Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Domácí násilí - téma, které si zaslouží diskuzi za otevřenými dveřmi

  18:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
I když se nikdo na světě nemá právo chovat násilně, přesto je násilí na ženách jedním z nejčastějších násilných činů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Avon | foto: Archiv Avon

Zneužité ženy žijí v tichosti a je potřeba tuto bariéru prolomit! Podpořme je a ukažme jim, že v tom nejsou samotné, že cesta ven existuje. Cyklus násilí se často opakuje až 35 x, než žena pochopí, že už to dál nezvládá. Tato situace navíc často ovlivní i dítě, ačkoliv nemusí být přímým svědkem násilí. Místo otázky „Proč v takovém vztahu zůstáváš?“ klademe spíše „Jak ti můžeme pomoci?“. Cílem kampaně Avon za otevřenými dveřmi je vyzvat veřejnost, aby prolomila své mlčení a nebála se promluvit nahlas. Každý z nás má právo žít život bez násilí, v bezpečí a v pokoji.

Kdy, pokud ne teď? Kdo, když ne my společně? Domácí násilí je téma, o kterém se mluví velmi těžko – o to víc je důležité neustále pracovat na tom, aby svět byl bez násilí na ženách. Společnost Avon se o domácím násilí nikdy nebála mluvit nahlas a dělá to už od roku 2008 prostřednictvím charitativního projektu Avon proti domácímu násilí. Součástí tohoto projektu je i spolupráce s nevládní organizací ProFem. Novou tváří našeho projektu je Hanka Kynychová, která spojila své síly s dlouhodobou ambasadorkou za Slovenskou republiku Simonou Salátovou a s ředitelkou Aliance žen Slovenska Katarínou Farkašovou v rámci kampaně Za otevřenými dveřmi. Proč jsou tyto dveře otevřené? Protože aktuální situace, pandemická opatření a s nimi spojená izolace se staly velmi nebezpečným prostředím pro oběti domácího násilí. Listopadová kampaň Za otevřenými dveřmi hovoří o domácím násilí v sérii třech videí, která se snaží definovat problematiku, poukázat na její řešení, šířit osvětu a motivovat ženy k prolomení mlčení.

Náramek se symbolem proti domácímu násilí

Ženy totiž bohužel často nedokáží rozpoznat ten moment, kdy už dochází k domácímu násilí. To může mít formu nejen fyzického ataku, ale i sociálního, ekonomického či sexuálního. Jednou z nejčastějších forem je však násilí psychické.

K domácímu násilí dochází bohužel po celém světě a to nejen v období listopadu. Avšak právě 25tý listopad je Mezinárodním dnem skoncování s násilím páchaným na ženách. Tímto dnem začíná i celosvětová 16-denní aktivační kampaň proti genderově podmíněnému násilí, do které se kosmetická společnost Avon každoročně zapojuje. Cílem této aktivity je ukončit násilí páchané na ženách. Každá 4 žena na světě totiž zažívá některou z forem násilí, bez ohledu na to, kolik má roků, jak vypadá, jaký je její zdravotní stav, odkud pochází, co vystudovala či jaké jsou její sociální nebo majetkové poměry.

Cestovní hrnek se symbolem

Hlavní prioritou společnosti Avon je tedy jednoznačně zdraví žen. Avon dokáže už 135 let nadchnout a zmobilizovat miliony lidí po celém světě k podpoře smysluplných projektů. Proto Avon celosvětově věnuje 1,35 milionů dolarů na boj proti domácímu násilí.

V rámci projektu Avon proti domácímu násilí představila společnost Avon tento rok nové charitativní symboly. Ty jsou inspirované projevem sounáležitosti a podpory ženám, které si procházejí těžkými chvílemi. Koupí Avon symbolů a předmětů s motivem „nekonečna“ můžete tento projekt podpořit i vy! Z každého prodaného symbolu poputují finanční prostředky na boj proti domácímu násilí. Spolu tvoříme lepší svět. Malým gestem k velkým změnám!

