Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Domácí násilí - téma, které si zaslouží diskuzi za otevřenými dveřmi

  18:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
I když se nikdo na světě nemá právo chovat násilně, přesto je násilí na ženách jedním z nejčastějších násilných činů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Avon | foto: Archiv Avon

Zneužité ženy žijí v tichosti a je potřeba tuto bariéru prolomit! Podpořme je a ukažme jim, že v tom nejsou samotné, že cesta ven existuje. Cyklus násilí se často opakuje až 35 x, než žena pochopí, že už to dál nezvládá. Tato situace navíc často ovlivní i dítě, ačkoliv nemusí být přímým svědkem násilí. Místo otázky „Proč v takovém vztahu zůstáváš?“ klademe spíše „Jak ti můžeme pomoci?“. Cílem kampaně Avon za otevřenými dveřmi je vyzvat veřejnost, aby prolomila své mlčení a nebála se promluvit nahlas. Každý z nás má právo žít život bez násilí, v bezpečí a v pokoji.

Kdy, pokud ne teď? Kdo, když ne my společně? Domácí násilí je téma, o kterém se mluví velmi těžko – o to víc je důležité neustále pracovat na tom, aby svět byl bez násilí na ženách. Společnost Avon se o domácím násilí nikdy nebála mluvit nahlas a dělá to už od roku 2008 prostřednictvím charitativního projektu Avon proti domácímu násilí. Součástí tohoto projektu je i spolupráce s nevládní organizací ProFem. Novou tváří našeho projektu je Hanka Kynychová, která spojila své síly s dlouhodobou ambasadorkou za Slovenskou republiku Simonou Salátovou a s ředitelkou Aliance žen Slovenska Katarínou Farkašovou v rámci kampaně Za otevřenými dveřmi. Proč jsou tyto dveře otevřené? Protože aktuální situace, pandemická opatření a s nimi spojená izolace se staly velmi nebezpečným prostředím pro oběti domácího násilí. Listopadová kampaň Za otevřenými dveřmi hovoří o domácím násilí v sérii třech videí, která se snaží definovat problematiku, poukázat na její řešení, šířit osvětu a motivovat ženy k prolomení mlčení.

Náramek se symbolem proti domácímu násilí

Ženy totiž bohužel často nedokáží rozpoznat ten moment, kdy už dochází k domácímu násilí. To může mít formu nejen fyzického ataku, ale i sociálního, ekonomického či sexuálního. Jednou z nejčastějších forem je však násilí psychické.

K domácímu násilí dochází bohužel po celém světě a to nejen v období listopadu. Avšak právě 25tý listopad je Mezinárodním dnem skoncování s násilím páchaným na ženách. Tímto dnem začíná i celosvětová 16-denní aktivační kampaň proti genderově podmíněnému násilí, do které se kosmetická společnost Avon každoročně zapojuje. Cílem této aktivity je ukončit násilí páchané na ženách. Každá 4 žena na světě totiž zažívá některou z forem násilí, bez ohledu na to, kolik má roků, jak vypadá, jaký je její zdravotní stav, odkud pochází, co vystudovala či jaké jsou její sociální nebo majetkové poměry.

Cestovní hrnek se symbolem

Hlavní prioritou společnosti Avon je tedy jednoznačně zdraví žen. Avon dokáže už 135 let nadchnout a zmobilizovat miliony lidí po celém světě k podpoře smysluplných projektů. Proto Avon celosvětově věnuje 1,35 milionů dolarů na boj proti domácímu násilí.

V rámci projektu Avon proti domácímu násilí představila společnost Avon tento rok nové charitativní symboly. Ty jsou inspirované projevem sounáležitosti a podpory ženám, které si procházejí těžkými chvílemi. Koupí Avon symbolů a předmětů s motivem „nekonečna“ můžete tento projekt podpořit i vy! Z každého prodaného symbolu poputují finanční prostředky na boj proti domácímu násilí. Spolu tvoříme lepší svět. Malým gestem k velkým změnám!

