Letošní Bitva Stylistů je úspěšně zakončena výběrem těch nejlepších, kteří se v druhém kole soutěže zhostili nelehkého úkolu a museli nastylovat 5 různých outfitů z kolekce Answear na sezónu jaro/léto 2019. Pro někoho to byla výzva, pro někoho šance ukázat svůj styl a projevit svou vášeň k módě.\r\rVšech TOP 10 finalistů předvedlo originální a nejlepší možné stylingy, které hodnotila odborná porota: modelka, youtuberka, vítězka soutěže Česká Miss 2011 Jitka Nováčková, šéfredaktorka Cosmopolitanu Sabrina Karasová, módní poradkyně z Akademie stylu & módy Klára Klempířová a fashion blogerka Markéta Bártová.\r\rKritéria, na která se porota zaměřila především byla: kreativita, nápaditost, ale také smysl pro kompozici fotografie, outfit, vizáž modelek i jejich vlasový styling.\r\r\r\rPo vášnivé diskuzi, kdy se každé oko porotkyně zaměřilo na něco jiného, se nakonec jednoznačně shodly na těchto třech jménech.\r
Známe vítěze soutěže Bitva Stylistů 2018
Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
| foto: Bauer Media
Vytvořte si oázu klidu na terase či na balkóně
Komerční sdělení Jaro je v plném rozkvětu a konečně si můžeme užívat sluníčko a teplo. Není přece nic lepšího, než si sednout na zahradu...
Jak zavěsit WC?
Komerční sdělení Pryč je doba nevzhledných kombinovaných záchodů, z jejichž nádržek a připojovacích hadiček se tak obtížně stíral prach...
LED televize k novému telefonu zdarma. Být součástí Unity se vyplatí
Komerční sdělení O2 s Air Bank rozšiřují spolupráci a představují unikátní ekosystém Unity. Ten společným zákazníkům přináší...
Květen vyžene děti učit se ven na zahradu. Zapojte se do výzvy!
Komerční sdělení S blížícím se květnem je tady Měsíc školních zahrad. Za akcí na podporu pobytu a venkovní výuky dětí stojí Nadace KKFF....
Oživte svůj interiér dekorativní stěrkou
Komerční sdělení Nenadchla vás představa klasické výmalby? Toužíte po něčem originálním a elegantním? Pak je pro vás ideálním řešením...
Procházka galerií v nové éře
Komerční sdělení Americká značka Skechers a světově známý belgický umělec VEXX představují spolupráci, která překračuje hranice módy a...
Otevření nových Silent Villas v Therme Laa
Komerční sdělení Exkluzivní rozšíření termálních lázní Laa, resortu VAMED Vitality World: 2. srpna 2024 se na ploše téměř 12 000 metrů...
Svěží ginová novinka pro jaro a léto
Komerční sdělení Ginová rodina G’vine řady JUNE se rozrůstá o nejnovější JUNE Watermelon, perfektní volbu pro přicházející teplé měsíce....
Jaro klepe na dveře a s ním přichází čas na nové zážitky
Komerční sdělení Starbucks proto přináší novou nabídku osvěžujících ledových nápojů s názvem Iced Oat Shaken Espresso. Užijte si tyto...