Glazurovaný symbol Proti domácímu násilí Glazurovaný symbol Proti domácímu násilí

Zjistěte si o této problematice více. Na youtube společnosti Avon CZSKZ se podívejte na sérii jedinečných videí, kde o násilí páchaném na ženách mluví právě Simona Salátová společně s Katarínou Farkašovou. Součástí videí byla již zmíněná česká ambasadorka projektu Hanka Kynychová se svojí osobní zpovědí týkající se domácího násilí.

Křišťálový symbol Proti domácímu násilí Křišťálový symbol Proti domácímu násilí

Ženy, které jsou obětí domácího násilí, se mohou obrátit na proFem – centrum pro oběti domácího a sexuálního násilí, které provozuje telefonickou linku 777 012 555. Specializovaná infolinka je určena všem osobám starším 16 let, které zažily sexuální násilí v dětství, dospívání nebo v dospělosti, ať už se jedná o útok před několika lety či aktuální nebo nedávný. Infolinka je taktéž určena osobám blízkým obětí, které se chtějí poradit například o tom, jak citlivě o tématu hovořit nebo jak svého blízkého podpořit.

Zapojte se i vy koupí charitativních předmětů ZDE a podpořte dobrou věc!

Autor:
  • Nejčtenější

Hypotéka 2,99 % od Central Group se splátkami stejnými jako nájemné

Komerční sdělení Při úrokových sazbách hypoték okolo 3 % ročně se měsíční splátky hypotéky zhruba vyrovnají obvyklému nájemnému. K této...

Vojtko, Geislerová, vztahy a duševní zdraví na VŠEM

Komerční sdělení “Pro Vysokou školu ekonomie a managementu (VŠEM) je zdraví, i to duševní, prioritou. Proto pořádáme Den duševní pohody...

Český rekordman Sky Bridge 721 je i v roce 2024 světovou jedničkou

Komerční sdělení Světovým rekordem se tentokrát může pochlubit Česko. V malé horské obci Dolní Morava v Pardubickém kraji narazíte na...

OC Lužiny – včera, dnes a zítra

Komerční sdělení Původní experimentální stavba věhlasných architektů – dnešní Obchodí centrum Lužiny. Před deseti lety doznalo radikální...

Jak vyladit domov ve stylu boho. Zn. Snadno a rychle

Komerční sdělení Přírodní materiály, etno motivy a bohaté textilie, to jsou základní znaky typické pro boho bydlení. Jak s pomocí tohoto...

Běžíme společně pro ty, kteří běžet nemohou

Komerční sdělení Charitativní běh Wings For Life 5. května 2024

Tady chutná …!

Komerční sdělení Ochutnejte koktejly z dob první republiky

Zažijte s celou rodinou spojení lázeňského OREAgování

Komerční sdělení Přijďte si užít nezapomenutelný pobyt plný OREAgování a relaxace, který vám nabídne únik od každodenního shonu.

Otevření nových Silent Villas v Therme Laa

Komerční sdělení Exkluzivní rozšíření termálních lázní Laa, resortu VAMED Vitality World: 2. srpna 2024 se na ploše téměř 12 000 metrů...

Bohužel nám to nevyšlo, oznámili manželé Pagáčovi rozchod po šesti letech

Herečka Patricie Pagáčová (35) a dramaturg Tibor Pagáč (32) se rozešli po pěti letech manželství. Žádost o rozvod zatím...

Moderátorka Petra Křivková-Svoboda přišla při tragické nehodě o manžela

Moderátorka poledních zpráv televize Nova Petra Křivková-Svoboda (41) v neděli ztratila svého manžela Ondřeje Křivku...

Zemřel Vlastimil Harapes. Baletní mistr Národního divadla i českých filmů

Ve věku 77 let zemřel tanečník a herec Vlastimil Harapes. Dlouhá léta byl sólistou baletu Národního divadla. Zahrál si...

Eurovizi vyhrál nebinární Švýcar Nemo. Nizozemce vyloučili za „výhružný pohyb“

Ve švédském Malmö rozhodli o vítězi letošní Eurovize. Stal se jím švýcarský nebinární zpěvák Nemo. Soutěž doprovázely...

Miss Czech Republic 2024 se stala studentka Adéla Štroffeková z Prahy

Vítězkou 15. ročníku Miss Czech Republic se stala studentka Adéla Štroffeková (21). Českou republiku bude reprezentovat...