Doporučujeme

BOSCH pozval pozval vysokoškoláky na High-Tech Day

BOSCH pozval pozval vysokoškoláky na High-Tech Day | foto: BOSCH DIESEL s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

BOSCH pozval vysokoškoláky na High-Tech Day

Na již dvanáctý ročník tradiční akce „High-Tech Day“ přijelo v říjnu 2019 do jihlavského Bosche přibližně 70 vysokoškolských studentů technických oborů. Akce se zúčastnili zejména studenti z technických univerzit z Prahy (ČVUT) a Brna (VUT), ale i dalších technických vysokých škol.

Návštěvní program se skládal z prohlídky výrobních a podpůrných oddělení. Studenti měli také možnost navrhnout výrobu vysokotlakého čerpadla, osobně zažít prostředí vývojové laboratoře, ale i šanci vyzkoušet si optimalizaci obráběcího procesu vysokotlakých zásobníků či se zapojit do zkoušky prototypů a ověřování dílů systému Common Rail v největším testovacím centru firmy Bosch.

Záměrem akce bylo představit mladým studentům inovativní techniku - zejména automobilové technologie, závod v Jihlavě, jakož i podnikovou kulturu firmy Bosch. Personální oddělení připravilo pro studenty řadu informací o kariérních možnostech a stipendijních programech firmy Bosch.

„Chceme, aby se Jihlava a Kraj Vysočina staly přitažlivým místem pro chytré mozky, nejlepší talenty a vzdělané inovátory nových myšlenek. Jako největší zaměstnavatel a investor v Kraji Vysočina zároveň vnímáme naši společenskou povinnost umožnit mladým lidem s dobrým vzděláním start do jejich profesního života,“ doplnil informace k akci vedoucí personálního oddělení BOSCH DIESEL s.r.o. Pavel Krsička.