve střednědobém horizontu povede k vyšší efektivitě celé firmy. Zároveň investujeme významné finanční prostředky do nákupu nových moderních obráběcích center, která jsou doplněna o robotické zakladače. Dodávku prvních dvou strojů očekáváme do konce tohoto roku. Zaměřili jsme se více na oblast PR firmy v rámci regionu. Nastavili jsme si systém klíčových projektů, prostřednictvím kterých se budeme snažit dosahovat našich cílů a rozvíjet a udržovat krok s požadavky a trendy dnešní doby.

Jaký jste lídr v oblasti HR?

Pokud bych měl hodnotit sebe jako lídra, myslím si, že jsem velmi komunikativní, snažím se být se zaměstnanci co nejvíce v kontaktu, pravidelně je informovat o tom, co se u nás děje ať už na měsíčních setkáních ve výrobě nebo prostřednictvím našeho nového interního zpravodaje. Je pro mě důležitá pozitivní a kooperující firemní kultura, která dokáže podporovat individuální silné stránky, ale i týmovou práci.

Jaké výzvy aktuálně řešíte a kde vidíte budoucnost Jihlavanu?

Výzev je hodně. Po implementaci informačního systému je řada na rozvoji výrobního plánování. Abychom podpořili růst firmy, nabíráme specialisty do technologie a konstrukce. Chci navázat a stavět na tradici JIHLAVANU. Zaměřit se na optimalizaci technologických a výrobních procesů, abychom se stali vyhledávaným partnerem a středoevropským lídrem v naší oblasti. Zároveň si uvědomuji, že udržet krok s dnešní dobou znamená investovat nejen do moderních technologií, ale i do znalostí našich zaměstnanců.

Nejčtenější

Plotovky z recyklovaného plastu jsou bezúdržbové a ekologické

Komerční sdělení

Jaro je ideálním časem pro práci na zahradě a kolem domu. Lidé se pouštějí do úprav, rekonstrukcí i nových staveb, například plotů. Materiálem, který se v posledních letech těší stále větší oblibě,...

Baltic express: Nechte se okouzlit krásou polského pobřeží

Komerční sdělení

Cestování vlakem zažívá velký boom a stále více lidí objevuje jeho pohodlí i přátelský vztah k životnímu prostředí. Pokud přemýšlíte nad dovolenou u Baltského moře, máme pro vás skvělý tip – Baltic...

Světlo jako mocný nástroj nejenom v businessu

Komerční sdělení

Umělé světlo ovlivňuje nejen naši výkonnost, psychiku, emoce a celkovou náladu, ale i naše preference a rozhodnutí. Proto je důležité věnovat jeho výběru, ať na úrovni běžného spotřebitele,...

Klášterec nad Ohří zve k návštěvě

Komerční sdělení

„Klášterec láká na své památky tisíce návštěvníků ročně,“ říká Adéla Václavíková, vedoucí odboru komunikace a cestovního ruchu Městského úřadu v Klášterci nad Ohří.

Rodinný podnik v poradenství? Generali Česká ukazuje cestu

Komerční sdělení

Tomáš Marek vede největší finančně poradenskou síť v Česku – Generali Českou Distribuci. Tým čítající 4 800 poradců a 520 poradenských míst pomáhá téměř 3 milionům klientů dělat chytrá finanční...

Sezona emocí, trofejí a zážitků: Z trávníku až k fanouškům

Komerční sdělení

Betano, oficiální globální sponzor UEFA Evropské ligy a UEFA Konferenční ligy, jako zprostředkovatel zážitků po celé Evropě.

21. května 2025

Tactical: značka, která mění pravidla hry v mobilním příslušenství

Komerční sdělení

Odolnost, odpovědnost, inovace a hrdý původ. To jsou hodnoty české značky Tactical, která si rychle buduje pevné místo na evropském trhu s mobilním příslušenstvím. Kryty, sluchátka, kabely i...

21. května 2025

Autorizované programy Evropské akademie vzdělávání

Komerční sdělení

Studium s jistotou uplatnění na trhu práce? Přesně to nabízí autorizované studijní programy Evropské akademie vzdělávání. Díky oficiální autorizaci Ministerstva průmyslu a obchodu.

21. května 2025

Stále je čas přihlásit se do soutěže Zlaté cimbuří

Komerční sdělení

Ústecký kraj spustil druhý ročník Ceny Zlaté cimbuří – Památka roku Ústeckého kraje, která oceňuje výjimečné počiny v oblasti obnovy a péče o kulturní dědictví.

21. května 2025

Lze v Praze dosáhnout výnosu z pronájmu pře 5%?

Komerční sdělení

Když investujete do jedinečných projektů a nestandardních dispozic bytů, jako jsou lofty, můžete očekávat výrazně vyšší výnosy z pronájmu než z běžných bytů, ale také vyšší zájem bonitních nájemníků.

20. května 2025  4:19

Baltic express: Nechte se okouzlit krásou polského pobřeží

Komerční sdělení

Cestování vlakem zažívá velký boom a stále více lidí objevuje jeho pohodlí i přátelský vztah k životnímu prostředí. Pokud přemýšlíte nad dovolenou u Baltského moře, máme pro vás skvělý tip – Baltic...

20. května 2025

Dny plodnosti ISCARE: získejte přehled o svém reprodukčním zdraví

Komerční sdělení

Klinika ISCARE oznamuje další ročník úspěšné akce Dny plodnosti, která proběhne od 26. května do 6. června 2025. Každý všední den mezi 10. a 15. hodinou mají ženy i páry jedinečnou příležitost...

20. května 2025

Moderní služby pro jednoduchý život

Komerční sdělení

Dnešní doba umožňuje téměř cokoli – transplantaci vlasů, rychlé získání sledujících na sociálních sítích nebo objednání svítidel z pohodlí domova. Zároveň si můžete zajistit vyklizení bytu nebo...

20. května 2025

Letní návštěva v gravitačním vinařství VILAVIN

Komerční sdělení

Degustace v jediném gravitačním vinařství střední Evropy.

20. května 2025

Huawei představuje novinky a zvyšuje standardy nositelné elektroniky

Komerční sdělení

Huawei uvádí na trh hned dvě nové generace hodinek, které budou ladit s vaším životním stylem. Nadšenci do sportu, zejména outdoorového, si zamilují novou řadu Huawei Watch FIT 4. Ty, kteří hledají...

20. května 2025

Adoptujte píšťalu, probíhá sbírka na obnovu strahovských varhan

Komerční sdělení

Varhany ve strahovské bazilice potřebují po devastujících úpravách z dob socialismu rozsáhlou rekonstrukci. Byla vyhlášena veřejná sbírka na záchranu této vzácné kulturní památky. Podpořit obnovu...

19. května 2025

Praha 2 nabízí sociálně znevýhodněným rekordně nízké nájmy

Komerční sdělení

V době bytové krize, kdy ceny za pronájem bytu nezřídka šplhají do astronomických výšin, pokračuje městská část Praha 2 ve vstřícné bytové politice zejména k těm nejpotřebnějším.

19. května 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.