Glazurovaný symbol Proti domácímu násilí Glazurovaný symbol Proti domácímu násilí

Zjistěte si o této problematice více. Na youtube společnosti Avon CZSKZ se podívejte na sérii jedinečných videí, kde o násilí páchaném na ženách mluví právě Simona Salátová společně s Katarínou Farkašovou. Součástí videí byla již zmíněná česká ambasadorka projektu Hanka Kynychová se svojí osobní zpovědí týkající se domácího násilí.

Křišťálový symbol Proti domácímu násilí Křišťálový symbol Proti domácímu násilí

Ženy, které jsou obětí domácího násilí, se mohou obrátit na proFem – centrum pro oběti domácího a sexuálního násilí, které provozuje telefonickou linku 777 012 555. Specializovaná infolinka je určena všem osobám starším 16 let, které zažily sexuální násilí v dětství, dospívání nebo v dospělosti, ať už se jedná o útok před několika lety či aktuální nebo nedávný. Infolinka je taktéž určena osobám blízkým obětí, které se chtějí poradit například o tom, jak citlivě o tématu hovořit nebo jak svého blízkého podpořit.

Zapojte se i vy koupí charitativních předmětů ZDE a podpořte dobrou věc!

Autor:
  • Nejčtenější

Vytvořte si oázu klidu na terase či na balkóně

Komerční sdělení Jaro je v plném rozkvětu a konečně si můžeme užívat sluníčko a teplo. Není přece nic lepšího, než si sednout na zahradu...

Tisíce úspěšných Čechů znají tajemství spoření bez háčků a hvězdiček

Komerční sdělení Objevili efektivní způsob, jak mít své úspory kdykoli k dispozici, bezpečně je zhodnocovat každý den, bez omezení výše...

„Záleží mi na spokojenosti mých kolegů,“ říká vedoucí fyzioterapeutka

Komerční sdělení Už pět let pracuje Martina Kořínková v Chrudimské nemocnici. Proč si vybrala profesi fyzioterapeutky, v čem vidí výhody...

Jak zavěsit WC?

Komerční sdělení Pryč je doba nevzhledných kombinovaných záchodů, z jejichž nádržek a připojovacích hadiček se tak obtížně stíral prach...

Když peníze ztrácejí hodnotu

Komerční sdělení Článků o vysoké inflaci bylo možné číst v uplynulých 2 letech poměrně mnoho. Pravdou je, že inflaci přibližující se k...

Procházka galerií v nové éře

Komerční sdělení Americká značka Skechers a světově známý belgický umělec VEXX představují spolupráci, která překračuje hranice módy a...

Přichází čas rozjet to ve velkém a zažít rock’n’roll v každém kroku

Komerční sdělení Skechers představuje další kolekci s The Rolling Stones!

Běžíme společně pro ty, kteří běžet nemohou

Komerční sdělení Charitativní běh Wings For Life 5. května 2024

Připravte si doma skvělé kari jako z indické restaurace

Komerční sdělení Indická kuchyně je jednou z nejvoňavějších a nejbarevnějších na světě, čímž si získala strávníky napříč kontinenty,...

Dara Rolins je po další plastice. Kritiku fanoušků nechápe, cítí se svěží

Zpěvačka Dara Rolins (51) se na čas stáhla z veřejného života. V tom období prodělala „estetický zákrok“ a na sociální...

Natáčení Přátel bylo otřesné, vzpomíná herečka Olivia Williamsová

Britská herečka Olivia Williamsová (53) si ve čtvrté sérii sitcomu Přátelé zahrála epizodní roli jedné z družiček na...

Byli vedle ní samí ztroskotanci, vzpomíná Basiková na muže Bartošové

Byly každá z jiného těsta, ale hlavně se pohybovaly na opačných pólech hudebního spektra. Iveta Bartošová byla...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40 bez posilovače...

Ukaž kozy, řvali na ni. Potřebovala jsem se obouchat, vzpomíná komička Macháčková

Rozstřel Pravidelně vystupuje v pořadu Comedy Club se svými stand-upy, za knihu Svatební historky aneb jak jsem se nevdala se...